SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Google Drive?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:06 schreef Barreltje het volgende:
Een vriendinnetje maakt een mooi "boekje" voor 4-7 jarigen over het virus.. hoe het werkt.. het is een PDF enzou het graag willen delen met geintreseerden hier.. allen hoe deel ik hier een PDF?
Mja maar hoe dan? Ik heb hem in pdf gekregen..quote:
Vroegah had je lp's alle 13 goed of zoiets. Was een grappige verwijzing. Of grappig bedoeld. Van die podcast is iedereen dood. Vandaarquote:
Uploaden naar google drive, link daarnaar makenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:09 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Mja maar hoe dan? Ik heb hem in pdf gekregen..
Dat laatste wist ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Vroegah had je lp's alle 13 goed of zoiets. Was een grappige verwijzing. Of grappig bedoeld. Van die podcast is iedereen dood. Vandaar
Juist.. en dan blijf ik nog anoniem ofzo?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Uploaden naar google drive, link daarnaar maken
Dat weet ik niet. Ik zou eigenlijk bang zijn van niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Juist.. en dan blijf ik nog anoniem ofzo?
Wat @Tele6 zegt!quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
mja die skinners zijn wel redelijk betaalbaar ook
vraag me af hoelang ze mee gaan alleen...maar dat komt misschien doordat ze eruit zien als sokken
ik vind mn feelgrounds al erg wennen... stuk dunner dan de xeroshoes wintereditie.
maar goed.. de winterschoenen wenden in no time en deze zitten OOK lekker
dus het komt wel goed
maar is dit niet heel slecht voor knieen en gewrichten met hardlopen?
je hebt tenslotte weinig eh..bounce
of heb je het anders afrollen van je voet gewoon al beter onder de knie dan ik op dit moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:22 schreef Barreltje het volgende:
Ahh..
Lukt het zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Arme katquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over de kat. J stopte toen hij hier vlakbij een niet bewegende kat op de weg zag zitten. Lat had bloed op zijn kop. Er kwamen andere mensen. Kat rende weg. Kat werd weer gespot. Eigenaar werd gehaald, probeerde kat op te pakken. Kat vluchtte weiland in. J ging naar huis. Eigenaars gingen zoeken.
Ik denk niet dat dit goed afloopt voor de kat
dat was wat ik bedoelde met anders afrollen onder de knie hebben dusquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:08 schreef Tele6 het volgende:
@:Uhmmpie het idee van barefoot hardlopen is dat je op je voorvoet landt, waardoor je hele been inclusief voet als veer kunnen dienen zodat het niet zo bonkt. Afrollen heeft niet zo'n zin, want dan land je alsnog op je hiel. Je moet "actief lopen" zoals we dat bij hardlooptraining noemen. Stuiteren. Dat is voor alle lopers -- niet alleen barefoot -- een verstandig idee, want anders raak je een hoop energie kwijt door de grond telkens te schoppen
Wat weet jij, wat wij nog niet weten?quote:
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat weet jij, wat wij nog niet weten?
Nou ‘moeten’ we morgen I’ll never walk alone’ op 10 zetten op de radio en ramen open
Ik hoop alleen maar heel hard dat vanyel een fijne vakantie heeft en weer gewoon terugkomt. Internationale vliegverkeer komt steeds meer stil te liggen...quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:45 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat weet jij, wat wij nog niet weten?
Nou ‘moeten’ we morgen I’ll never walk alone’ op 10 zetten op de radio en ramen open
Een klein eiland waar geen covid-19 is meen ik me te herinneren.quote:
Een warm eiland zonder corona (op dat moment)quote:
wtf FFTquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat gaan jullie hard! Nog niet terug kunnen lezen.
Vandaag gewerkt op kantoor maar vanaf morgen ga ik thuiswerken want t wordt me te gek.
Zat iemand op de afdeling te kuchen die vorige week koorts had en keelpijn. Nu niet meer dus kon ze wel weer werken![]()
En gezien de directie niks ziet tot mensen t aangeven word dit me te gek, met al het slechte nieuws.
Ik ging na werk boodschappen doen bij de toko (AO). Daarna bij KFC drive eten gehaald en dat op de parkeerplaats gegeten met m'n raampje open.
Zitten er 2 heeele stoere gasten in een auto naast me. Stapt er 1 uit en gaat kuchen door mn raam en dan doorkuchen richting prullenbak en wat stoers zeggen voor ie weer in zn auto instapt. Echt![]()
![]()
![]()
Twee keer ookquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Levensgevaarlijk dat thuiswerken, vandaag 2xvan de trap gestuiterd en hárd. Ben donkerpaars gevlekt en beurs.
Nee m'n eigen onvoorzichtigheid op een gladde houten trap, eerst de trap van zolder naar de eerste verdieping tussen de middag. En aan het einde van de middag van de eerste verdieping naar de begane grond. Komt wel weer goed maar op dit moment doet ieder lichaamsdeel wel pijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Twee keer ookZaten de katten in de weg?
Au, heb je een bad?quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee m'n eigen onvoorzichtigheid op een gladde houten trap, eerst de trap van zolder naar de eerste verdieping tussen de middag. En aan het einde van de middag van de eerste verdieping naar de begane grond. Komt wel weer goed maar op dit moment doet ieder lichaamsdeel wel pijn
Help, 2x nog wel op 1 dagquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Levensgevaarlijk dat thuiswerken, vandaag 2xvan de trap gestuiterd en hárd. Ben donkerpaars gevlekt en beurs.
Je hebt het getroffen, begrijp ik, met je logeeradres.quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja, ik ben ook blij dat ik niks Gebroken heb inderdaad en ik kom net uit bad, kaatje was wel aangenaam.
Ja, ik werk de meeste diensten thuis, voor bepaalde taken moet er op kantoor wel een bepaalde bezetting zijn dus moet wel soms naar kantoorquote:Op donderdag 19 maart 2020 23:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je hebt het getroffen, begrijp ik, met je logeeradres.
Kun je ook thuiswerken? in je functie.
#aagje
👍🏼quote:Op donderdag 19 maart 2020 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ja, ik werk de meeste diensten thuis, voor bepaalde taken moet er op kantoor wel een bepaalde bezetting zijn dus moet wel soms naar kantoor
Geweldig sommigequote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:30 schreef AnneX het volgende:
https://mobile.twitter.com/ziyatong/status/1240303392188248070
Met filmpje voor alle kattenmensen en anderen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een filmpje maken van m'n eigen hardlopende voeten viel nog niet mee.
https://i.imgur.com/JlwNTkv.mp4ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Leuk! Mijn moeder kocht een stapeltje bij de kruidvat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 04:02 schreef AnneX het volgende:
Een leuk positief berichtje:
“De Puzzel Uitleen Centrale
Wij zijn IJfke, Lieuwe, Bregje, Jan en Boukje en willen in deze lastige tijd iets betekenen voor de inwoners van de gemeente.
Wat is het idee?
We zetten een Puzzel Uitleen Centrale op. Op aanvraag brengen we legpuzzels bij mensen thuis (tot aan de deur), of halen mensen een legpuzzel bij ons op. Mocht het zo zijn, dat we straks niet meer de straat op mogen, dan is het versturen per post mogelijk een alternatief. “
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:48 schreef sigme het volgende:
Deze ochtend ruim 6 km hardgelopen. Op m'n oude schoenen:Het ziet er uit zoals het bij mij voelt... maar ben er dus echt niet zo enorm bedreven in dat ik zonder nadenken standaard zo loop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een filmpje maken van m'n eigen hardlopende voeten viel nog niet mee.
https://i.imgur.com/JlwNTkv.mp4
Dochterlief merkte wel op dat ik dan een stuk sneller loop![]()
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:48 schreef sigme het volgende:
Deze ochtend ruim 6 km hardgelopen. Op m'n oude schoenen:Hardlopen op je sloffenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een filmpje maken van m'n eigen hardlopende voeten viel nog niet mee.
https://i.imgur.com/JlwNTkv.mp4![]()
![]()
Succes vandaag, Bluesquote:
Ahw maar wel beter voor het beestje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 08:33 schreef sigme het volgende:
Oh ja, dat doet me eraan denken: gisteravond is m'n driepootree geschoten. ("gestrekt" , zoals de jagerman het noemde). Dus die is uit z'n lijden verlost.
Hoe zijn die mensen in het buitenland gekomen dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen!
Sterkte vandaag Blues. Hopelijk is iedereen een beetje lief voor je.
Sneu voor het beestje, maar wel beter zo.
Poeh..ik hoor net dat heel veel mensen die nu in het buitenland zitten voorlopig niet terug kunnen komen of dat het hele lastige reizen gaat worden. In de tijd van die vulkaanuitbarsting in IJsland moest ik iemand terugkrijgen van Maleisie naar Nederland. Die heeft 5 of 6 overstappen gehad en er volgens mij zo'n 48 uur over gedaan.
Vakantie? Z80 zit volgens mij in het verre oosten, Vanyel zit op een zonnig eiland.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hoe zijn die mensen in het buitenland gekomen dan?
Nee joh, dat beest moet vreselijke pijn gehad hebben: die poot bungelde eraan, het bovenbeen van de voorpoot gebroken. En hij kon wel lopen, maar natuurlijk niet meer goed vluchten voor honden. Doodgeschoten worden door een jager is dan een stuk minder stressvol en pijnlijk dan doodgebeten worden door een onhandige hond.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef Candaasje het volgende:
Hoe triest het ook is, een wilde ree met drie poten heeft denk ik geen waardig leven meer.
Nee inderdaad. En ook in een sanctuary doen wilde dieren het meestal niet zo lekker. Ze zijn niet meer vrij.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee joh, dat beest moet vreselijke pijn gehad hebben: die poot bungelde eraan, het bovenbeen van de voorpoot gebroken. En hij kon wel lopen, maar natuurlijk niet meer goed vluchten voor honden. Doodgeschoten worden door een jager is dan een stuk minder stressvol en pijnlijk dan doodgebeten worden door een onhandige hond.
Succes met studeren!
Had het ook gezien, zo gaaf. Ergens anders in Italië kwamen de zwijnen ook op bezoek in het dorp. Of dat nou zo fijn is weet ik niet, maar het lijkt erop dat de natuur zich best snel herstelt. Misschien moeten we, na deze ellende, 2 maanden per jaar een wereldwijde lockdown houden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik wist niet of dit hier al gemeld was, maar hier werd ik toch wel vrolijk van:
https://nl.mashable.com/nature/891/dolfijnen-brengen-bezoekje-aan-italiaanse-haven
Dolfijnen in de haven van Venetië!
Ook voor deze ellende rennen er al zwijnen door ons dorp.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 09:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had het ook gezien, zo gaaf. Ergens anders in Italië kwamen de zwijnen ook op bezoek in het dorp. Of dat nou zo fijn is weet ik niet, maar het lijkt erop dat de natuur zich best snel herstelt. Misschien moeten we, na deze ellende, 2 maanden per jaar een wereldwijde lockdown houden.
Maar jullie wonen dan ook op een plekje waar ze ook wonen, dat was daar niet, beestjes kwamen uit de bergen of zo. Misschien vinden ze nu wel in het dorp truffelsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook voor deze ellende rennen er al zwijnen door ons dorp.
Vierpotige of tweepotige zwijnen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ook voor deze ellende rennen er al zwijnen door ons dorp.
Dat is liefquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:45 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Mn zusje kwam er vandaag achter dat wij thuis zitten..
En kwam zojuist even een bosje tulpen brengen voor de zieken..
Liefquote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:45 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Mn zusje kwam er vandaag achter dat wij thuis zitten..
En kwam zojuist even een bosje tulpen brengen voor de zieken..
Wat een goed ideequote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lief![]()
Ik kreeg net een bos bloemen van mijn werkgever in mijn handen gedruktZe willen daarmee EN de werknemers een boost geven EN de lokale sierteelt ondersteunen. Ik vond het een goed initiatief
gebeurd hier regelmatig.. ondanks hartje stadquote:
Ik ga ook al de sportschool opzeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sportschool opgezegd. Ik overweeg ook om Spotify, Eurosport en de patiëntenorganisatie op te zeggen. Meh.
In het nieuwste hart-onder-de-riem-praatje-in-Coronatijd van de KouweBlauwebaas vanuit zijn huis voor personeel gister werd al aangegeven dat er momenteel bizarre hoeveelheden sportapparaten voor thuis worden besteld!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga ook al de sportschool opzeggenDit gaat het komende jaar sowieso voortduren en ze zullen heus in die tijd nog wel weer een paar weken open mogen en dan weer dicht en dan weer open etc. Ik zit er aan te denken spullen voor thuis te kopen en we hebben een projectorscherm met genoeg ruimte er voor als ik de koffietafel aan de kant schuif.
Ik vind het echt lullig. Ik zie dat ze net een nieuwe vestiging hebben geopend. Maar ja, ik ga geen lid blijven om hen te ondersteunen als ik het misschien zelf moeilijk krijg. Ik zag net op hun Facebook dat ze een afhaalgym zijn gestart. Je kunt kettlebells enzo lenen geloof ik. Creatief idee.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga ook al de sportschool opzeggenDit gaat het komende jaar sowieso voortduren en ze zullen heus in die tijd nog wel weer een paar weken open mogen en dan weer dicht en dan weer open etc. Ik zit er aan te denken spullen voor thuis te kopen en we hebben een projectorscherm met genoeg ruimte er voor als ik de koffietafel aan de kant schuif.
Je ziet er wat koortsig uit. Beetje hoge bloeddruk misschien ook wel.quote:
K. Ging gister op zoek naar thuis sport attributen.. hij op Google zoeken naar "Bar" .. kreeg ie dit: (NSFW)quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
K. Ging gister op zoek naar thuis sport attributen.. hij op Google zoeken naar "Bar" .. kreeg ie dit: (NSFW)Zo zie ik ze het liefst. Behalve tijdens de afwas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoest richting westen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je ziet er wat koortsig uit. Beetje hoge bloeddruk misschien ook wel.
Keelpijn? Blafhoest?
Gelukkig woon je ver weg
Ja, dat is wel super creatiefquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het echt lullig. Ik zie dat ze net een nieuwe vestiging hebben geopend. Maar ja, ik ga geen lid blijven om hen te ondersteunen als ik het misschien zelf moeilijk krijg. Ik zag net op hun Facebook dat ze een afhaalgym zijn gestart. Je kunt kettlebells enzo lenen geloof ik. Creatief idee.
[..]
K. Ging gister op zoek naar thuis sport attributen.. hij op Google zoeken naar "Bar" .. kreeg ie dit: (NSFW)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet he-le-maal wat hij zocht. Denk ik. Toch? TOCH!?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Elke dag missionaris is ook wel een beetje eentonig...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]niet he-le-maal wat hij zocht. Denk ik. Toch? TOCH!?
[..]
K. Ging gister op zoek naar thuis sport attributen.. hij op Google zoeken naar "Bar" .. kreeg ie dit: (NSFW)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg, prima tijd voor nieuwe hobbies, zo'n thuisisolatie!
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:55 schreef minilot het volgende:
Ik zeg, prima tijd voor nieuwe hobbies, zo'n thuisisolatie
[..]
K. Ging gister op zoek naar thuis sport attributen.. hij op Google zoeken naar "Bar" .. kreeg ie dit: (NSFW)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou ja, voeten ergens aan vastbinden vergt geschikte 'ergens' en dat heb je niet altijd en overal en inderdaad, je zit er ook mee op een vaste plek en in een vaste positie. Nog altijd niet zo saai als elke dag missionaris, maar niettemin saai binnen de context.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:00 schreef Candaasje het volgende:
Zit zo'n stang trouwens niet gigantisch in de weg? Als de vrouw zeg maar zo van voren zit.
Is gewoon voeten vastbinden niet handiger? (Wel iets minder makkelijk wisselen van positie misschien...)
Levensvragen hier hoor.
Bij de Decathlon schijnen de matjes en halters ook voortdurend uitverkocht te zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:47 schreef minilot het volgende:
[..]
In het nieuwste hart-onder-de-riem-praatje-in-Coronatijd van de KouweBlauwebaas vanuit zijn huis voor personeel gister werd al aangegeven dat er momenteel bizarre hoeveelheden sportapparaten voor thuis worden besteld!![]()
Bij de sportschool van mijn lief kun je tegen betaling video-workouts krijgen. Ze zijn heel kleinschalig, en je koopt daar credits voor lessen dus ze hebben helemaal geen inkomsten meer. Bij mijn yogaschool zijn er gratis video's van lessen, maar daar betaal je ook drie maanden vooruit dus zij hebben voorlopig nog geen grote problemen, vermoed ik.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het echt lullig. Ik zie dat ze net een nieuwe vestiging hebben geopend. Maar ja, ik ga geen lid blijven om hen te ondersteunen als ik het misschien zelf moeilijk krijg. Ik zag net op hun Facebook dat ze een afhaalgym zijn gestart. Je kunt kettlebells enzo lenen geloof ik. Creatief idee.
Jaaaaaaren geleden, pre-podcast, geluisterd. Puike tip inderdaad, het is verrukkelijk!quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
Ik ben toch zo'n leuke (voor de bejaarden onder ons) podcast/luisterboek aan het luisteren.
Alle voor en na gesprekken en de uiteindelijke radio-uitzendingen rondom het verblijf van Godfried Bomans en Jan Wolkers op Rottumerplaat. Vaste interviewer en contactpersoon is Willem Ruis.
(alle 13 dood)
Maar echt, in het tijdsbeeld met die techniek, 1971, geweldig om eens te luisteren.
Ik luister het via de luisterbieb, maar ook vast wel elders te vinden:
Het dagboek van een eilandbewoner.
Had dat eens met kat in goot in een bocht. Auto stil, alle knippers aan. Was gewoon klootsak die de goot lekker vond liggen en weigerde zn plekker op te gevenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over de kat. J stopte toen hij hier vlakbij een niet bewegende kat op de weg zag zitten. Lat had bloed op zijn kop. Er kwamen andere mensen. Kat rende weg. Kat werd weer gespot. Eigenaar werd gehaald, probeerde kat op te pakken. Kat vluchtte weiland in. J ging naar huis. Eigenaars gingen zoeken.
Ik denk niet dat dit goed afloopt voor de kat
Mijn hardloopschoenen zijn zowel mooi als functioneel.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:16 schreef minilot het volgende:
Awww @:Sigme, rust in vrede, Sockwaatjes! Ze hebben het nog lang uitgehouden zeg!
@:Kreator Al die voetomhulsels voor de blootsvoetsfan zijn inderdaad spuuglelijk, maar daar koop je ze ook niet voor. Net als vroeger toen je klein was van die plastic waterschoentjesPuur functioneel!
Coffeequote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:39 schreef minilot het volgende:
Oh jongens!Ik ben eigenlijk helemaal geen cakefan en mooi is -ie ook niet maar wat is het lekker!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dus heel goed te maken door/met hulp van koters en weinig afwas dus yay voor wie nog isolatieīnspiratie nodig heeft
Hier uitbreide uitleg over waarom het recept zo lekker en goed is:
https://www.seriouseats.com/2017/05/how-to-make-coffee-cake.html
Die oproep geeft me iig de hoop dat ze open blijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:41 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik lees net dat we allemaal wat meer naar de lokale middenstand moeten gaan.
Mensen als groentenboer, visboer, bakker etc.. werken hard om ons van voedsel te voorzien.
Goeie combi met social distancing... kunnen we toch nog even bijpraten met de hele buurt.....
Zeker een beter verhaal. Wel een sukkelkat. Of het was een cunning plan om van zo veel mogelijk mensen aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Had dat eens met kat in goot in een bocht. Auto stil, alle knippers aan. Was gewoon klootsak die de goot lekker vond liggen en weigerde zn plekker op te gevenWas beter verhaal
Hardloop en golf. Allebei hipper Dan het behang.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:40 schreef minilot het volgende:
Wanneer heb je eigenlijk voor het laatst gegolft, @:Kreator?
En wel benieuwd naar die schoenen van je: golfspul heb ik in mijn hoofd zitten als neigend naar orthopedisch schoeisel!
Alle lokale middenstand hier hebben de mededeling, 4 mensen max in de winkel. En sommigen wat minder zelfs wanneer het een kleine winkel isquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:41 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik lees net dat we allemaal wat meer naar de lokale middenstand moeten gaan.
Mensen als groentenboer, visboer, bakker etc.. werken hard om ons van voedsel te voorzien.
Goeie combi met social distancing... kunnen we toch nog even bijpraten met de hele buurt.....
Wat zou een goede reden kunnen zijn, denk je.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:50 schreef derLudolf het volgende:
Waarom moet je speciale schoenen hebben om te golfen?
Aanzien? Waterdicht en grip op gras lijken me handig.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat zou een goede reden kunnen zijn, denk je.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aanzien? Waterdicht en grip op gras lijken me handig.
Ik snap ook niet waarom ik serieus antwoord. Groetjes aan je klompen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:53 schreef derLudolf het volgende:
En misschien stevig om de enkels voor als je ongelukkig uit het golfkarretje stapt.
Goed geregeldquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
HertjeMaar gelukkig dat hij uit zijn lijden verlost is.
Net thuis van een rondje stad. UitgestorvenEn wat wel open is heeft plastic anti spuug plankjes voor de kassa’s
‘Overlevingspakketje’ samengesteld voor een soort van geadopteerde schoonmoeder die nu verplicht op haar kamer zit.
Vanmorgen reactie van P&O van het ziekenhuis gekregen, solliciteren was nog nooit zo makkelijk
Ze hadden van alles digitaal nodig en deze hippe tante heeft natuurlijk geen scanner in huis want ik print alles vanuit kantoor....
Dus naar de copyshop, die failliet bleek te zijn. En toen ben ik maar een makelaarskantoor binnengelopen en die hebben me uitstekend geholpen![]()
Die merkten nog weinig van de crisis, hoorde ik. Tekenen van koopcontracten gaat tegenwoordig digitaal. Bezoekje aan notaris is wel nog verplicht.
Ik wild zeggen dat 'boulder schoeisel' ook niet de schoonheidsprijs verdient, maar eens, van die gympen met oranje zolen zijn echt wel heel errug oerlelijk. Ik had dan wel weer (verder heel lieve) ouders die daar geen oog voor hadden, en dus heb ik er ook nog op rondgelopen in de gymlessenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:49 schreef Kreator het volgende:
De lelijkste schoenen ooit op aarde zijn trouwens squash schoenen. Meine liebe..
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:59 schreef minilot het volgende:
J. is vers Donald Duck Weekblad aan het voorlezen inclusief de getekende geluidseffecten
#thuisblijfknusheid
Geen idee nog. Was ook een vraag op de formulieren die ik dus niet kon beantwoorden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goed geregeld
Wat ga je doen in het ziekenhuis?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:59 schreef minilot het volgende:
J. is vers Donald Duck Weekblad aan het voorlezen inclusief de getekende geluidseffecten
#thuisblijfknusheid
Hai.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik dacht slim te zijn door alvast voor over 3 weken een Albert-bezorgmoment te kiezen. Dat kan dus helemaal niet verder vooruit dan 2 weken. Best logisch ook![]()
Ik krijg vanavond wel Crisp op bezoek met superverantwoord eten. Ik denk dat ik vanavond ook een referralcode heb waarmee jullie een tientje korting en gratis bezorgen krijgen.
Mja ze moeten wel..quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alle lokale middenstand hier hebben de mededeling, 4 mensen max in de winkel. En sommigen wat minder zelfs wanneer het een kleine winkel is
Hmm ik heb altijd standaarddingen als picnic komt.. dat is deze week hetzelfde als over 3 weken toch.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hai.
Maar weet je dan nu al wat je over 3 weken van de AH wilt bestellen?
Oh dat wist ik niet, dat je later nog dingen kon toevoegen. Ik had een tijdslot voor over een week maar ik dacht 'ja uh, k weet nu toch neit wat ik dan nodig heb?'quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik heb altijd standaarddingen als picnic komt.. dat is deze week hetzelfde als over 3 weken toch.
En dan vul ik dat aan met groente/fruit en evt andere dingen indien nodig.
Voordeel van picnic is dat je gewoon later nog dingen kunt toevoegen aan je bestelling... dat scheelt natuurlijk.
Zeker nu een tijdslot claimen bij picnic toch echt wel lastig is.
Gewoon nu een bestelling plaatsen en aanpassen zodra de aanbiedingen bekend zijn. Zo doe ik dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hai.
Nou nee maar ik heb tegen die tijd wel een boodschappenlijstje natuurlijk. Meestal zet ik gewoon 20 pakken keukenrol in bestelling zodat ik een bestelmoment kan kiezen. Dan vul ik de echte boodschappenlijst wel tegen die tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hai.
Zal ze de groeten doen straks. Even de blokkenlijm en zaagsel van kalkzandsteen er af spoelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik serieus antwoord. Groetjes aan je klompen.
Bijna weekend.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:50 schreef Myraela het volgende:
Of dat komt omdat ik vanochtend om 6 uur begonnen ben met werken.
En terecht, ik zat me echt te verbijten over die journalisten. Tering he.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef derLudolf het volgende:
Martin van Rijn wordt op persoonlijke titel minister van Medische Zorg. Rutte zet journalist even goed op zijn plek die narigheid uit het verleden wil oprakelen.
Ik denk dat ik maar doorwerk dit weekend. De crisis staat niet stil, mijn collega's lijken ook onuitputtelijk en anders kom ik er maandag nooit doorheen.quote:
Fijn dat dat kan! Toch een beetje het gevoel dat je kantoor en thuis kan scheiden dan.quote:Wij gaan volgende week in ene huis werken en na werktijd naar het andere huis.
Nou inderdaad. Ik vind het alleen maar super dat die vent zich in wil zetten en als je de juiste kennis hebt.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
En terecht, ik zat me echt te verbijten over die journalisten. Tering he.
Echt he. Iedereen is superhard z'n best aan het doen. 'MAAR HIJ IS EEN ROOIE HUILIE HUILIE' .quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik vind het alleen maar super dat die vent zich in wil zetten en als je de juiste kennis hebt.
Dan kun je wel een D66'ers, CDA'er of VVD'er in gaan werken, maar volgens mij willen alle partijen (minus PVV, FvD en Denk(?)) ongeveer hetzelfde in deze crisis...
Pas wel op jezelf, hč. Je gezondheid is belangrijker dan je werkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar doorwerk dit weekend. De crisis staat niet stil, mijn collega's lijken ook onuitputtelijk en anders kom ik er maandag nooit doorheen.
[..]
Fijn dat dat kan! Toch een beetje het gevoel dat je kantoor en thuis kan scheiden dan.
Dat dacht Bruno misschien ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:03 schreef Myraela het volgende:
mijn collega's lijken ook onuitputtelijk
Sowieso mogen de oren even uitgespoten worden. "Op persoonlijke titel" is er redelijk uitdrukkelijk bij gezegd. Je weet aan welke kant van het spectrum ik ongeveer stem, "geweldig" was ongeveer het enige wat in me op kwamquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:06 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Echt he. Iedereen is superhard z'n best aan het doen. 'MAAR HIJ IS EEN ROOIE HUILIE HUILIE' ._! Zo iemand verdient toch gewoon een stoel in z'n gezicht?
Ik heb het even terug gekeken en man o man, snappen ze dit allemaal niet of zo? Als Rutte politiek had willen doen ahd hij wle iemand uit zijn eigen partij gekozen, maar dit lijkt hun nu de beste man op deze moeilijke plek. Petje af voor Van Rijn, want die gaat het pittig krijgenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef Lonaa het volgende:
En terecht, ik zat me echt te verbijten over die journalisten. Tering he.
Wat waren de dingen uit het verleden waar die irritante verslaggever op doelde ook alweer?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:15 schreef fietsie het volgende:
Van Rijn heeft naast bestuurlijke kennis en ervaring ook inmiddels een goed zicht op de ziekenhuiswereld als bestuurder van de Haagse ziekenhuizen; lijkt me juist de perfecte man op deze plek.
Ik denk... dat dat een hele berg gaat schelen. En natuurlijk nog iemand om me heen. Dat scheelt ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar doorwerk dit weekend. De crisis staat niet stil, mijn collega's lijken ook onuitputtelijk en anders kom ik er maandag nooit doorheen.
[..]
Fijn dat dat kan! Toch een beetje het gevoel dat je kantoor en thuis kan scheiden dan.
Geld. Zo'n gezellige ingewikkelde constructie met toeslagengedoe, gefaciliteerd door het collectief van instellingen in dit land die structureel hun IT moeten regelen met aanbestedingen, zonder ontwerp en met allerlei belanghebbenden wiens belangen op het vlak van "niet goed", "niet werkend" en "niet af" liggen, ivm factuurtjes.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat waren de dingen uit het verleden waar die irritante verslaggever op doelde ook alweer?
Wat geweldig dat ze gewoon binnen 24 uur iemand hebben gevonden. En wat hebben we toch een briljant politiek stelsel
We zijn het eens.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik vind het alleen maar super dat die vent zich in wil zetten en als je de juiste kennis hebt.
Dan kun je wel een D66'ers, CDA'er of VVD'er in gaan werken, maar volgens mij willen alle partijen (minus PVV, FvD en Denk(?)) ongeveer hetzelfde in deze crisis...
Het geld voor de gezondheidszorg is er wel, dus ja doe wat je kunt en tja, de kosten, dat zien we achteraf wel.
Ik vind dit geen duidelijk antwoordquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geld. Zo'n gezellige ingewikkelde constructie met toeslagengedoe, gefaciliteerd door het collectief van instellingen in dit land die structureel hun IT moeten regelen met aanbestedingen, zonder ontwerp en met allerlei belanghebbenden wiens belangen op het vlak van "niet goed", "niet werkend" en "niet af" liggen, ivm factuurtjes.
Ohja.. ik moest dat linkje nog terugzoeken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:26 schreef minilot het volgende:
Drie forse blokken awesome koffiecake verder. *burp*
Discipline, I haz none.
Voorlopig is hij nog niet aan het werk; hij werkt normaal zaterdag & (meestal) zondag. Dus morgen 1e werkdag, neem ik aan. Als er oproepjes waren geweest voor extra inzet had hij zich misschien wel gemeld, maar dat is niet het geval.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:15 schreef derLudolf het volgende:
Sigme, is je man nu juist veel aan het werk of normaal/minder?
Op Radio 2 zijn elke dag artiesten die op een of andere manier iets met de corona doen. Vandaag was het Henk Wijngaard, die had Met de vlam in de pijp iets aangepast, als waardering voor de logistieke sector
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:32 schreef sigme het volgende:
Ik vond dit trouwens wel een interessant plaatje:
[ afbeelding ]
Ik heb hem opgeslagen bij favorieten 'gebak'quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef Uhmmpie het volgende:
Ohja.. ik moest dat linkje nog terugzoeken.
Thanks
Dat de kans dat hij als persoon ooit iets fout gedaan heeft op dat vlak vrij klein is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind dit geen duidelijk antwoord
Dank u.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat de kans dat hij als persoon ooit iets fout gedaan heeft op dat vlak vrij klein is.
De wereld van de toeslagen is troebel.
Zoiets dacht ik ook. Prachtigquote:
Misschien wat extra ingeslagen door de mensen die niet hadden gehamsterd?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:43 schreef Lonaa het volgende:
Als alle supermarkten en ondernemers het nog steeds zo druk hebben...dan wordt er dus nog steeds gehamsterd?
Possible.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Misschien wat extra ingeslagen door de mensen die niet hadden gehamsterd?
Ja, ik zei al dat hamsteren besmettelijk is, want d emensen die niet hebben gehamsterd liepen dus tegen lege schappen aan en denken nu: eh, maar wat extra inslaan.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef derLudolf het volgende:
Misschien wat extra ingeslagen door de mensen die niet hadden gehamsterd?
Heb wel naast verse groenten, toch ook maar wat diepvriesspul gekocht voor het geval dat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:43 schreef Lonaa het volgende:
Als alle supermarkten en ondernemers het nog steeds zo druk hebben...dan wordt er dus nog steeds gehamsterd?
Half uur extra rijtijd per dag, vier uur per week en zes uren per twee weken. En om de 7x24 uur een rustdag ipv 6x24 geloof ikquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:37 schreef sigme het volgende:
• rijtijdenwet wordt even genegeerd (wel met grenzen hoor, en verder is die wet in NL voor de levensmiddelendistributie geen beperkende factor, dus dit is een wassen neus)
Ik merk wel dat als iets nu thuis op is ik eerder de drang voel het gelijk weer te gaan halen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik zei al dat hamsteren besmettelijk is, want d emensen die niet hebben gehamsterd liepen dus tegen lege schappen aan en denken nu: eh, maar wat extra inslaan.
....quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:55 schreef Tele6 het volgende:
Mijn moeder belde.
Ze sprak op de markt iemand die vertelde dat hij in 2013-2014 al corona had gehad, dus dat hij nergens bang voor was.
Mooi dat soort dingen.
En ze is naar de kapper geweest en pyjama's gaan shoppen, want je moet wel mooi in je kist liggen straks. De kapster en de mevrouw van de Livera voelden zich niet comfortabel. Mijn moeder vond het erg grappig.
Is dat inclusief garantie, lakzegel en spuug erop van justitie en het rechterlijke apparaat dat hierop geen creatieve rekensommetjes, humanitaire verdragen en uitzonderingsregeltjes en andere vroeger-vrijkom-verzinsels van toepassing zijn? Van-nu-tot-6-plankjes?quote:
Jouw moeder....die krijg je niet verzonnen, zelfs niet als je je best doetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:55 schreef Tele6 het volgende:
Mijn moeder belde.
Ze sprak op de markt iemand die vertelde dat hij in 2013-2014 al corona had gehad, dus dat hij nergens bang voor was.
Mooi dat soort dingen.
En ze is naar de kapper geweest en pyjama's gaan shoppen, want je moet wel mooi in je kist liggen straks. De kapster en de mevrouw van de Livera voelden zich niet comfortabel. Mijn moeder vond het erg grappig.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:56 schreef fietsie het volgende:
Ze heeft nog niet meegekregen dat de kisten straks a la italie gewoon anoniem op stapels worden opgehaald?
Die ziet je dan wel mooi in je kist liggen, fietsie.quote:
Oow staat die tegenwoordig zelf bij de poort? Ja... dan is het wel handig...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[..]
Die ziet je dan wel mooi in je kist liggen, fietsie.
Is ze ziek?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:55 schreef Tele6 het volgende:
Mijn moeder belde.
Mooi dat soort dingen.
Precies!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:07 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Pas wel op jezelf, hč. Je gezondheid is belangrijker dan je werk
Purschuim is in de aanbieding bij Ecotoolsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:01 schreef Tele6 het volgende:
Mijn buurman heeft een piano gekocht.
Daar gaat mijn leven.
Maar als ze héél mooi kunnen spelen dan is dat misschien wel een genot! #omdenkenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:01 schreef Tele6 het volgende:
Daar gaat mijn leven.
Rechtstreeks op buurman aanbrengen voor het meeste effect?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Purschuim is in de aanbieding bij Ecotools
Ik moest toch even lachen...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[..]
Die ziet je dan wel mooi in je kist liggen, fietsie.
Doet ie een poging te leven naar de voorbeelden van Bidet?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:01 schreef Tele6 het volgende:
Daar gaat mijn leven.
Hij speelt nu dat standaard deuntje. Ik weet niet hoe het heet. Da-die-da-da-die-da pom-pom-pom-pom da-die-da-da-die-da. Filmmuziek denk ik. Of Einaudi.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als ze héél mooi kunnen spelen dan is dat misschien wel een genot! #omdenken
Als ze deze periode aangrijpen om het te leren dan eh rip
Ik luister al heel de week naar mijn buurman.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als ze héél mooi kunnen spelen dan is dat misschien wel een genot! #omdenken
Als ze deze periode aangrijpen om het te leren dan eh rip
Of doedelzakquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:15 schreef minilot het volgende:
Mijn buurmeisje leert opmerken piano spelen op de piano waarbij het gezin al sinds ik er woon (en daarvoor vast ook al, daar niet van) elke zondag psalmen zingt.
Ik moet zeggen, het is soms wel wat irritant, maar het geoefen van iemand die nog geen piano kan spelen ligt vele malen plezieriger in het oor dan het geoefen van iemand die, zeg, viool of blokfluit onder de knie probeert te krijgen.
Dat zie ik de Von Trappjes hiernaast nog niet zo snel oppakken!quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:08 schreef derLudolf het volgende:
P deed Google het wel gewoon in Slowakijke?
[ afbeelding ]
Meer buitengewoon interessante grafiekjes op: https://www.pornhub.com/insights/corona-virus
Of klarinetquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:15 schreef minilot het volgende:
Mijn buurmeisje leert momenteel piano spelen op de piano waaromheen het gezin al sinds ik er woon (en daarvoor vast ook al, daar niet van) elke zondag psalmen zingt.
Ik moet zeggen, het is soms wel wat irritant, maar het geoefen van iemand die nog geen piano kan spelen ligt vele malen plezieriger in het oor dan het geoefen van iemand die, zeg, viool of blokfluit onder de knie probeert te krijgen.
Hehehe, zou die kleding niet openbaar dragen, straks denken ze dat je 'verified amateur' bentquote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik moet me eens een PHfan-mok of tshirt regelen ofzo.
@Tele: kun je er een beetje om lachen?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:55 schreef Tele6 het volgende:
Mijn moeder belde.
Mooi dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef minilot het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef fietsie het volgende:
[..]ieuw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Aanname dat dat niet zo is!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hehehe, zou die kleding niet openbaar dragen, straks denken ze dat je 'verified amateur' bent
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:26 schreef fietsie het volgende:
[..]Zoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb t plaatje geupdatequote:
Ik vind het vooral pijnlijk eigenlijk. Ik ben blij dat ik er niet bij was.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef AnneX het volgende:
[..]
@:Tele: kun je er een beetje om lachen?
Gewoon hh gepoetst: hulp boven en ik beneden en omgekeerd.
Weekend en IB 2019 doorgeschoven naar maandag.
Buurjongen oefent drum van 17-18 uur. Klaar![]()
Zouden andere buren dat ook kunnen afspreken?
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef minilot het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Het staat er mooier dan het klinkt hoorquote:
Zelfde mok, andere kant.quote:
Begrijpelijk!quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral pijnlijk eigenlijk. Ik ben blij dat ik er niet bij was.
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 15:26 schreef fietsie het volgende:
[..]Lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Op zich niet onverstandig toch?quote:
Tot aan pinksteren?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:07 schreef derLudolf het volgende:
Pasen is ook zes weken uitgesteld hoorde ik.
Men heeft nog overwogen het nog een week uit te stellen, maar dat zou veel praktische en financiële gevolgen hebben.
Nee, dat zou niet wenselijk zijn.quote:
Creatief plaatje, sigme.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:32 schreef sigme het volgende:
Ik vond dit trouwens wel een interessant plaatje:
[ afbeelding ]
Om alleen het spreekwoord 1x in de eeuwigheid te kunnen weerleggen zou het al mooi zijnquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, dat zou niet wenselijk zijn.
Daarom ook geen zeven weken:+
Was het niet "whomevers" ? Niet raar dat een Engels taalforum je dan bant...quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:42 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben geband op een ander forum.
Een of andere topicstarter typte onder elke post "god bless you" in capslock and vetgedrukt.
Ik plaatste mijn reactie en als laatste "please don't bless me on whoevers behalve"
Dat mocht niet blijkbaar
Daarom ook de financiële gevolgen die het zou hebben als het wel zou gebeurenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om alleen het spreekwoord 1x in de eeuwigheid te kunnen weerleggen zou het al mooi zijn
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was het niet "whomevers" ? Niet raar dat een Engels taalforum je dan bant...
Sowiesoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk nou wat een droppie als ie slaapt![]()
Tiuri heeft de deur open gedaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:11 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En en en en en en?
Dat wordt ons weekend denk ik.
1 troost. Net spareribs geprobeerd te bestellen:quote:
Oh tering.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
1 troost. Net spareribs geprobeerd te bestellen:
Wordt wel later meneer. Na half 8.
Ja krijg dan de terinf maar.
Lekker droogquote:
Pff iets later ok.. maar je kunt het ook overdrijven.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
1 troost. Net spareribs geprobeerd te bestellen:
Wordt wel later meneer. Na half 8.
Ja krijg dan de terinf maar.
Ik vond van Rijn heel stom doen over mijn promotieonderzoek, dus ik denk altijd een beetje 'meh' over hem, maar beste man op deze positie is ķķk belangrijker dan mijn mehquote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb het even terug gekeken en man o man, snappen ze dit allemaal niet of zo? Als Rutte politiek had willen doen ahd hij wle iemand uit zijn eigen partij gekozen, maar dit lijkt hun nu de beste man op deze moeilijke plek. Petje af voor Van Rijn, want die gaat het pittig krijgen(wat de man in het verleden ook heeft gedaan doet hier even niet toe, dit is geen afbraakbeleid oid)
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Het valt me op dat een hoop werkgevers hun eigen toko blijkbaar enorm belangrijk vinden en allemaal enorme eisen stellen aan hun personeel, ondanks thuiszittende kinderen, zieke familieleden of gewoon algemene spanning. Let een beetje op elkaar, was het toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat dacht Bruno misschien ook.
Klinkt misschien bot. zo ben ik nu eenmaal. Bedoeling is goed![]()
Prettig weekend
Ik heb storingsdienst... maar gok dat ie rest van het weekend niet aankomtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah lief.
Dit weekend ga ik echt de computer niet aanslingeren, al zal ik wel eea bijhouden op de telefoon. Maandag vrij, maar al 2 calls gepland en een grote meeting voorbereiden
quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:00 schreef Blues het volgende:
2 dagen vrij(als ik niet opgeroepen wordt om ergens een handje te moeten uitsteken) erg fijn om even niet in een surrealistische omgeving te zijn.
Geniet er van Blues, je hebt het verdiendquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:00 schreef Blues het volgende:
2 dagen vrij(als ik niet opgeroepen wordt om ergens een handje te moeten uitsteken) erg fijn om even niet in een surrealistische omgeving te zijn.
Geniet van je vrije dagenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:00 schreef Blues het volgende:
Had je anders verwacht? Hij laat de besluitvorming bij de politiek en hij doet de virtuele aai over de bol voor het volk.quote:
Nou, hier zat wel echt precies 0 inhoud in.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Had je anders verwacht? Hij laat de besluitvorming bij de politiek en hij doet de virtuele aai over de bol voor het volk.
Ik vond het geen slechte toespraak. Hij doet wat een koning moet doen. Besluitvorming ondersteunen, benadrukken die op te volgen en mensen een hart onder de riem steken.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, hier zat wel echt precies 0 inhoud in.
nietsquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef Vanyel het volgende:
Een toespraak van de koning? En die missen wij?
Moet je maar niet op vakantie gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef Vanyel het volgende:
Een toespraak van de koning? En die missen wij?
Dat vragen wij ons ook af, maar hier geven ze nog steeds aan dat we in principe op schema zouden moeten vliegen. Da's pas eind volgende week, tikje aan de late kant misschien. Morgen maar eens kijken of er eerder iets mogelijk is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet je maar niet op vakantie gaan![]()
Hoe is het daar? Kunnen jullie nog wel terug? Er worden steeds meer vluchten geschrapt.
Het was ook hooguit bedoeld als “kijk, het koningshuis is er nog en we leven met u mee”.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou, hier zat wel echt precies 0 inhoud in.
Echt, ga morgen informeren. Zoals de voorspellingen nu zijn zitten we volgende week in een piek van besmettingen. Dikke kans dat Europa dan helemaal op slot gaat.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vragen wij ons ook af, maar hier geven ze nog steeds aan dat we in principe op schema zouden moeten vliegen. Da's pas eind volgende week, tikje aan de late kant misschien. Morgen maar eens kijken of er eerder iets mogelijk is.
Best vreemd. Hier schijnt de zon, zitten mensen gezellig in restaurants, hangt men bij het zwembad en is iedereen onwijs chill. Contrast met zowat alles op internet is enorm.
Over 6 jaar weer een kans.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat vragen wij ons ook af, maar hier geven ze nog steeds aan dat we in principe op schema zouden moeten vliegen. Da's pas eind volgende week, tikje aan de late kant misschien. Morgen maar eens kijken of er eerder iets mogelijk is.
Best vreemd. Hier schijnt de zon, zitten mensen gezellig in restaurants, hangt men bij het zwembad en is iedereen onwijs chill. Contrast met zowat alles op internet is enorm.
Terug kan altijd.. voorlopig vliegen er nu alleen nog maar repatriëringsvluchten zo’n beetje.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Echt, ga morgen informeren. Zoals de voorspellingen nu zijn zitten we volgende week in een piek van besmettingen. Dikke kans dat Europa dan helemaal op slot gaat.
Marokko heeft vanmiddag opeens vertrekkende vluchten aan de grond gehouden.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Terug kan altijd.. voorlopig vliegen er nu alleen nog maar repatriëringsvluchten zo’n beetje.
Las vanochtend dat er nog zo’n 200.000 nederlanders in het buitenland zitten.
Dat is best veel.
Been there, done that. Informeren levert via mail, telefoon en reismens op locatie niks anders op dan 'we gaan er vanuit dat je met je reguliere vlucht terug gaat, zo niet, hoor je het vanzelf'.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Echt, ga morgen informeren. Zoals de voorspellingen nu zijn zitten we volgende week in een piek van besmettingen. Dikke kans dat Europa dan helemaal op slot gaat.
Heb je gelijk in hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Marokko heeft vanmiddag opeens vertrekkende vluchten aan de grond gehouden.
Ik klink misschien erg zorgelijk en pessimistisch, maar in deze tijden kun je nergens vanuit gaan. Vind ik dan.
Over een week is het zo erg in Nederland dat Vanyel beter daar kan blijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:33 schreef Uhmmpie het volgende:
Heb je gelijk in hoor.
Maar het zijn te veel mensen om niet terug te halen.
En zeker een zorgeloos coronavrij eiland zal weinig reden hebben om mensen naar huis te laten gaan.
Het eiland op.... zal lastiger zijn waarschijnlijk
Ik kan wel een hoop rampscenario's bedenken, maar a) waarschijnlijk kan je gewoon naar huis en b) anders zit je waarschijnlijk langer dan gepland op een mooi eiland.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Been there, done that. Informeren levert via mail, telefoon en reismens op locatie niks anders op dan 'we gaan er vanuit dat je met je reguliere vlucht terug gaat, zo niet, hoor je het vanzelf'.
Enige genoemde alternatief is op het vliegveld gaan zitten. Dat zie ik niet zo zitten met 2 kleine kinderen.
Ik begreep uit je post dat je nog niet geīnformeerd had. Zonder geplande vlucht op het vliegveld gaan zitten is natuurlijk niet handigquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Been there, done that. Informeren levert via mail, telefoon en reismens op locatie niks anders op dan 'we gaan er vanuit dat je met je reguliere vlucht terug gaat, zo niet, hoor je het vanzelf'.
Enige genoemde alternatief is op het vliegveld gaan zitten. Dat zie ik niet zo zitten met 2 kleine kinderen.
Dat dacht ik vorige week al vanuit oostenrijkquote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Over een week is het zo erg in Nederland dat Vanyel beter daar kan blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |