Wen er maar vast aan. Het gaat nog wel erger worden.quote:
Ik ook. We zullen het wel zien. We doen allemaal ons best.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
ik vraag mij af hoe we dit financieel gaan redden.
diepe recessie, heftiger dan die van 2008 incomingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:26 schreef bitterbal het volgende:
ik vraag mij af hoe we dit financieel gaan redden.
ja maar voor mij klinkt zoiets wel abstractquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
diepe recessie, heftiger dan die van 2008 incoming
ik denk dat italie is overvallen. Geloof dat ons dat niet is gebeurd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hopelijk geen Italië taferelen
ja ik zat ook net aan een tukkie te denkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:39 schreef bitterbal het volgende:
k morgen wel wat doen ofzo, schoonmaken ofzo. WIl nu alleen maar slapen
quote:Repatriëringsvluchten vanuit Marokko geannuleerd
De Marokkaanse autoriteiten hebben alle repatriëringsvluchten vanuit Marokko van Corendon en Transavia voor de komende dagen geannuleerd, meldt de Nederlandse ambassade in Marokko.
NL Ambassade Maroc
@NLinMorocco
Transavia en Corendon melden dat al hun repatriëringsvluchten voor de komende dagen door de Marrokkaanse autoriteiten zijn gecancelled. Vlucht HV 5756 van 19:15 vanavond Marrakesh-Amsterdam is de laatst vertrekkende.
Jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaa allemaal leuke dingen doen
schoonmakenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaazoals eehm, eehm, mja, wat eigenlijk
Je had het over leuke dingen?quote:
ja weet ook niet meer wat ik moet zeggen. Je hoeft morgen ook niet naar een natuurgebied want dat gaat heel nederland doenquote:
Ik kan ook even naar België rij... ohnee, mag ook al niet meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja weet ook niet meer wat ik moet zeggen. Je hoeft morgen ook niet naar een natuurgebied want dat gaat heel nederland doen
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan ook even naar België rij... ohnee, mag ook al niet meer.
AlLeMaAl De ScHuLt VaN rUtTe!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
mag godverdomme helemaal niets meer in dit land
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:05 schreef FranticDJ het volgende:
Er staan camera's langs de grens naar .Be
quote:Politiecontroles aan Nederlandse grens
Sinds 15 uur zijn er grenscontroles op niet-essentiële verplaatsingen van en naar België om de voorschriften rond het coronavirus af te dwingen. Dat zegt het kabinet van minister van Binnenlandse Zaken Pieter De Crem (CD&V).
"In het bijzonder worden de toeristische verplaatsingen naar België verboden en zullen grenscontroles voortaan van toepassing zijn", zegt de mededeling van de minister. "Elke overtreding zal strikt worden gesanctioneerd. Het Federaal Coördinatiecomité (COFECO) onder leiding van het Crisiscentrum wordt belast met de uitvoering van deze maatregelen".
"Elke verplaatsing naar de tweede verblijven op het Belgisch grondgebied is eveneens verboden. De federale politie en de lokale politiezones worden belast met de toepassing van deze beslissing", aldus De Crem.
https://www.hln.be/nieuws(...)te-dwingen~ace31094/
INBELLEN VIAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |