Nja moet volgende week nieuwe paar halen.. heb altijd een paar in in huis liggen, mocht er een stuk gaan..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je nog iets nodig heb daarvan zou ik het er niet op aan laten komen
Het lijkt er op dat zo langzamerhand alles dicht gaat.
Heb je nu dan niet zoiets, ik haal het beter nu aangezien die van Niz ook dicht gaat?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja moet volgende week nieuwe paar halen.. heb altijd een paar in in huis liggen, mocht er een stuk gaan..
Vakantie vieren en eigenwijs zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
Gezin vast op Bali door Corona.
WTF doe je daar ook?
Vakantie vieren, je weet niet hoelang ze daar al zitten natuurlijk..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
WTF doe je daar ook?
Echt hoor Haags,ik snap die mensen niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vakantie vieren en eigenwijs zijn
Nu nog erg lang waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vakantie vieren, je weet niet hoelang ze daar al zitten natuurlijk..
Ja sneu, maar alle mensen die ondanks corona toch op vakantie gaan en vast komen te zitten heb ik geen medelijden mee,quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
WTF doe je daar ook?
Nee ik ook niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor Haags,ik snap die mensen niet.
Waar ik heen ga blijft nog wel open.. heb net hun FB gecheckt.. Maar ik ga maandag wel heenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nu dan niet zoiets, ik haal het beter nu aangezien die van Niz ook dicht gaat?
Denk het wel ja..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu nog erg lang waarschijnlijk
O gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waar ik heen ga blijft nog wel open.. heb net hun FB gecheckt.. Maar ik ga maandag wel heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |