Net als ander instellingen die gewoon de nu momenteel bekende planning volgt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:12 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Mijn sportschool zegt op 7 april gewoon weer open te gaan hoor.
(Ik waardeer de positiviteit)
Kabinetsbeleid uitvoeren, tsja... Het ligt vaak wat minder eenvoudig dan Nijman stelt...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:11 schreef Ryan3 het volgende:
Reactie Nijman van GS:twitter:BartNijman twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 13:08:58Van Rijn was in het vorige kabinet Rutte ook verantwoordelijk voor de decentralisatie (en daarmee sloop) van de jeugdzorg, hij sloot verzorgingshuizen en brak de zorg verder af.
Wat een WAARDELOZE keus om deze blunderlul terug op Zorg te zetten. #VanRijn #CoronaCrisis reageer retweet
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt aan iedereen gedachtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon niet tegen dat in deze tijd mensen enkel aan zichzelf denken.
Als je vergaat van de pijn in je smoel mag je daar niet over klagen omdat er een pandemie is?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Totdat je zelf met tandpijn zit...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Er sterven dagelijks mensen een verschrikkelijke dood door een afschuwelijk virus dus het boeit mij geen reet als een afspraak voor iemand bij de kaakchirurg niet doorgaat.
wat dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Herd immunity is niet het doel van Nederland, is al een keer of 100 gezegd. (For the record.)
Mortaxx - 2020quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt aan iedereen gedacht
Je kunt ook overdrijven. Als je pijn hebt en daarvoor naar een kaakchirurg moet en dat kan nu niet dan is dat kut. Einde. Dat moet gewoon mogen hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef -river- het volgende:
[..]
volgens mij was dat 14 maartquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef Kyran het volgende:
Weet iemand toevallig wanneer Spanje de lockdowns heeft ingevoerd? Die gaan ook snel zeg.
Sterkte voor beiden iig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:19 schreef Bamba het volgende:
[..]
Balen!
Mijn man zijn wortelkanaalbehandeling en mijn galblaas operatie zijn ook uitgesteld. Ik hoop zo dat die galblaas niet gaat ontsteken
klopt ja....neem een paracetamol, klaarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
Als je vergaat van de pijn in je smoel mag je daar niet over klagen omdat er een pandemie is?
Je kan niet wachten tot 6 april?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:13 schreef Salina het volgende:
[..]
@:Kyran, @:phpmystyle, @:Zeroku, @:JR-Style-93, @:_I, @:THEFXR
Zojuist Amphia gebeld, vroeg me af wat de status nu was en of het wel veilig was. Bleken ze mij te hebben geprobeerd te bellen vanmorgen. Alle afspraken worden afgezegd iig tot 6 april. Alleen voor uiterste spoedgevallen zal er nog één kaakchirurg en enkele medewerkers aanwezig zijn.
Mijn nieuwe afspraak staat nu voor...19 juni.![]()
![]()
Alleen als problemen weer ernstig gaan opspelen kan ik via TA verzoeken om sneller terecht te kunnen bij KC.
(insert epic meldown rant)
Bedankt voor het meeleven.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Er sterven dagelijks mensen een verschrikkelijke dood door een afschuwelijk virus dus het boeit mij geen reet als een afspraak voor iemand bij de kaakchirurg niet doorgaat.
Oh is dat zo?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:04 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Dat het mij opviel dat veel mensen die het hadden incl ikzelf en mijn gezin nu allemaal rood oogwit kregen.
En nu ineens deze update over rood oogwit als symptoom
Precies. Dan zou je bij wijze van ook niet mogen klagen als je wel Corona hebt, maar het overleefd. Want hey: er zijn ook minder gelukkigen die er aan bezwijken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Als je pijn hebt en daarvoor naar een kaakchirurg moet en dat kan nu niet dan is dat kut. Einde. Dat moet gewoon mogen hoor.
Omdat ze nog niks weten. Als ze over een week ofzo besluiten toch langer dicht te moeten blijven dan blijft je sportschool gewoon dicht hoor. Zelfde geldt voor horeca.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:12 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Mijn sportschool zegt op 7 april gewoon weer open te gaan hoor.
(Ik waardeer de positiviteit)
Als dat zo was dan was die afspraak wel door gegaan en aangezien dat niet zo is deal ermee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven. Als je pijn hebt en daarvoor naar een kaakchirurg moet en dat kan nu niet dan is dat kut. Einde. Dat moet gewoon mogen hoor.
Dus jij baalt nu nergens van?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
toch heeft rutte het ook gehad over groepsimmuniteitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ziekenhuiscapaciteit niet overschrijden.
Jij denkt dat dit op 6 april over is?quote:
EN één iemand die het bericht van de website hier neerplempt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef BarryOSeven het volgende:
We moeten even een F5'er aanwijzen die de RIVM site straks ververst. Gisteren lag de site er uit zodat Jaap de nieuwe HTML file niet meer kon uploaden.
Geniaal! Deze held heeft even een oplossing gevonden voor mensen met allerlei pijnen dus ook die jarenlang met chronische pijn rondlopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
klopt ja....neem een paracetamol, klaar
Dat doet hij toch ook? Hij baalt er alleen van. Waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:25 schreef -river- het volgende:
[..]
Als dat zo was dan was die afspraak wel door gegaan en aangezien dat niet zo is deal ermee.
Waar haal je het vandaan dat mensen - zoals ik - alleen aan zichzelf denken? Ben je wel lekker?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef -river- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |