ik ook niet altijd, maar bij gebrek aan wat fatsoenlijks op tv wil ik nog wel eens het opzetten en soms is er dan een onderwerp op waarvan ik denk, ja daar kan ik wat mee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb niet zoveel met talkshows, zijn er ook best veel van op tv
aah das wel fijn. hier valt het wel mee, niet heel ruim maar ook niet zo druk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ah altijd klein met veel schappen, wij hebben hier een paar deka, s zitten en zijn wel ruim over het algemeen gelukkig.
Ik vroeger niet, maar na mate je ouder word wel. Tenminste ik dan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Mrsloveable het volgende:
eerder vond ik dat leuker dan de laatste jarenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Wereld draait door wel veel gekeken..
redelijk en met jou?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hello moonlight 😊😍
Hoe is het met jou
Lekkerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:43 schreef mario390 het volgende:
mmm selfsgemakte schokopudding![]()
wat hebben jullie middag gegeten?
Gaat goedquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
He haags! Hoe is het met de kleine?
Heb er ook helemaal niets mee, kijk het dan ook nooitquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Klopt, toen had je nog leuke mensen aan tafel en leuke onderwerpen etc..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerder vond ik dat leuker dan de laatste jaren
NIets, ik denk dat ik patat ga bakken of brood met een gebakken ei vanavond.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:43 schreef mario390 het volgende:
mmm selfsgemakte schokopudding![]()
wat hebben jullie middag gegeten?
Soms met zappen, blijf je wel eens hangen, maar dat is met meer dingen zo.. dat je dan even blijft kijken..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er ook helemaal niets mee, kijk het dan ook nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |