SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* De debatten zijn te volgen op:
- Ziggo kanaal 502
- KPN kanaal 81
- NOS.nl
- https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal
- NPO smart app
Wil je helpen? Kijk eens op:
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
en
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
![]()
Klopt, in de geboorteplaats van rapper Boef.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef maily het volgende:
[..]
Google eens op plundering Lidl Frankrijk.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
bijna ontwenningsverschijnselen
in België stellen ze voor om abbo's niet te innen van zaken die opgeschort zijn.
zoals sportscholenEverything in the world is about sex except sex. Sex is about power.![]()
Is ze na 5 jaar nog niet lek?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zorg 24/7 voor mijn vrouw al 5 jaar en we zijn nog steeds bij elkaar en hebben het leuk hahaha![]()
Faal."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dacht even dat er een slotje op was gegooid vanwege het onnodige gekat.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Maar hoezo kan je voor andere mensen bepalen of ze erop geilen, zo’n lockdown? Vind dat echt een hele aparte aanname man. Kan me niet voorstellen dat je zo over anderen nadenkt, tenzij je dus zelf zo denkt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:54 schreef Red_85 het volgende: [..] Dit. Je ziet overigens nu al dat landen die er in zitten het aan het verlengen zijn. En straks wordt het weer verlengt, en verlengt en nog een keer. Macron gaat dit ook doen, tot de gele h(o)estjes over zijn.
![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:Die Britten zijn helemaal van het padje af, gaat een ramp van ongekend formaat worden daar. Gelukkig hebben ze hier al een tijdje een inreisverbod. Helaas mogen die met verblijfsvergunning nog wel en dat zijn er ook duizenden. Ook de mensen die zich hier matig aan de regels houden zijn met name zigeuners en.. jawel, Brittenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende: zei het gisteren al maar ben echt benieuwd hoe het Engeland zal vergaan. Zag net ergens filmpje voorbij komen van britten die nog steeds naar amsterdam komen op vakantie en dan verbaast zijn dat alles dicht is
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
In ieder geval de verdachte longziekten testen op corona, misschien dom idee... maar dat wa sons ideequote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat hadden we dan moeten doen? Alles afsluiten en dan wanneer het virus volgend jaar langs komt nog een keer en het jaar erop nog een keer en het jaar erop...
Hoe wrang het ook is, mensen moeten dit doormaken zodat er enige groepsweerstand ontstaat. Dit zorgt op korte termijn helaas voor doden, maar doe je het niet zo dan gaat het in de toekomst voor nog veel meer doden zorgen.
en zoals je ziet in de link die ik net poste, ook die van de experts, medisch. Maar er mocht niet getest worden. Dat is crimineel en krankzinnig
Twee mensen hebben dagen in een ziekenhuis gelegen voor er wer getest, en positief
Dat is knullig, dat is nalatig en beschamend. Rutte en het RIVM hebben hier zo hard gefaald dat elke actie erna drie weken achterliep op de realiteit. En nog steeds
Dat is verbijsterend![]()
Boeuf de Bourguignon?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:56 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Klopt, in de geboorteplaats van rapper Boef.![]()
Bijna tienduizend aanmeldingen nieuwe zorgverleners
In nog geen vijf dagen tijd hebben bijna tienduizend mensen met een achtergrond in de zorg zich bij beroepsvereniging NU'91 aangemeld om te ondersteunen bij de coronacrisis. Het is de bedoeling dat deze zorgverleners worden ingezet op plekken waar de nood het hoogst is. "Om ervoor te zorgen dat iedereen op de juiste plek terecht komt, slaat NU’91 de handen ineen met het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS), werkgevers en RegioPlus", zo valt te lezen op de site van de organisatie.![]()
@Confetti je bent er kennelijk nogal op gebrand dat hier een totale lockdown komt, maar zo blij hoef je niet te worden van militairen of agenten bij je voordeur of in de straat.![]()
Brexit was net op tijdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef Pumpalov het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Die Britten zijn helemaal van het padje af, gaat een ramp van ongekend formaat worden daar. Gelukkig hebben ze hier al een tijdje een inreisverbod. Helaas die met verblijfsvergunning nog wel en dat zijn er ook duizenden. Ook de mensen die zich hier matig aan de regels houden zijn met name zigeuners en.. jawel, Britten"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef BarryOSeven het volgende:
https://nos.nl/livestream/npo-politiek
Persconferentie om 15 uur.
Ik heb het recht om te bepalen!![]()
GEWOONBOEFMANquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:56 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Klopt, in de geboorteplaats van rapper Boef.![]()
![]()
twitter:SputnikInt twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 14:55:41UPDATE: Number of #COVID19 cases in #Switzerland rises by almost 1,000 over the past 24 hours
#SputnikUpdates
https://t.co/hKyQNmhsyr reageer retweet![]()
Dezelfde WHO die in januari landen op de vingers tikte die de grenzen met China dichtgooiden?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze hadden naar de adviezen van het WHO moeten luisteren....![]()
Leuk, maar ga je niets aan hebben zonder materiaal. Ik lees liever over inbeslagnames van materiaal dat naar het buitenland wordt verkocht.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef roos94 het volgende:
Bijna tienduizend aanmeldingen nieuwe zorgverleners
In nog geen vijf dagen tijd hebben bijna tienduizend mensen met een achtergrond in de zorg zich bij beroepsvereniging NU'91 aangemeld om te ondersteunen bij de coronacrisis. Het is de bedoeling dat deze zorgverleners worden ingezet op plekken waar de nood het hoogst is. "Om ervoor te zorgen dat iedereen op de juiste plek terecht komt, slaat NU’91 de handen ineen met het Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS), werkgevers en RegioPlus", zo valt te lezen op de site van de organisatie.![]()
Hoe wil je aan zoveel mensen komen? Volgens mij hebben nooit genoeg Politie en leger daar voor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
@:confetti je bent er kennelijk nogal op gebrand dat hier een totale lockdown komt, maar zo blij hoef je niet te worden van militairen of agenten bij je voordeur of in de straat.![]()
Niemand wordt daar blij van. Ik snap de opmerkingen hier over een natte broek e.d. ook niet. Kijk eens om je heen in andere landen joh. Het moet er komen, of we het leuk vinden of niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:58 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
@:confetti je bent er kennelijk nogal op gebrand dat hier een totale lockdown komt, maar zo blij hoef je niet te worden van militairen of agenten bij je voordeur of in de straat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: