SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* De debatten zijn te volgen op:
- Ziggo kanaal 502
- KPN kanaal 81
- NOS.nl
- https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
- NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Ja daar waar hier iedereen naar buiten kijkt ineens niet nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:23 schreef marsan het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen dagen gezien hoe t in die parken was? 2 meter was niet echt aan de ordenIk zie ook in de supermarkt dat veel mensen hun best doen om die afstand te houden en verder qua wandelen max. 2 volwassenen bij elkaar buiten (en dat zijn waarschijnlijk sowieso al huisgenoten/partners) die dan ook goed afstand houden van andere mensen.
Alleen bij jongeren en kansenparels zie ik dat het nog niet helemaal goed gaat. Misschien wel handig om daarvoor de Aboutaleb maatregel in te voeren: ouders beboeten.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2020 15:26:47 ]![]()
Kunnen de users hier wat van leren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:25 schreef Greenpeas het volgende:
Hij blijft altijd zo goed rustig. RutteGod.What can change the nature of a man?![]()
Ik heb net de persconferentie grotendeels gemist.
Belangrijke dingen zoals winkels sluiten, kappers dicht etc?![]()
Yup, je kunt beter alles maar gelaten over je heen laten komen en onvoorwaardelijk vertrouwen hebben in de gezaghebbenden!quote:![]()
![]()
Nope.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:27 schreef hartloper het volgende:
Nog niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:27 schreef hartloper het volgende:
Het mooiste blijft altijd om vlak voor zo'n ministerraad of crisisoverleg aan een minister al te vragen wat er gaat gebeuren... alsof er iemand dan antwoord geeftquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik wilde dit net ook posten...
Waarom zijn die journalisten zo ontzettend .... bijzonder .... in het stellen van vragen waar niemand op zit te wachten.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
quote:Pipoquote:"Begin van de week draaiden wij nog een gewone praktijk", begint het verhaal over de situatie in ziekenhuis Bernhoven (Uden, Brabant), dat we via een medische bron kregen doorgespeeld. Vier dagen later is het alle hens aan dek - en nog erger: "25% gaat niet levend van die [bewezen besmette] afdeling af." Alle mankracht gaat naar corona, en alle andere chirurgische en oncologische zorg is nagenoeg stil komen te liggen.![]()
![]()
Even een vraagje over die briefjes ... als je boodschappen gaat of moet doen ... wie gaat die briefjes dan uitdelen ?"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
Eerst zeggen dat iedereen anderhalve meter van elkaar moet blijven, en dan vragen aanpakken van een troep journalisten die boven op elkaar gepakt zitten
serieus dit![]()
zondagavond als je met je bord op schoot zit voor de tvquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:27 schreef hartloper het volgende:
Belangrijke dingen zoals winkels sluiten, kappers dicht etc?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Zie de Mexicaanse griepquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, je kunt beter alles maar gelaten over je heen laten komen en onvoorwaardelijk vertrouwen hebben in de gezaghebbenden!
What can change the nature of a man?![]()
in pokke wat Nederland?
Niet grappig bedoeld, kon het niet verstaan.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
komt nogquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:27 schreef hartloper het volgende:
Is een onzin aanpak, als je ver wilt gaan moet je handhaven op samenscholen en niet op individuen met briefjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:28 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje over die briefjes ... als je boodschappen gaat of moet doen ... wie gaat die briefjes dan uitdelen ?![]()
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Waarom stelt dan niemand de vraag waarom ze niet nu ingrijpen als ze nu 210 op IC hebben, volgende week mogelijk 1000 extra op IC verwachtten, terwijl ze naar max 1000 kunnen opschalen en dus eigenlijk nu al een tekort van 210 gaan hebben?![]()
Oké … nog niet in de zin van niks van gehoord, of heeft hij gezegd dat dat wel komen gaat bv het weekend / volgende week?quote:![]()
Lekker binnen twee minuten dezelfde vraag stellen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
pocketsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:28 schreef PoezeligDing het volgende:
in pokke wat Nederland?
Niet grappig bedoeld, kon het niet verstaan.![]()
in frankrijk kan je het van de overheidssite downloaden en moet vooraf ingevuld zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:28 schreef RAVW het volgende:
Even een vraagje over die briefjes ... als je boodschappen gaat of moet doen ... wie gaat die briefjes dan uitdelen ?Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Heeft gezegd dat het nog kan komen maar voor nu nog geen beslissing over.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:29 schreef hartloper het volgende:
[..]
Oké … nog niet in de zin van niks van gehoord, of heeft hij gezegd dat dat wel komen gaat bv het weekend / volgende week?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: