Hier nog 1quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:36 schreef Dotteke het volgende:
Ga der niet eens aan beginnen aan Twitter.
werkt ook als je niets selecteert op het vogeltje te klikken dan komt er een pop up waar je je url in kan gooien.twitter:
Hoi hoi m1st1gquote:
ik drink sowieso geen koffie dus nooit te weinigquote:
Wat schaft de potquote:
Dat is toch discriminatie.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:37 schreef Dotteke het volgende:
Albert Heijn biedt klanten van boven de zeventig jaar vanaf maandag 23 maart de kans om zonder jongere klanten om zich heen hun boodschappen te doen. Supermarktketen Jumbo kwam eerder met een vergelijkbaar plan voor een aantal vestigingen.
Ouderen kunnen vanaf 7.00 uur bij de Albert Heijn-filialen terecht, de rest is een uur later welkom en wordt nadrukkelijk gevraagd om niet eerder naar de winkels te komen. Het bedrijf treft de maatregel "zodat iedereen veilig en prettig boodschappen kan doen".
Moet je als oudje toch vroeg op staan wil je een boodschapje doen
hondquote:
J adat is het ookquote:
Testtwitter:eurostarslogist twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 10:00:00Zie videoboodschap ieder uur een nieuwe
#koerier #COVID19 #COVID2019 #Covid_19 #coronavirus #COVID19NL #COVID #COVID19BE #CoronaVirusUpdates #CoronavirusOutbreak #COVID19Belgium #WHO #belgie #vlaanderen #België #Belgium #Belgique #nederland #netherlands #COVID2019NL #COVIDー19 https://t.co/BRqt3YjS8N reageer retweet
lekker!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:42 schreef Jippie68 het volgende:
Testtwitter:eurostarslogist twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 10:00:00Zie videoboodschap ieder uur een nieuwe
#koerier #COVID19 #COVID2019 #Covid_19 #coronavirus #COVID19NL #COVID #COVID19BE #CoronaVirusUpdates #CoronavirusOutbreak #COVID19Belgium #WHO #belgie #vlaanderen #België #Belgium #Belgique #nederland #netherlands #COVID2019NL #COVIDー19 https://t.co/BRqt3YjS8N reageer retweet
Mijn buurman heeft nog wel een hond over die de pan in kan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker!
oeh eens ff kijken of ik paps en mams over kan halen om dat te eten zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |