Serieus? Ik woon in Uden. hmmmquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je kijkt dat Uden nu het centrum is van de meeste besmettingen dan zat onze jacco toch gewoon spot-on met zijn meldingen qua locatie.
Op iemands gezicht?? Mag dat ook?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik hoorde net op de radio dat 24 maart weer een klapdag wordt.
twitter:koninklijkhuis twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:11:08Kijk vanavond om 19.00 uur de toespraak van Koning Willem-Alexander n.a.v. de uitbraak van coronavirus (COVID-19) op o.a. NOS, RTL en SBS/Talpa. Meer informatie: https://t.co/LnBx9nWHER reageer retweet
Hij zal wel wat open deuren intrappen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef D_A het volgende:
twitter:koninklijkhuis twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 09:11:08Kijk vanavond om 19.00 uur de toespraak van Koning Willem-Alexander n.a.v. de uitbraak van coronavirus (COVID-19) op o.a. NOS, RTL en SBS/Talpa. Meer informatie: https://t.co/LnBx9nWHER reageer retweet
ik neem aan dat ze dat niet zelf kunnen bepalen, maar ze lopen natuurlijk al vooruit voor als straks de retail dichtmoetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:20 schreef RAVW het volgende:
gamestop blijft toch open ... leuk dat gamewinkels zich zelf nu ook al als Esentieel bedrijftak gaan zien ;-)
PC of Console is dus een levens behoefte geworden![]()
info
https://gamer.nl/artikele(...)ieel-en-blijft-open/
Vanuit Engeland?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef D_A het volgende:
het houdt mensen van de straat, gaming en het is maar goed ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:20 schreef RAVW het volgende:
gamestop blijft toch open ... leuk dat gamewinkels zich zelf nu ook al als Esentieel bedrijftak gaan zien ;-)
PC of Console is dus een levens behoefte geworden![]()
info
https://gamer.nl/artikele(...)ieel-en-blijft-open/
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Cue_ het volgende:
In dat feestboekbericht staat in zin 1 "hij vecht voor zijn leven"
en als laatste zin "hij is ondertussen overleden"
Of ik lees het verkeerd, of ze heeft heel lang over het bericht gedaan of er klopt geen snars van.
Zeker als ie daadwerkelijk Corona heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
De vreemd gekozen adempauzes van Wimlex worden weer een ergernis. [ afbeelding ]
kappen nouquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Cue_ het volgende:
Of ik lees het verkeerd, of ze heeft heel lang over het bericht gedaan of er klopt geen snars van.
Goh meid het is watquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
De vreemd gekozen adempauzes van Wimlex worden weer een ergernis. [ afbeelding ]
Die Jaco zat er achteraf niet zo heel gek naast met zijn Uden-Veghel brandhaard toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verbaast me niks dat mensen hier een facebookpost als zoete koek inslikken.
Beetje zoals onze jacco met zn geruchten. Wel geil inderdaad.
Als je de op de naam klikt van het slachtoffer kom je op een fb-pagina met slechts een foto en een achtergrond. Geen vrienden niks. Gelukkig heeft hij een liefhebbende neef die zich om hem bekommert. Die trouwens weer geen vriend is van de man die is overleden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Cue_ het volgende:
Zijn gok om wat plekken midden in het carnavalsgebeuren te noemen pakte wel redelijk uit jaquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Jaco zat er achteraf niet zo heel gek naast met zijn Uden-Veghel brandhaard toch?
nee klopt iddquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die Jaco zat er achteraf niet zo heel gek naast met zijn Uden-Veghel brandhaard toch?
Ik heb het even opgezocht voor alle non sociale figuren hier op Facebookquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:25 schreef Cue_ het volgende:
Dat of de situatie is verder verslechterdquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal wel wat open deuren intrappen.
Dat laten ze Wimlex niet melden hoor... Rutte is de man voor de maatregelenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat of de situatie is verder verslechterd
Volk kalmerenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat laten ze Wimlex niet melden hoor... Rutte is de man voor de maatregelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |