lijken ze een beetje op jou? is er een vrijgezel bij?quote:
Wat aardig dat je dat voor mij vraagtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijken ze een beetje op jou? is er een vrijgezel bij?
Ik vraag dit voor een vriend.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn zus volgens mij ook. Die werkt in een apotheek dus moet daar gewoon naartoe, maar ze was jaloers op mij want ik had nu drie weken verplicht vakantie.
Oké.
ligt wel aan de leeftijd van de zusjes. ik zoek zelf ook nog een Samzzachtigequote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat aardig dat je dat voor mij vraagt
minimaal 18+quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt wel aan de leeftijd van de zusjes. ik zoek zelf ook nog een Samzzachtige
Hoezo is dat nou weerquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar zijn je opdrachten echt allemaal tijdelijk stilgezet dan?
ieder zn eigen plexiglas spatscherm meenemen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kreeg vorige week een appje van een vriendin om binnenkort een spelletjesavond te organiseren.![]()
Nee diequote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer? Jij hebt geen behoefte aan menselijk contact?
En soms druppelt er iets binnen.
nja, 28+ heeft dan toch wel de voorkeurquote:
Ik wil wel ruilen met je zus.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:46 schreef CherryLips het volgende: [..] Mijn zus volgens mij ook. Die werkt in een apotheek dus moet daar gewoon naartoe, maar ze was jaloers op mij want ik had nu drie weken verplicht vakantie. Oké.
Nee en nee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lijken ze een beetje op jou? is er een vrijgezel bij?
Ik vraag dit voor een vriend.
Een ander stelde al voor om online te gamen, maar daar kwam vervolgens geen reactie op.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ieder zn eigen plexiglas spatscherm meenemen.
Zie dat het allemaal al niet uitmaakt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, 28+ heeft dan toch wel de voorkeur
Ik ook, hoor. Ik ben blij dat ik niet meer alleen woon en dus wel iemand om me heen heb, maar jezus, ik wil weer onder de mensen komen. Er is een reden dat ik terug ging naar de bewoonde wereldquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben allang blij als we weer gewoon naar buiten kunnen en ik m'n vrienden en familie kan knuffelen zonder ze mogelijk te vermoorden.
Lekkere timingquote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Ik ben blij dat ik niet meer alleen woon en dus wel iemand om me heen heb, maar jezus, ik wil weer onder de mensen komen. Er is een reden dat ik terug ging naar de bewoonde wereld.
Ik wel. Ze boden me steeds penisvergrotingspillen aan. Hij is nu te groot om mee om te gaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nee Danny, ik gebruik geen ad-blocker.
We wonen nu allemaal in Zeeuws Vlaanderen!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Ik ben blij dat ik niet meer alleen woon en dus wel iemand om me heen heb, maar jezus, ik wil weer onder de mensen komen. Er is een reden dat ik terug ging naar de bewoonde wereld.
WhatsApp werkt wel redelijk momenteel en ook beeldbellen is best oké.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer? Jij hebt geen behoefte aan menselijk contact?
En soms druppelt er iets binnen.
Skype!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:55 schreef Californium het volgende:
[..]
WhatsApp werkt wel redelijk momenteel en ook beeldbellen is best oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |