Ik heb wel tijd, AH zit tot en met half april vol.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom is plannen zo lastig als je toch in quarantaine zit?
Omdat iedereen zulke grote bestellingen doet jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ik heb wel tijd, AH zit tot en met half april vol.
Er even vanuit gaande dat je ook je ouders en alle 4 de grootouders afhankelijk zijn van je.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:56 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ik heb wel tijd, AH zit tot en met half april vol.
Wat is efficienter, 1x per maand bij iedere klant bezorgen, of iedere week?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:57 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat iedereen zulke grote bestellingen doet jaDaarom is die limiet er nu.
of ga naar de Makro/Sligro waar je nu ook zonder pasje inkopen kunt doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Er even vanuit gaande dat je ook je ouders en alle 4 de grootouders afhankelijk zijn van je.
Als je echt meerdere huishoudens wil voorzien van alles zal je toch zelf af en toe naar de supermarkt gaan om in te slaan. Of bestel voor hun ook online een bezorgdienst.
Idd, we maken gewoon tig accounts aan. Kunnen ze lekker vaak komen om lekker weinig te brengen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 09:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Er even vanuit gaande dat je ook je ouders en alle 4 de grootouders afhankelijk zijn van je.
Als je echt meerdere huishoudens wil voorzien van alles zal je toch zelf af en toe naar de supermarkt gaan om in te slaan. Of bestel voor hun ook online een bezorgdienst.
Iedere week voor 250 euro gaan bestellenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:00 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wat is efficienter, 1x per maand bij iedere klant bezorgen, of iedere week?
Ook voor AH levert dit geen planningswinst op hoor.
Een keer per maand boodschappen bezorgen .... veel diepvries en weinig vers .....quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:00 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wat is efficienter, 1x per maand bij iedere klant bezorgen, of iedere week?
Ook voor AH levert dit geen planningswinst op hoor.
Ik probeer duidelijk te maken dat weinig grote bestellingen vanuit het AH perspectief minder tijd kost dan vele kleine.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Iedere week voor 250 euro gaan bestellennet of je een heel weeshuis hebt
Uhhh je kunt gewoon pannenkoekebakken met bloem he. Zonder eieren kun je ze ook bakken trouwens.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:01 schreef Resistor het volgende:
De eieren waren op (ondanks een bordje 'maximaal 1 doos per persoon), en het pannenkoekenmeel was op.
En toch, ik zag weinig mensen met karren vol spullen de deur uit gaan.
* Resistor gaat maar op appels knagen in plaats van de pannenkoeken.
Ik wil lekkere pannenkoeken. Geen noodrantsoenpannenkoeken.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uhhh je kunt gewoon pannenkoekebakken met bloem he. Zonder eieren kun je ze ook bakken trouwens.
ik ga ze vanavond bakken met rijstmelk, heb ik gisteren gemaakt aangezien ik geen gewone melk in huis heb en trek heb in pannenkoeken
Waarschijnlijk ben je aan het trollen gewoon, een hamsteraar of je hele familie eet elke dag luxe zalm verpakt in goudsnippersquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:03 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ik probeer duidelijk te maken dat weinig grote bestellingen vanuit het AH perspectief minder tijd kost dan vele kleine.
De getallen zijn maar voorbeelden...
Pannenkoeken zijn al de hele week opquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:01 schreef Resistor het volgende:
De eieren waren op (ondanks een bordje 'maximaal 1 doos per persoon), en het pannenkoekenmeel was op.
En toch, ik zag weinig mensen met karren vol spullen de deur uit gaan.
* Resistor gaat maar op appels knagen in plaats van de pannenkoeken.
Met appel?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:05 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ik wil lekkere pannenkoeken. Geen noodrantsoenpannenkoeken.
Nog nooit zoiets gezien.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:55 schreef tralalala het volgende:
Eieren haal je beter bij de boer uit de automatiek. Vers en stukken goedkoper dan in de supermarkt.
En dan gelijk langs het landwinkeltje voor vleesch.
Van welke artikelen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 11:05 schreef quirina het volgende:
Regel 1 per klant wordt al makkelijk omzeilt.
Klant stuurt om de beurt gezinsleden de winkel in en tadaaa.
( teringlijers, maar wel slim)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |