Hopelijk gaat Khabib tegen Ferguson wel door.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Straks Cage Warriors 113 in Manchester
Ik heb alleen inzicht in de cijfers van 17-03, dus die lopen wat achter. Toen lagen er 16 op de IC in het Amphia, 15 in Bernhoven en 12 in het JBZ.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb jij inzicht in hoe het nu gaat in de ziekenhuizen in Brabant? Is het nog te doen inclusief het verplaatsen van IC patiënten naar andere ziekenhuizen?
Mooi scrabble woord, ik ga hem onthouden. Thanks voor je medische kennis/uitleg in je reacties, erg fijn!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:09 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Klopt. Zogenoemde 'matglasafwijkingen'.
het atomium, dat is niet voor toeristen nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:03 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Het bos is momenteel even niet voor hordes toeristen.
Denk dat het zeer nuttig is, anders zouden zeer doorgeleerde mensen (radioloog = 6 jaar geneeskunde + 6 jaar radiologie + vaak promotietraject) het niet op het moment inzetten in de meest getroffen gebieden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:11 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dus, nofi, hier heb je nauwelijks iets aan.
Zoiets al de brandweer die constateert dat het huis is afgebrand om aan te tonen dat er een vuurtje was.
De onzekerheid is supergroot. Een rechte lijn zou bijna net zo goed door die 2 grafiekjes passen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
40 graden in NL, ajb dan weer. asap![]()
killcovid
Ook een mooi project.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Nederland (e.a.) is veel interessanter bezig door op significante schaal via bloeddonoren te testen op Covid-antilichamen zodat je weet of en welk deel van de bevolking besmet is geweest, hersteld en daarmee immuun zal kunnen zijn. Rresultaten worden over 2-4 weken verwacht wat relevant kan zijn voor verdere afwegingen.
bron: nrc 19mar20
Ok, ze hebben voor niks al bij 2 ziekenhuizen extra CT-scanners geplaatst en hebben voor niks nog een paar extra op de planning staan .....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:11 schreef Vallon het volgende:
[..]
Dat heeft en beoogd heel ander doel dan waar de wereld op zit te wachten....
[..]
Dus, nofi, hier heb je nauwelijks iets aan.
Zoiets al de brandweer die constateert dat het huis is afgebrand om aan te tonen dat er een vuurtje was.
Jaloers op mensen die wel een opleiding hebben afgerond?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar Chinese namen. Hoe betrouwbaar is dit?
Om hierop terug te komen. Er zijn vannacht meer dan 30 mensen overgeplaatst. (Bron: https://nvic.nl/sites/nvi(...)20voorzitter%205.pdfquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Heb jij inzicht in hoe het nu gaat in de ziekenhuizen in Brabant? Is het nog te doen inclusief het verplaatsen van IC patiënten naar andere ziekenhuizen?
Je klinkt haast teleurgesteld.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:07 schreef Confetti het volgende:
De IC cijfers kloppen niet. Ook gisteren werden die later op de dag bijgewerkt. 15 erbij is te weinig.
Geweldig geweldig. Wij zijn er klaar voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:02 schreef Pumpalov het volgende:
Paper over de invloed van het weer op de verspreiding van het virus
[..]
[ afbeelding ]
Dank je. Vanochtend was de directeur van Bernhoven op tv en die vertelde dat ze alleen nog maar Coronapatiënten verzorgen en afhankelijk zijn van het verplaatsen naar andere ziekenhuizen om het draaiende te houden. Nu is Bernhoven geen groot ziekenhuis en ligt het wel middenin het zwaarst getroffen gebied.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:12 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik heb alleen inzicht in de cijfers van 17-03, dus die lopen wat achter. Toen lagen er 16 op de IC in het Amphia, 15 in Bernhoven en 12 in het JBZ.
Zover ik heb begrepen rijd ambulance personeel nu allemaal beschermd rond.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:16 schreef 00wildchild het volgende:
Weet iemand hoe de GGD bij je langs komt? Staat een ambu om de hoek met witte pakken.
Ah fijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:17 schreef RobinKuiper het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen rijd ambulance personeel nu allemaal bescherm rond.
Zeggen dat je een zuurstof saturatie van onder de 93% hebt?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:16 schreef 00wildchild het volgende:
Weet iemand hoe de GGD bij je langs komt? Staat een ambu om de hoek met witte pakken.
Ja als dit topic sluit moeten veel mensen een nieuw paniekonderwerp zoeken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je klinkt haast teleurgesteld.
De shit is real man. Doen ze ter bescherming meer van zich zelf denk ik. Hoeft nog niks te zijn denkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:16 schreef 00wildchild het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:02 schreef Pumpalov het volgende:
Paper over de invloed van het weer op de verspreiding van het virus
[..]
[ afbeelding ]
Doe het met plezier! Soms is het alleen niet bij te houden. Mocht ik een prangende vraag over het hoofd zien of ergens anders mee van hulp kan zijn, kan je ook altijd een DM sturen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:12 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Mooi scrabble woord, ik ga hem onthouden. Thanks voor je medische kennis/uitleg in je reacties, erg fijn!
Met bronnetje erbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |