Of het moet ineens heel hard oplopen de besmettingen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat gaat hij inderdaad niet doen. Ik verwacht voorlopig ook nog geen nieuwe maatregelen. In ieder geval niet voor eind volgende week
Zeker goed, maar ik heb gelezen alleen mensen van 70 jaar en ouder en dan om 7 uur in de ochtend ( bij AH)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:14 schreef PlymouthFury het volgende:
Maar
[..]
Wel goed dat de oudjes en zwakkere 's ochtends tussen 8 en 9 eerst kunnen winkelen. Strak plan
Ik verwacht dat hij iedereen oproept zuinig te zijn met wc-papier omdat hij en zijn gezin het nodig hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat gaat hij inderdaad niet doen. Ik verwacht voorlopig ook nog geen nieuwe maatregelen. In ieder geval niet voor eind volgende week
Ok, ja lees weer half denk. Ff de bril erbij, oepsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of het moet ineens heel hard oplopen de besmettingen.
[..]
Zeker goed, maar ik heb gelezen alleen mensen van 70 jaar en ouder en dan om 7 uur in de ochtend ( bij AH)
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij iedereen oproept zuinig te zijn met wc-papier omdat hij en zijn gezin het nodig hebben.
MIsschien is het bij de jumbo anders,quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ok, ja lees weer half denk. Ff de bril erbij, oeps
Haha, dure handel hé.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij iedereen oproept zuinig te zijn met wc-papier omdat hij en zijn gezin het nodig hebben.
Ja ken je dat niet?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat een spelletje?
[..]
Zal wel gebla bla worden.
Nederland dit en Nederland dat
Wij nuchtere Nederlandser
Nog een keer heb belang benadrukken
De zor danken en de winkeliers, de vrachtwagen chauffeur etc en dat was het (denk ik)
Nee op mijn laptop, heb maar gewoon ruimtes gekocht..quote:
heb je de cheatcodes al gevonden om extra geld te krijgen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ken je dat niet?
[..]
Nee op mijn laptop, heb maar gewoon ruimtes gekocht..
Wel goed planquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIsschien is het bij de jumbo anders,
Nee, ben niet zo van de spelltjes. candy cruch soms maar verder nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja ken je dat niet?
[..]
Nee op mijn laptop, heb maar gewoon ruimtes gekocht..
quote:
ik hartje mauricequote:
Mensen vanaf 65 moeten binnen blijven, daar begint de risico groepquote:
er staat niemand bij de deur met een vingerprintscanner of dat je je ID mee mag nemen dus met 65 kun je ook prima naar binnen wandelenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen vanaf 65 moeten binnen blijven, daar begint de risico groep
En dan mag je vanaf 70 gebruikmaken, voor de 70 jarig en en ouder heel fijn
Maar mensen tussen de 65-70 dan?
Ja, zou gewoon gaan dan? Wel wat onduidelijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jep, t is vreemd wakker wordende laatste week steedsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was het maar zo feest Noodgang
SOms denk ik echt dat dit een droom is en iedereen zo wakker wordt en er niets aan de hand is.
Nee speel het ook bijna nooit meer, ben er nu alweer mee gestopt..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je de cheatcodes al gevonden om extra geld te krijgen?
ik heb met cheatcodes een mooi groot huis gemaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee speel het ook bijna nooit meer, ben er nu alweer mee gestopt..
ik heb net gewoon online boodschappen gedaan. Wordt maandag geleverdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
an heb je geluk, hier bij de ah pas op de 28e mogelijk, bij ex pas op 1 aprilquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik heb net gewoon online boodschappen gedaan. Wordt maandag geleverd
Dat schiet lekker op dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:30 schreef Nizno het volgende:
d
[..]
an heb je geluk, hier bij de ah pas op de 28e mogelijk, bij ex pas op 1 april
Ja las net iets over de radio iemand die ook taken van Bruin gaat over nemen, denk dat he tdat isquote:
Ja vlgs mij ookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja sas net iets over de radio iemand die ook taken van Bruin gaat over nemen, denk dat he tdat is
Kan maar zo zijn dat dat wel gebeurd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
er staat niemand bij de deur met een vingerprintscanner of dat je je ID mee mag nemen dus met 65 kun je ook prima naar binnen wandelen
Ja dat is wel jammer inderdaad, het ook huis gebouwd met kant en klare stukken, maar werd niet mooi en heb geen idee hoe je het weer slooptquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb met cheatcodes een mooi groot huis gemaakt.
Maar op 1 of andere manier wordt het nooit een mooi kasteel ofzo. gewoon blokkendozen
Ja, is het ook, zo onwerkelijk allemaalquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, t is vreemd wakker wordende laatste week steeds
ach ja ik kan gewoon de winkel in, wilde ff kijken wat de schade met bezorgen was dus daarom ff gekeken.quote:
Oke, las gisteren dat het bij Ah en Jumbo de eerste tijd niet meer konquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
ik heb net gewoon online boodschappen gedaan. Wordt maandag geleverd
Op zich ook wel logisch, dat zal nou wel storm lopen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach ja ik kan gewoon de winkel in, wilde ff kijken wat de schade met bezorgen was dus daarom ff gekeken.
bij de jumbo is het bezorgen en pickup uitgeschakeld zag ik gisteren
ow slopen is simpel, althans ik kon het vinden..... maar goed ik ben dan ook een kind dat is opgegroeid met nintendo's en commandor64 en zulksquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dat is wel jammer inderdaad, het ook huis gebouwd met kant en klare stukken, maar werd niet mooi en heb geen idee hoe je het weer sloopt
Het is al weg gelukkig..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow slopen is simpel, althans ik kon het vinden..... maar goed ik ben dan ook een kind dat is opgegroeid met nintendo's en commandor64 en zulks
Hey Moonquote:
ik heb t bij Plus gedaan, maar kan bij de meeste wel volgens mij. picnic is ook fijn, maar die bezorgen hier nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:36 schreef Dotteke het volgende:
Lukt dus ook niet
Helaas, we bezorgen niet op jouw postcode
Adres onjuist? Wijzig je adres hier. Of haal je boodschappen op bij een AH Pick Up Point
Alles goed hoor, met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |