Nee hoor, het zal me een worst wezen joh. Wel saaie kut maanden zo.quote:
Stiekem vind ik het wel meevallen, ik begon toch al een beetje voetbalmoe te raken de laatste tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, het zal me een worst wezen joh. Wel saaie kut maanden zo.
Ik keek uit naar het EK. De formule 1 e.d. maarja het is niet anders.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel meevallen, ik begon toch al een beetje voetbalmoe te raken de laatste tijd.
Had het vorig jaar vervelender gevonden als het seizoen was gestopt.
Kan je mooi een paar boeken lezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik keek uit naar het EK. De formule 1 e.d. maarja het is niet anders.
Dit zou voor nu wellicht wat zijn ja. Volgend jaar denk ik dat de talenten echt doorgegroeid zijn en de Proppertjes en Blindjes hebben vervangenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Cillessen
Hateboer - De Ligt - Van Dijk - Blind
Pröpper - Frenkie
Bergwijn - Wijnaldum - Promes
Memphis
Maar goed in een jaar kan er nog een hoop gebeuren.
Pröpper zou ik er vooral naast houden omdat het voor de balans beter lijkt, iemand die daar vast staat om de controle te bewaren waar Frenkie er weg kan lopen met acties.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit zou voor nu wellicht wat zijn ja. Volgend jaar denk ik dat de talenten echt doorgegroeid zijn en de Proppertjes en Blindjes hebben vervangen
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je mooi een paar boeken lezen.
Ja continu. Heb voor fok geen AdBlock aanstaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:09 schreef Fok-it het volgende:
Zo te zien gebruik je een adblocker
We kunnen helaas onze diensten niet gratis aan je aanbieden zonder advertenties te tonen. We willen je vragen om je adblocker voor FOK! uit te schakelen zodat we de site in de lucht kunnen houden.
Bedankt voor je steun!
Nee, ik FOK! liever op kosten van een ander
Krijgen jullie deze ook op mobiel? Ik heb geen eens adblocker op mijn telefoonen dan nog FOK! ik liever op kosten van een ander uiteraard
Heb hem 1 keer gehad. Maar alleen op telefoon, en ben daar niet ingelogd want ik weet mijn wachtwoord niet meer.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:09 schreef Fok-it het volgende:
We kunnen helaas onze diensten niet gratis aan je aanbieden zonder advertenties te tonen. We willen je vragen om je adblocker voor FOK! uit te schakelen zodat we de site in de lucht kunnen houden.
Bedankt voor je steun!
Krijgen jullie deze ook op mobiel? Ik heb geen eens adblocker op mijn telefoonen dan nog FOK! ik liever op kosten van een ander uiteraard
Danny is sws al tantoe rijk maar net als dagobert spend hij nietquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:09 schreef Fok-it het volgende:
Bedankt voor je steun!
Bedoel je zijn geslachtsdeel?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe houdt de kleine zich in deze crisis, Haags?
Mooi om te lezen vriend!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De formule 1 e.d. maarja het is niet anders.
Hopelijk gaat het helemaal niet doorquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi om te lezen vriend!
Ik ben zelf ook zeer teleurgesteld. Hopelijk wordt de race in Zandvoort (waar ik kaarten voor heb) verplaatst naar augustus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |