Wen er maar vast aan. Het gaat nog wel erger worden.quote:
Ik ook. We zullen het wel zien. We doen allemaal ons best.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
ik vraag mij af hoe we dit financieel gaan redden.
diepe recessie, heftiger dan die van 2008 incomingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
ik vraag mij af hoe we dit financieel gaan redden.
ja maar voor mij klinkt zoiets wel abstractquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
diepe recessie, heftiger dan die van 2008 incoming
ik denk dat italie is overvallen. Geloof dat ons dat niet is gebeurd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk geen Italië taferelen
ja ik zat ook net aan een tukkie te denkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
k morgen wel wat doen ofzo, schoonmaken ofzo. WIl nu alleen maar slapen
quote:Repatriëringsvluchten vanuit Marokko geannuleerd
De Marokkaanse autoriteiten hebben alle repatriëringsvluchten vanuit Marokko van Corendon en Transavia voor de komende dagen geannuleerd, meldt de Nederlandse ambassade in Marokko.
NL Ambassade Maroc
@NLinMorocco
Transavia en Corendon melden dat al hun repatriëringsvluchten voor de komende dagen door de Marrokkaanse autoriteiten zijn gecancelled. Vlucht HV 5756 van 19:15 vanavond Marrakesh-Amsterdam is de laatst vertrekkende.
Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaa allemaal leuke dingen doen
schoonmakenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaazoals eehm, eehm, mja, wat eigenlijk
Je had het over leuke dingen?quote:
ja weet ook niet meer wat ik moet zeggen. Je hoeft morgen ook niet naar een natuurgebied want dat gaat heel nederland doenquote:
Ik kan ook even naar België rij... ohnee, mag ook al niet meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ook niet meer wat ik moet zeggen. Je hoeft morgen ook niet naar een natuurgebied want dat gaat heel nederland doen
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan ook even naar België rij... ohnee, mag ook al niet meer.
AlLeMaAl De ScHuLt VaN rUtTe!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
mag godverdomme helemaal niets meer in dit land
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
Er staan camera's langs de grens naar .Be
quote:Politiecontroles aan Nederlandse grens
Sinds 15 uur zijn er grenscontroles op niet-essentiële verplaatsingen van en naar België om de voorschriften rond het coronavirus af te dwingen. Dat zegt het kabinet van minister van Binnenlandse Zaken Pieter De Crem (CD&V).
"In het bijzonder worden de toeristische verplaatsingen naar België verboden en zullen grenscontroles voortaan van toepassing zijn", zegt de mededeling van de minister. "Elke overtreding zal strikt worden gesanctioneerd. Het Federaal Coördinatiecomité (COFECO) onder leiding van het Crisiscentrum wordt belast met de uitvoering van deze maatregelen".
"Elke verplaatsing naar de tweede verblijven op het Belgisch grondgebied is eveneens verboden. De federale politie en de lokale politiezones worden belast met de toepassing van deze beslissing", aldus De Crem.
https://www.hln.be/nieuws(...)te-dwingen~ace31094/
INBELLEN VIAquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
INBELLEN VIA
https://zoom.us/j/6946975463
Besef even. Het is straks vrijdag 17:00. Alle horeca zit op slot en heel Nederland zit thuis. Geen vrijmibo. Terwijl die ons er in crisistijden juist doorheen trekt. De vrijdagmiddagborrel MOET doorgaan. Dan maar online. #thuisborrel
🚨 UPDATE 🚨
Wesly Bronkhorst zal de borrel om 17:00 aftrappen met zijn megahit Trots op Jou ❤️
Duitsland duurt ook niet lang meer. https://nos.nl/artikel/23(...)itse-deelstaten.htmlquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)ken-tunnel~a57e97fe/
Wij zitten in lockdown jong0ns!
Belgen hebben serieus 40 voeters op een aantal afgelegen wegen gezet..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Duitsland duurt ook niet lang meer. https://nos.nl/artikel/23(...)itse-deelstaten.html
Wat zijn dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Belgen hebben serieus 40 voeters op een aantal afgelegen wegen gezet..
tuurlijk. Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:05 schreef Gruj0 het volgende:
Dr Flash, je hebt je buitentocht overleefd?BAAS
nee het begon te regenen. Op de heenweg al.quote:
ik zit al te denken waar ik morgen heen kan lopen. Centrum zal wel druk zijn. misschien kan ik naar scheveningen lopen maar moet je ook weer terug. Zit je op 12 km geloof ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee het begon te regenen. Op de heenweg al.
tram rijdt niet meer?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zit al te denken waar ik morgen heen kan lopen. Centrum zal wel druk zijn. misschien kan ik naar scheveningen lopen maar moet je ook weer terug. Zit je op 12 km geloof ik
London gaa nu de bars en restaurants pas dichtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Italië is het echt aan het verliezen nu. Eergisteren recordaantal doden 475 in 1 dag, vandaag gewoon 627
Nja, voor wat het nog waard isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
London gaa nu de bars en restaurants pas dicht
ik denk dat wij het nog best goed doen. Hopelijk kunnen we wel de medische spullen aanvullen.quote:
Hopelijk na het weekend het ergste gehad en dan afnamequote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Italië is het echt aan het verliezen nu. Eergisteren recordaantal doden 475 in 1 dag, vandaag gewoon 627
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
whut?![]()
Ben je nog de enige die aan het werk is ofzo?
Tot hoe laat moet je?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Er moeten een paar dingen gebeuren die alleen ik kan.
(Ook omdat ik een paar collega’s dit niet toevertrouw)
Dank je. Frustrerend is dat ik het niet helemaal af kan maken door een bug. Die kan pas maandag gerepareerd worden. Maar dan ben ik er niet.quote:
Oh.. ga je wat leuks doen? 👀quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank je. Frustrerend is dat ik het niet helemaal af kan maken door een bug. Die kan pas maandag gerepareerd worden. Maar dan ben ik er niet.
Lekker eten en drinken bestellen op de baas zijn rekening om jezelf erdoorheen te slepen!quote:
Dus je mist WIllem?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tot negen uur bezig ben
Je kan in deze tijdens niet zonder ons hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Verhuizen min of meer. Maar ik kan nog niet echt over. Ik krijg pas 15 april internet
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker eten en drinken bestellen op de baas zijn rekening om jezelf erdoorheen te slepen!
ik ga volgende week dinsdag ofzo weer lading aan sushi bestellenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker eten en drinken bestellen op de baas zijn rekening om jezelf erdoorheen te slepen!
Er zijn ook wel wat dingen die ik laat liggen. Maar dat zijn meer puntjes op de i.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bah![]()
Ik ben net klaar, moest eigenlijk nog een ding doen maar ik dacht de moord ermee.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan in deze tijdens niet zonder ons hoor
Damn, kom bij ons werken dan, sky is the limit zowat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo werkt het bij ons niet. Mijn manager wenste me net veel succes en hing snel op
Dat is dan wel weer jammer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zo werkt het bij ons niet. Mijn manager wenste me net veel succes en hing snel op
Lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga volgende week dinsdag ofzo weer lading aan sushi bestellen
Ver wegquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Damn, kom bij ons werken dan, sky is the limit zowat.
ja omdat ieder test op zijn eigen manier blijkbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:42 schreef UitStraling het volgende:
Verbluffend verschil trouwens, het aantal besmette mensen afgezet tegen het aantal mensen die overlijden tussen Italië en Duitsland.
Ja, hoe doen die Duitsers datquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:42 schreef UitStraling het volgende:
Verbluffend verschil trouwens, het aantal besmette mensen afgezet tegen het aantal mensen die overlijden tussen Italië en Duitsland.
Hmm.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ieder test op zijn eigen manier blijkbaar
Lijkt erop dat de hoofdreden dat Duitsland zo weinig doden heeft vooral is dat ze niet retroactief testen. Als je overlijdt zonder een positieve corona test, tel je niet mee in de statistieken.
Dit zeggen ze in corona topic
Dunno, zitten maar rare figuren daar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ieder test op zijn eigen manier blijkbaar
Lijkt erop dat de hoofdreden dat Duitsland zo weinig doden heeft vooral is dat ze niet retroactief testen. Als je overlijdt zonder een positieve corona test, tel je niet mee in de statistieken.
Dit zeggen ze in corona topic
nou ja sowieso kunnen we het niet met andere landen vergelijken omdat er zoveel verschillen zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dunno, zitten maar rare figuren daar.
Yep en dat heeft iets prachtigs.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
sowieso hier in nederland meer geaccepteerd dat men zegt niet meer behandeld te willen worden door bv beademing.
Denk dat dat vrij uniek is in europa
ga je willem kijken?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Had mijn kat kunnen zijn.
Jongens het is weekend
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je willem kijken?
Wat ga je allemaal doen in je weekend?
quote:
hoe lang heb je gewandeld?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoop dat ik nog zulke wandelingetjes mag blijven doen
Ben net ff stukkie wezen fietsenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoop dat ik nog zulke wandelingetjes mag blijven doen
Ja tuurlijk!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je willem kijken?
Wat ga je allemaal doen in je weekend?
Ruim een uurquote:
Lekker hčquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Ik ga denk ik
uit eten thuis vreten
er op uit thuis blijven
vrienden bezoeken thuis blijven
zoiets
Dat weet jij heul nietquote:
Ik heb ook amper 'n weekend gevoelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Ik ga denk ik
uit eten thuis vreten
er op uit thuis blijven
vrienden bezoeken thuis blijven
zoiets
Wordt top.quote:
hier is al de hele week rustig, al inmiddels wel drukker (meer mensen op straat)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:58 schreef essnhills het volgende:
Al is het wel echt anders dan begin deze week. Veel minder mensen op straat en die ik tegen kwam hielden echt afstand.
In een tunneltje liep ik tegen het hekje op en mijn tegenliggers gingen nog net niet plat langs de muur
Tikje jaloersquote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:55 schreef essnhills het volgende:
Zo wat was het lekker weer zeg
Heb lekker gewandeld
je hebt nog wel een paar weken omdat te doen ookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wordt top.![]()
Ik denk dat ik de zolder maar op ga ruimen ofzo, stond al weeeeeeeken op het lijstje
die 24/7 koningquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Is Willem een beetje moe of zo, die is toch gewoon werkeloos.
Jetlag van tripje indo denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:01 schreef UitStraling het volgende:
Is Willem een beetje moe of zo, die is toch gewoon werkeloos.
in zit geval zeg ik maar 'als ik geluk heb wel'quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt nog wel een paar weken omdat te doen ook
die zit toch 24/7 in een kamertje met gewatteerde muren?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:02 schreef FranticDJ het volgende:
@:uitstraling zit ook in isolatie hedus zal wel ziek wezen..
beter af en toe een struikeltje dan een robot die saaie boodschap uitroeptquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Opgenomen boodschap en dan nog struikelen over woorden
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
denk je dat hij een joggingbroek aan heeft?
boxershort, verder niksquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
max zit onder t bureau te slobberen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
Miquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
max zit onder t bureau te slobberen.
Verstappen met die vieze mond?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
max zit onder t bureau te slobberen.
Hij zal er wel weer wat moois van maken denk ik....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
en dan zo lekker gieren en hinniken als in LuckyTV
[..]
Alleen foto's toch?quote:
Wat zei je?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef gianni61 het volgende:
2020 wordt een jaar dat we ons allemaal zullen blijven herinneren...
wedden van niet.
mijn geheugen is nu al een zeef.
ditquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef gianni61 het volgende:
2020 wordt een jaar dat we ons allemaal zullen blijven herinneren...
wedden van niet.
mijn geheugen is nu al een zeef.
Hmm, toch wat verschillen her en der dusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:01 schreef mschol het volgende:
[..]
hier is al de hele week rustig, al inmiddels wel drukker (meer mensen op straat)
en afstand houden merk ik niks van..
vieze mond...... jaaaaaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verstappen met die vieze mond?
Geen wonder dat hij niet zo blij kijkt.
Ja nogal, het is geen inspirerende man, eerder iemand aan de prozac of zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een afstandelijk, bijna ongeīnteresseerd verhaal zeg
Anderhalvemeterman doet dat toch beterquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Had ook meer verwacht. Vond Rutte beterquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Anderhalvemeterman doet dat toch beter
quote:
Ja vieze mond is dat hč, net zo'n nat stoma gaatjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
vieze mond...... jaaaaalekker spuugjes
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja vieze mond is dat hč, net zo'n nat stoma gaatje
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Anderhalvemeterman doet dat toch beter
Jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
jij weet hoe een nat stoma gaatje eruit ziet?
[..]
quote:
zondag om half 6 om te zeggen dat de horeca om 1800 open moetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wanneer is de volgende persconferentie? Dan zet ik de wekker.
want je hebt dan standby dienst?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zondag om half 6 om te zeggen dat de horeca om 1800 open moet
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een leuk filmpje zegquote:
Je bent zelf bangquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:24 schreef bitterbal het volgende:
staan nog 2 afleveringen van een rijdende US online die ik niet heb gezien
Best gek aangezien het maar een griepje isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:26 schreef bitterbal het volgende:
nemen geen halve maatregelen
https://district8.net/ext(...)VR2wDL1n4B4LZsS5756Q
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Best gek aangezien het maar een griepje is
Ebola, das pas gefaarlijk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Best gek aangezien het maar een griepje is
Ik heb deze vorig weekend gekekenquote:
Nee dat doet me echt niks. Maar van alle berichten over alles wat NOG weer slechter gaatquote:
Zekerquote:
welk bericht doel je op?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat doet me echt niks. Maar van alle berichten over alles wat NOG weer slechter gaat
Willem heeft je nog wat verder de modder in geduwd hč?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat doet me echt niks. Maar van alle berichten over alles wat NOG weer slechter gaat
Het marburgvirus is de veroorzaker van een ernstige en vaak dodelijke ziekte, die gepaard gaat met hevige bloedingen uit alle lichaamsopeningenquote:
brrrquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het marburgvirus is de veroorzaker van een ernstige en vaak dodelijke ziekte, die gepaard gaat met hevige bloedingen uit alle lichaamsopeningen
De ziekte heeft een zeer hoge mortaliteit, die - afhankelijk van de beschikbare medische zorg - wordt geschat tussen de 25% en 92%.
It!quote:
Gezellig man, doen we er ook nog even bij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het marburgvirus is de veroorzaker van een ernstige en vaak dodelijke ziekte, die gepaard gaat met hevige bloedingen uit alle lichaamsopeningen
De ziekte heeft een zeer hoge mortaliteit, die - afhankelijk van de beschikbare medische zorg - wordt geschat tussen de 25% en 92%.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:42 schreef Ygritte het volgende:
De russen dachten dat ze er ook wel een biologisch wapen van konden maken
Specifiek nu? Dit: https://nos.nl/artikel/23(...)bben-hulp-nodig.htmlquote:
Zullen wereldwijd geheid nog zat rondlopen die dat nog een uitstekend idee vindenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:42 schreef Ygritte het volgende:
De russen dachten dat ze er ook wel een biologisch wapen van konden maken
ja ik heb er wel vertrouwen in dat ze nu met man en macht oplossingen aan het verzinnen zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Specifiek nu? Dit: https://nos.nl/artikel/23(...)bben-hulp-nodig.html
Ik neem aan dat je weet wat de BNW gedachte is over het Coronavirusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zullen wereldwijd geheid nog zat rondlopen die dat nog een uitstekend idee vinden
Yepquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet wat de BNW gedachte is over het Coronavirus![]()
Maar laten we het over iets leuks hebben
Snap - Rhythm is a dancer zeker?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:50 schreef Ygritte het volgende:
Jongons ik heb een nostalgische jaren 90 videoclip list aanstaan, de nostalgieDat je bij één camerashot direct al weet welk nummer het is
![]()
laat zich raden wat ik vroeger alleen maar deed
Fok zou een live video share optie moeten hebbenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:50 schreef Ygritte het volgende:
Jongons ik heb een nostalgische jaren 90 videoclip list aanstaan, de nostalgieDat je bij één camerashot direct al weet welk nummer het is
![]()
wij kijken aan boord heel vaak naar de TMF video yearmixes.. Altijd dat gevoelquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:50 schreef Ygritte het volgende:
![]()
Ja post dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze toevallig guns n roses - november rain , net had ik Coolio
#van alle markten thuis
noemen ze een strontje :pquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Puistje net onder mijn oog, GVD EN NU!!!!
Succesquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok zou een live video share optie moeten hebben
het is niet alsof je nog kan daten dus...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Borstvoeding schijnt te helpenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is niet alsof je nog kan daten dus...
Heb ook een aantrekkelijke jongen in de wacht op een app
Alsof een beetje knappe vrouw zich laat tegenhouden door een griepjequote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is niet alsof je nog kan daten dus...
Heb ook een aantrekkelijke jongen in de wacht op een app
Misschien kan je wel zo'n facebook groepje vinden die bereid zijn te doneren.... hang je een zielig verhaal op, moet jou lukken!quote:
Wat?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien kan je wel zo'n facebook groepje vinden die bereid zijn te doneren.... hang je een zielig verhaal op, moet jou lukken!
Ik heb trouwens uit bronnen dat je er nog veel meer mee kan doen zoals sieraden maken.... i kid you not, het is een ding
Een verkeerde hups en hij zegt knakquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is voor als je nog langer 'vakantie' wil... hernia is niet geheel uitgesloten
WTF, ik leer bij, waarom zijn er dan geen blowjob sieraden of zo, dat je met een roze banaan om je nek rond loopt die schreeuwt, dankjewel Natasha 20-01-2020quote:
ja.. die kende ik alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer zo'n gat in de markt ditquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
WTF, ik leer bij, waarom zijn er dan geen blowjob sieraden of zo, dat je met een roze banaan om je nek rond loopt die schreeuwt, dankjewel Natasha 20-01-2020
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja.. die kende ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dát vind ik dus heeeel wat anders!
Ja of koken met kwak.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
Nja. Die borstvoeding dingen is in de categorie placenta shakes..
heu zo kort. wtf.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
Di-Rect / Snelle / Davina Michelle live uit een leeg Ahoy
dat dusquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:14 schreef FranticDJ het volgende:
Nja. Die borstvoeding dingen is in de categorie placenta shakes..
vagina bier..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of koken met kwak.
https://www.bol.com/nl/f/natural-harvest/9200000011752327/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |