Aantal gevallen is niet hetzelfde als aantal doden hè.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heel apart. Hoorde idd dat in een ander Aziatisch land ook zoveel jonge mensen sterven.
Ik vraag me af of deze doden ongediagnosticeerd bij de Coronadoden opgeteld worden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:24 schreef Queryn het volgende:
Net weer een ambulance vertrokken met een corona patient bij mij in de straat. Begint hier echt bizar te worden. Kreeg gister een bericht van mijn buren dat haar beste vriendin en man op dezelfde dag zijn overleden. Vanochtend een berichtje dat een oudere vrouw in mijn straat is overleden, nu weer die ambulance. Ik heb zwakke longen maar durf nu helemaal mijn huis niet meer uit. Mijn vriendin doet nog heel lief de boodschappen voor iedereen in de straat, maar denk dat ze dat ook niet lang meer gaat doen zo, kans op besmetting is dan ook wel erg groot.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:38 schreef Jano9 het volgende:
[..]
In Thailand zijn er toch ook vrouwen die naar de mannen wc gaan?
uiteraard, want ze hebben goed werk geleverd door alle 0 uren contracters eruit te stampen en rest van personeel 70% werkvermindering gegeven. Dus goed resultaat, bravo. Texel wordt het vakantieoord komende jaren voor dat volk.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:35 schreef riazop het volgende:
[..]
Rutte nog niet over gehoord.
Natuurlijk gaat ie KLM redden, maar gaan de topmanagers strijken met hoge bonussen?
even mijzelf quoten nu staat gisteren op 230....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
gisteren 228 op de IC in Nederland, data van vandaag ijlt erg lang na en is morgen pas goed inzichtelijk
Wij hebben officieel nog geen besmettingen toch? Ben trouwens vrijwel zeker dat een paar hier in de omgeving het wel hebben (gehad)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Oei, dichtbij. Ik woon in Woensdrecht.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:38 schreef Jano9 het volgende:
[..]
In Thailand zijn er toch ook vrouwen die naar de mannen wc gaan?
Maar Boeing moet wel gered worden, daar is er maar 1 van in de USA.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hopelijk komen er ook niet teveel bailouts voor grote bedrijven.
Ga je "chapter eleven", dan is dat sneu voor de stockholders maar het is niet normaal om het volk te laten opdraaien voor het redden van aandeelhouders.
Vliegmaatschappijen in de USA zijn bijvoorbeeld wel vaker failliet gegaan, is niet zo dat er dan niet meer gevlogen wordt.
Officieel niet idd. Vind wel dat men er hier vrij luchtigjes mee omgaat hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wij hebben officieel nog geen besmettingen toch? Ben trouwens vrijwel zeker dat een paar hier in de omgeving het wel hebben (gehad)
Thx..... die (Dunnning-Kruger) bedoel ik ook. "Goet om te weten voordat ik van taal/speling met mensen werdt verweden dat ik het dus niet snapde".quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zag het al een paar keer verkeerd gaan in je posts:
* Dunning-Kruger
Maar dat kan ook het Dunning-Kruger effect zijn
Failliet gaan betekent niet einde van het bedrijf, zeker niet in de USA.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Maar Boeing moet wel gered worden, daar is er maar 1 van in de USA.
Is ook. Teveel boeren hier die te nuchter erover denkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Officieel niet idd. Vind wel dat men er hier vrij luchtigjes mee omgaat hoor.
Waarschijnlijk hadden ze in Brabant de RIVM erg scheef aangekeken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:35 schreef funnywell het volgende:
[..]
Dat ze eens moesten kijken of carnaval niet afgelast kon worden. En dan woon ik notabene in Brabant en vier t ieder jaar wel
Sodejuquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:41 schreef Fukushima het volgende:
aantal doden spanje
19 maart 767
20 maart 1002 (en wordt meer gedurende de dag)
En echte bejaarden zijn keivroeg wakker!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:25 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Domme reacties meteen erbij over het tijdstip![]()
Juist het beste zo vroeg mogelijk, weinig mensen op straat nog en daarnaast kan zorgpersoneel voor hun shift boodschappen halen. Dat geschreeuw maar van iedereen zonder na te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |