abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192151734
https://nos.nl/l/2327601
SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 maart 2020 @ 21:06:42 #2
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192151914
Een vriendinnetje maakt een mooi "boekje" voor 4-7 jarigen over het virus.. hoe het werkt.. het is een PDF enzou het graag willen delen met geintreseerden hier.. allen hoe deel ik hier een PDF?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192151923
Een link?
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 21:07:34 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192151934
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:06 schreef Barreltje het volgende:
Een vriendinnetje maakt een mooi "boekje" voor 4-7 jarigen over het virus.. hoe het werkt.. het is een PDF enzou het graag willen delen met geintreseerden hier.. allen hoe deel ik hier een PDF?
Google Drive?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192151956
@Uhmmpie het idee van barefoot hardlopen is dat je op je voorvoet landt, waardoor je hele been inclusief voet als veer kunnen dienen zodat het niet zo bonkt. Afrollen heeft niet zo'n zin, want dan land je alsnog op je hiel. Je moet "actief lopen" zoals we dat bij hardlooptraining noemen. Stuiteren. Dat is voor alle lopers -- niet alleen barefoot -- een verstandig idee, want anders raak je een hoop energie kwijt door de grond telkens te schoppen ;)
  donderdag 19 maart 2020 @ 21:09:45 #6
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192151983
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Een link?
Mja maar hoe dan? Ik heb hem in pdf gekregen..
pi_192152050
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

13? :o
Vroegah had je lp's alle 13 goed of zoiets. Was een grappige verwijzing. Of grappig bedoeld. Van die podcast is iedereen dood. Vandaar ;)
pi_192152079
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Mja maar hoe dan? Ik heb hem in pdf gekregen..
Uploaden naar google drive, link daarnaar maken ;)
  donderdag 19 maart 2020 @ 21:14:05 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192152084
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Vroegah had je lp's alle 13 goed of zoiets. Was een grappige verwijzing. Of grappig bedoeld. Van die podcast is iedereen dood. Vandaar ;)
Dat laatste wist ik :Y
Dat eerste duidelijk niet :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 19 maart 2020 @ 21:15:17 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192152105
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Uploaden naar google drive, link daarnaar maken ;)
Juist.. en dan blijf ik nog anoniem ofzo?
pi_192152146
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:15 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Juist.. en dan blijf ik nog anoniem ofzo?
Dat weet ik niet. Ik zou eigenlijk bang zijn van niet.
Hmm. *googelt*
https://thegeekpage.com/anonymous-file-sharing/
pi_192152170
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

mja die skinners zijn wel redelijk betaalbaar ook
vraag me af hoelang ze mee gaan alleen...maar dat komt misschien doordat ze eruit zien als sokken :)

ik vind mn feelgrounds al erg wennen... stuk dunner dan de xeroshoes wintereditie.
maar goed.. de winterschoenen wenden in no time en deze zitten OOK lekker
dus het komt wel goed

maar is dit niet heel slecht voor knieen en gewrichten met hardlopen?
je hebt tenslotte weinig eh..bounce
of heb je het anders afrollen van je voet gewoon al beter onder de knie dan ik op dit moment :)
Wat @Tele6 zegt!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 19 maart 2020 @ 21:22:39 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192152269
Ahh..

Lukt het zo:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 maart 2020 @ 21:25:08 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192152329
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:22 schreef Barreltje het volgende:
Ahh..

Lukt het zo:

SPOILER
:Y
pi_192152354
Over de kat. J stopte toen hij hier vlakbij een niet bewegende kat op de weg zag zitten. Lat had bloed op zijn kop. Er kwamen andere mensen. Kat rende weg. Kat werd weer gespot. Eigenaar werd gehaald, probeerde kat op te pakken. Kat vluchtte weiland in. J ging naar huis. Eigenaars gingen zoeken.

Ik denk niet dat dit goed afloopt voor de kat ;(
Spoilers!
pi_192152462
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over de kat. J stopte toen hij hier vlakbij een niet bewegende kat op de weg zag zitten. Lat had bloed op zijn kop. Er kwamen andere mensen. Kat rende weg. Kat werd weer gespot. Eigenaar werd gehaald, probeerde kat op te pakken. Kat vluchtte weiland in. J ging naar huis. Eigenaars gingen zoeken.

Arme kat ;(
En lieve J. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192152513
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:08 schreef Tele6 het volgende:
@:Uhmmpie het idee van barefoot hardlopen is dat je op je voorvoet landt, waardoor je hele been inclusief voet als veer kunnen dienen zodat het niet zo bonkt. Afrollen heeft niet zo'n zin, want dan land je alsnog op je hiel. Je moet "actief lopen" zoals we dat bij hardlooptraining noemen. Stuiteren. Dat is voor alle lopers -- niet alleen barefoot -- een verstandig idee, want anders raak je een hoop energie kwijt door de grond telkens te schoppen ;)
dat was wat ik bedoelde met anders afrollen onder de knie hebben dus :)
pi_192152615
Wat gaan jullie hard! Nog niet terug kunnen lezen.
Vandaag gewerkt op kantoor maar vanaf morgen ga ik thuiswerken want t wordt me te gek.
Zat iemand op de afdeling te kuchen die vorige week koorts had en keelpijn. Nu niet meer dus kon ze wel weer werken :{
En gezien de directie niks ziet tot mensen t aangeven word dit me te gek, met al het slechte nieuws.

Ik ging na werk boodschappen doen bij de toko (AO). Daarna bij KFC drive eten gehaald en dat op de parkeerplaats gegeten met m'n raampje open.
Zitten er 2 heeele stoere gasten in een auto naast me. Stapt er 1 uit en gaat kuchen door mn raam en dan doorkuchen richting prullenbak en wat stoers zeggen voor ie weer in zn auto instapt. Echt -O- -O- -O- -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192152679
Sjonge FFT, dat jou dat moet overkomen.
Wat een onbeschofte actie.
Pffft. :*
pi_192152728
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Een link?
Wat weet jij, wat wij nog niet weten?

Nou ‘moeten’ we morgen I’ll never walk alone’ op 10 zetten op de radio en ramen open 8)7
pi_192152791
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:45 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nou ‘moeten’ we morgen I’ll never walk alone’ op 10 zetten op de radio en ramen open 8)7
Waarom dat dan?

En FFT wat een idioten zeg!
pi_192152840
Wat afschuwelijk FFT, die actie. Las ergens dat iemand die dat bij een agent deed morgen moet voorkomen: ‘Corona-hoester’ meteen voor de rechter gesleept
We have far more in common than that which devides us..
pi_192153047
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:45 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ik hoop alleen maar heel hard dat vanyel een fijne vakantie heeft en weer gewoon terugkomt. Internationale vliegverkeer komt steeds meer stil te liggen...
pi_192153057
Oh man, fft, wat een actie zeg. Zou bijna bij de politie melden op het moment..
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 22:07:06 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192153062
Waar is ze naar toe gegaan dan?
  donderdag 19 maart 2020 @ 22:09:57 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192153110
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 22:07 schreef derLudolf het volgende:
Een klein eiland waar geen covid-19 is meen ik me te herinneren.
pi_192153276
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 22:07 schreef derLudolf het volgende:
Een warm eiland zonder corona (op dat moment)
pi_192153322
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat gaan jullie hard! Nog niet terug kunnen lezen.
Vandaag gewerkt op kantoor maar vanaf morgen ga ik thuiswerken want t wordt me te gek.
Zat iemand op de afdeling te kuchen die vorige week koorts had en keelpijn. Nu niet meer dus kon ze wel weer werken :{
En gezien de directie niks ziet tot mensen t aangeven word dit me te gek, met al het slechte nieuws.

Ik ging na werk boodschappen doen bij de toko (AO). Daarna bij KFC drive eten gehaald en dat op de parkeerplaats gegeten met m'n raampje open.
Zitten er 2 heeele stoere gasten in een auto naast me. Stapt er 1 uit en gaat kuchen door mn raam en dan doorkuchen richting prullenbak en wat stoers zeggen voor ie weer in zn auto instapt. Echt -O- -O- -O- -O-
wtf FFT -O- Wat een sneue lui zeg. Dikke virtuele knuffel :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192154405
Levensgevaarlijk dat thuiswerken, vandaag 2xvan de trap gestuiterd en hárd. Ben donkerpaars gevlekt en beurs. :{
pi_192154475
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Levensgevaarlijk dat thuiswerken, vandaag 2xvan de trap gestuiterd en hárd. Ben donkerpaars gevlekt en beurs. :{
Twee keer ook :{ Zaten de katten in de weg?
Spoilers!
pi_192154663
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 23:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Twee keer ook :{ Zaten de katten in de weg?
Nee m'n eigen onvoorzichtigheid op een gladde houten trap, eerst de trap van zolder naar de eerste verdieping tussen de middag. En aan het einde van de middag van de eerste verdieping naar de begane grond. Komt wel weer goed maar op dit moment doet ieder lichaamsdeel wel pijn :')
pi_192154677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 23:19 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Nee m'n eigen onvoorzichtigheid op een gladde houten trap, eerst de trap van zolder naar de eerste verdieping tussen de middag. En aan het einde van de middag van de eerste verdieping naar de begane grond. Komt wel weer goed maar op dit moment doet ieder lichaamsdeel wel pijn :')
Au, heb je een bad?
pi_192154679
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Help, 2x nog wel op 1 dag :{
Blij dat je niks hebt gebroken. Beurs zul je wel ff voelen..

Thanks iedereen :* Geloof niet dat ik me zorgen hoef te maken want ze waren aan t provoceren. Maar tis wel sneu (en oerstom) hoe sommige jeugd aan het doen is.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192154781
Ja, ik ben ook blij dat ik niks Gebroken heb inderdaad en ik kom net uit bad, kaatje was wel aangenaam.
pi_192154969
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja, ik ben ook blij dat ik niks Gebroken heb inderdaad en ik kom net uit bad, kaatje was wel aangenaam.
Je hebt het getroffen, begrijp ik, met je logeeradres.
Kun je ook thuiswerken? in je functie.
#aagje
pi_192155109
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 23:39 schreef AnneX het volgende:

[..]

Je hebt het getroffen, begrijp ik, met je logeeradres.
Kun je ook thuiswerken? in je functie.
#aagje
Ja, ik werk de meeste diensten thuis, voor bepaalde taken moet er op kantoor wel een bepaalde bezetting zijn dus moet wel soms naar kantoor
pi_192155256
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Ja, ik werk de meeste diensten thuis, voor bepaalde taken moet er op kantoor wel een bepaalde bezetting zijn dus moet wel soms naar kantoor
👍🏼
pi_192156183
Een leuk positief berichtje:
“De Puzzel Uitleen Centrale
Wij zijn IJfke, Lieuwe, Bregje, Jan en Boukje en willen in deze lastige tijd iets betekenen voor de inwoners van de gemeente.
Wat is het idee?
We zetten een Puzzel Uitleen Centrale op. Op aanvraag brengen we legpuzzels bij mensen thuis (tot aan de deur), of halen mensen een legpuzzel bij ons op. Mocht het zo zijn, dat we straks niet meer de straat op mogen, dan is het versturen per post mogelijk een alternatief. “
pi_192156220
https://mobile.twitter.com/ziyatong/status/1240303392188248070

Met filmpje voor alle kattenmensen en anderen...
pi_192156441
Ik wil gewoon slapen. }:|
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192156450
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 maart 2020 @ 07:22:41 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192156790
Mogge :W

Geen kroketten bij de lunch vandaag. Vanavond maar snaai laten komen. :Y)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_192157076
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 04:30 schreef AnneX het volgende:
https://mobile.twitter.com/ziyatong/status/1240303392188248070

Met filmpje voor alle kattenmensen en anderen...
Geweldig sommige _O_
pi_192157082
Werken *G* :+
:W
pi_192157090
Deze ochtend ruim 6 km hardgelopen. Op m'n oude schoenen:
SPOILER
Een filmpje maken van m'n eigen hardlopende voeten viel nog niet mee :D.
https://i.imgur.com/JlwNTkv.mp4
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192157094
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 04:02 schreef AnneX het volgende:
Een leuk positief berichtje:
“De Puzzel Uitleen Centrale
Wij zijn IJfke, Lieuwe, Bregje, Jan en Boukje en willen in deze lastige tijd iets betekenen voor de inwoners van de gemeente.
Wat is het idee?
We zetten een Puzzel Uitleen Centrale op. Op aanvraag brengen we legpuzzels bij mensen thuis (tot aan de deur), of halen mensen een legpuzzel bij ons op. Mocht het zo zijn, dat we straks niet meer de straat op mogen, dan is het versturen per post mogelijk een alternatief. “
Leuk! Mijn moeder kocht een stapeltje bij de kruidvat.
Die mag van de baas niet meer naar werk omdat ze een risicogroep is. En thuiswerken snappen ze daar niet zo goed.
pi_192157118
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 07:48 schreef sigme het volgende:
SPOILER
Het ziet er uit zoals het bij mij voelt... maar ben er dus echt niet zo enorm bedreven in dat ik zonder nadenken standaard zo loop.

Dochterlief merkte wel op dat ik dan een stuk sneller loop :)
pi_192157134
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 07:48 schreef sigme het volgende:
SPOILER
Hardlopen op je sloffen ;) :D
^O^
pi_192157688
Er liep een kip door de straat.
pi_192157729
Oh ja, dat doet me eraan denken: gisteravond is m'n driepootree geschoten. ("gestrekt" , zoals de jagerman het noemde). Dus die is uit z'n lijden verlost.
pi_192157814
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 07:47 schreef Blues het volgende:
Werken *G* :+
:W
Succes vandaag, Blues ^O^
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192157832
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 08:33 schreef sigme het volgende:
Oh ja, dat doet me eraan denken: gisteravond is m'n driepootree geschoten. ("gestrekt" , zoals de jagerman het noemde). Dus die is uit z'n lijden verlost.
Ahw maar wel beter voor het beestje.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192158723
Mogge allen!

Sterkte vandaag Blues. Hopelijk is iedereen een beetje lief voor je.

Sneu voor het beestje, maar wel beter zo.

Poeh..ik hoor net dat heel veel mensen die nu in het buitenland zitten voorlopig niet terug kunnen komen of dat het hele lastige reizen gaat worden. In de tijd van die vulkaanuitbarsting in IJsland moest ik iemand terugkrijgen van Maleisie naar Nederland. Die heeft 5 of 6 overstappen gehad en er volgens mij zo'n 48 uur over gedaan.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 09:40:15 #55
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192158933
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge allen!

Sterkte vandaag Blues. Hopelijk is iedereen een beetje lief voor je.

Sneu voor het beestje, maar wel beter zo.

Poeh..ik hoor net dat heel veel mensen die nu in het buitenland zitten voorlopig niet terug kunnen komen of dat het hele lastige reizen gaat worden. In de tijd van die vulkaanuitbarsting in IJsland moest ik iemand terugkrijgen van Maleisie naar Nederland. Die heeft 5 of 6 overstappen gehad en er volgens mij zo'n 48 uur over gedaan.
Hoe zijn die mensen in het buitenland gekomen dan?
pi_192158936
Ik vind je schoenen in het zwart wel iets beter Sigme :D
Maar het gaat erom hoe ze lopen. Ik mag echt niks zeggen met die Vibram schoentjes :')

En beter voor de ree :Y . Hoe triest het ook is, een wilde ree met drie poten heeft denk ik geen waardig leven meer.

Ik wist dat er aan zat te komen, maar onze staldiensten zijn ook opgeschort. Ze hebben het wel over 'minimale bezetting van de dieren', en ik vrees er een beetje voor wat dat betekent. Maar ik kan er op dit moment ook weinig aan veranderen, want het is de UA verboden studenten op de campus toe te laten. (De medewerkers moeten nu de volledige verzorging doen. Naast hun onderzoeken en de digitale lessen. Ik neem mijn petje voor ze af hoor.)

Ik ga zo eens proberen een samenvatting te maken van biochemie.... maar dat is iets waar ik mijn hoofd bij moet houden, en dat gaat vrij lastig met een vriend die écht de hele dag aan het overleggen is. En met muziek in mijn oren werkt dat ook minder.
Misschien toch maar naar mijn ouders.... hoewel dat ook qua 'social distancing' niet echt handig is, ook omdat mijn moeder nu de zorg voor oma op zich heeft genomen....
pi_192158951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Hoe zijn die mensen in het buitenland gekomen dan?
Vakantie? Z80 zit volgens mij in het verre oosten, Vanyel zit op een zonnig eiland.
pi_192158988
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:40 schreef Candaasje het volgende:
Hoe triest het ook is, een wilde ree met drie poten heeft denk ik geen waardig leven meer.
Nee joh, dat beest moet vreselijke pijn gehad hebben: die poot bungelde eraan, het bovenbeen van de voorpoot gebroken. En hij kon wel lopen, maar natuurlijk niet meer goed vluchten voor honden. Doodgeschoten worden door een jager is dan een stuk minder stressvol en pijnlijk dan doodgebeten worden door een onhandige hond.

Succes met studeren!
pi_192159047
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee joh, dat beest moet vreselijke pijn gehad hebben: die poot bungelde eraan, het bovenbeen van de voorpoot gebroken. En hij kon wel lopen, maar natuurlijk niet meer goed vluchten voor honden. Doodgeschoten worden door een jager is dan een stuk minder stressvol en pijnlijk dan doodgebeten worden door een onhandige hond.

Succes met studeren!
Nee inderdaad. En ook in een sanctuary doen wilde dieren het meestal niet zo lekker. Ze zijn niet meer vrij.

Dankjewel! Ik ga maar eens douchen en dan eens bedenken hoe ik het ga doen. Het is een enorm luxeprobleem natuurlijk. Ik kan desnoods nog op het balkon gaan zitten :P
pi_192159164
Ik wist niet of dit hier al gemeld was, maar hier werd ik toch wel vrolijk van O+ :

https://nl.mashable.com/nature/891/dolfijnen-brengen-bezoekje-aan-italiaanse-haven

Dolfijnen in de haven van Venetië!
pi_192159234
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik wist niet of dit hier al gemeld was, maar hier werd ik toch wel vrolijk van O+ :

https://nl.mashable.com/nature/891/dolfijnen-brengen-bezoekje-aan-italiaanse-haven

Dolfijnen in de haven van Venetië!
Had het ook gezien, zo gaaf. Ergens anders in Italië kwamen de zwijnen ook op bezoek in het dorp. Of dat nou zo fijn is weet ik niet, maar het lijkt erop dat de natuur zich best snel herstelt. Misschien moeten we, na deze ellende, 2 maanden per jaar een wereldwijde lockdown houden.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:04:15 #62
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192159396
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 09:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Had het ook gezien, zo gaaf. Ergens anders in Italië kwamen de zwijnen ook op bezoek in het dorp. Of dat nou zo fijn is weet ik niet, maar het lijkt erop dat de natuur zich best snel herstelt. Misschien moeten we, na deze ellende, 2 maanden per jaar een wereldwijde lockdown houden.
Ook voor deze ellende rennen er al zwijnen door ons dorp.
pi_192159431
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Maar jullie wonen dan ook op een plekje waar ze ook wonen, dat was daar niet, beestjes kwamen uit de bergen of zo. Misschien vinden ze nu wel in het dorp truffels :9
pi_192159541
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Vierpotige of tweepotige zwijnen? :P
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:26:03 #65
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192159762
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vierpotige of tweepotige zwijnen? :P
Beide :+
  vrijdag 20 maart 2020 @ 10:45:23 #66
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192160054
O+

Mn zusje kwam er vandaag achter dat wij thuis zitten..

En kwam zojuist even een bosje tulpen brengen voor de zieken..

*;
pi_192160098
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:45 schreef Barreltje het volgende:
O+

*;
Dat is lief :)
pi_192160133
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:45 schreef Barreltje het volgende:
O+

*;
Lief :D

Ik kreeg net een bos bloemen van mijn werkgever in mijn handen gedrukt :o Ze willen daarmee EN de werknemers een boost geven EN de lokale sierteelt ondersteunen. Ik vond het een goed initiatief ^O^
pi_192160155
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Lief :D

Ik kreeg net een bos bloemen van mijn werkgever in mijn handen gedrukt :o Ze willen daarmee EN de werknemers een boost geven EN de lokale sierteelt ondersteunen. Ik vond het een goed initiatief ^O^
Wat een goed idee O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192160701
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Er liep een kip door de straat.
gebeurd hier regelmatig.. ondanks hartje stad
geniet daar atlijd van

lopen bij het hertenkamp maar zijn natuurlijk niet echt gebonden aan het grote hek er omheen.
dus die lopen graag her en der door de buurt heen.
worden ook door allerlei mensen gevoerd....
leuk is dat.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 11:27:43 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192160736
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:27 schreef Kreator het volgende:
Saai.
Je bent zelf saai }:|

:P
pi_192160771
Zodadelijk bijlees. Middenin bakpret met jonkheer Günther, middels https://www.seriouseats.c(...)fee-cake-recipe.html
Alvast afgaande op de smaak van de kruimellaag en het cakebeslag moet het wel reuze lekker worden! :9 En erg simpel.
Let me see you stripped down to the bone
pi_192160818
Lief al die bloemen O+

Ik heb net een boodschappenlijstje gemaakt voor 5 dagen. Straks boodschappen doen en dan de komende 5 dagen niet in een winkel komen. Normaal komen we er bijna dagelijks, nu deze week 2x geweest. Het leven is wel goedkoper geworden :+ (tenzij je nu echt constant thuisbezorgd doet natuurlijk).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192160980
Sportschool opgezegd. Ik overweeg ook om Spotify, Eurosport en de patiëntenorganisatie op te zeggen. Meh.
Spoilers!
pi_192161024
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sportschool opgezegd. Ik overweeg ook om Spotify, Eurosport en de patiëntenorganisatie op te zeggen. Meh.
Ik ga ook al de sportschool opzeggen :{ Dit gaat het komende jaar sowieso voortduren en ze zullen heus in die tijd nog wel weer een paar weken open mogen en dan weer dicht en dan weer open etc. Ik zit er aan te denken spullen voor thuis te kopen en we hebben een projectorscherm met genoeg ruimte er voor als ik de koffietafel aan de kant schuif.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 11:43:42 #77
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192161027
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je bent zelf saai }:|

pi_192161077
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga ook al de sportschool opzeggen :{ Dit gaat het komende jaar sowieso voortduren en ze zullen heus in die tijd nog wel weer een paar weken open mogen en dan weer dicht en dan weer open etc. Ik zit er aan te denken spullen voor thuis te kopen en we hebben een projectorscherm met genoeg ruimte er voor als ik de koffietafel aan de kant schuif.
In het nieuwste hart-onder-de-riem-praatje-in-Coronatijd van de KouweBlauwebaas vanuit zijn huis voor personeel gister werd al aangegeven dat er momenteel bizarre hoeveelheden sportapparaten voor thuis worden besteld! :Y :D
pi_192161111
quote:

[..]

Ik vind het echt lullig. Ik zie dat ze net een nieuwe vestiging hebben geopend. Maar ja, ik ga geen lid blijven om hen te ondersteunen als ik het misschien zelf moeilijk krijg. Ik zag net op hun Facebook dat ze een afhaalgym zijn gestart. Je kunt kettlebells enzo lenen geloof ik. Creatief idee.
Spoilers!
pi_192161116
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je ziet er wat koortsig uit. Beetje hoge bloeddruk misschien ook wel.
Keelpijn? Blafhoest?

Gelukkig woon je ver weg :+
  vrijdag 20 maart 2020 @ 11:50:30 #81
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192161142
quote:

[..]

K. Ging gister op zoek naar thuis sport attributen.. hij op Google zoeken naar "Bar" .. kreeg ie dit: (NSFW)

SPOILER
:o
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 11:51:32 #82
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192161161
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:50 schreef Barreltje het volgende:

[..]

K. Ging gister op zoek naar thuis sport attributen.. hij op Google zoeken naar "Bar" .. kreeg ie dit: (NSFW)

SPOILER
Zo zie ik ze het liefst. Behalve tijdens de afwas.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 11:51:49 #83
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192161169
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:48 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je ziet er wat koortsig uit. Beetje hoge bloeddruk misschien ook wel.
Keelpijn? Blafhoest?

Gelukkig woon je ver weg :+
Hoest richting westen.
pi_192161171
Ja dat is ook wel een soort sportattribuut :D _O-
pi_192161180
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hoest richting westen.
Doodsverwensing :o
pi_192161201
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik vind het echt lullig. Ik zie dat ze net een nieuwe vestiging hebben geopend. Maar ja, ik ga geen lid blijven om hen te ondersteunen als ik het misschien zelf moeilijk krijg. Ik zag net op hun Facebook dat ze een afhaalgym zijn gestart. Je kunt kettlebells enzo lenen geloof ik. Creatief idee.
Ja, dat is wel super creatief :Y

@minilot ik wilde gisteren hier in de stad al een kettlebel aanschaffen, maar alles was ook uitverkocht. Dus de kouweblauwe verkoopt ook fitnessspullen? :D
pi_192161218
quote:

[..]

SPOILER
_O- niet he-le-maal wat hij zocht. Denk ik. Toch? TOCH!?
pi_192161233
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O- niet he-le-maal wat hij zocht. Denk ik. Toch? TOCH!?
Elke dag missionaris is ook wel een beetje eentonig...
pi_192161250
quote:

[..]

SPOILER
*O* Ik zeg, prima tijd voor nieuwe hobbies, zo'n thuisisolatie! :*
pi_192161261
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:55 schreef minilot het volgende:

*O* Ik zeg, prima tijd voor nieuwe hobbies, zo'n thuisisolatie :*
:D *O* wordt één en ander absoluut minder saai van.
pi_192161314
quote:

[..]

SPOILER
_O-
pi_192161349
Zit zo'n stang trouwens niet gigantisch in de weg? Als de vrouw zeg maar zo van voren zit.
Is gewoon voeten vastbinden niet handiger? (Wel iets minder makkelijk wisselen van positie misschien...)

Levensvragen hier hoor.
pi_192161352
Ik sport eigenlijk al een tijdje niet meer, maar nu ik ook niet meer zoveel buiten kom overweeg ik toch maar weer de kettlebells op te snorren :P
pi_192161441
Ik ben vanochtend weer naar het bos gereden om een rondje te draven. Hopelijk blijft dat mogelijk, want natuur, buitenlucht en beweging doen me wel echt goed. :)
pi_192161490
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:00 schreef Candaasje het volgende:
Zit zo'n stang trouwens niet gigantisch in de weg? Als de vrouw zeg maar zo van voren zit.
Is gewoon voeten vastbinden niet handiger? (Wel iets minder makkelijk wisselen van positie misschien...)

Levensvragen hier hoor.
Nou ja, voeten ergens aan vastbinden vergt geschikte 'ergens' en dat heb je niet altijd en overal en inderdaad, je zit er ook mee op een vaste plek en in een vaste positie. Nog altijd niet zo saai als elke dag missionaris, maar niettemin saai binnen de context. :+
pi_192161538
Ik heb me aangemeld bij Picnic. Misschien gaan ze over 10 jaar hier ook wel bezorgen.
Spoilers!
pi_192161569
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:47 schreef minilot het volgende:

[..]

In het nieuwste hart-onder-de-riem-praatje-in-Coronatijd van de KouweBlauwebaas vanuit zijn huis voor personeel gister werd al aangegeven dat er momenteel bizarre hoeveelheden sportapparaten voor thuis worden besteld! :Y :D
Bij de Decathlon schijnen de matjes en halters ook voortdurend uitverkocht te zijn :D
pi_192161593
Hier wordt vanavond 10 kuub grond bezorgd. De sportschool is echt niet nodig :D
Spoilers!
pi_192161594
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bij de sportschool van mijn lief kun je tegen betaling video-workouts krijgen. Ze zijn heel kleinschalig, en je koopt daar credits voor lessen dus ze hebben helemaal geen inkomsten meer. Bij mijn yogaschool zijn er gratis video's van lessen, maar daar betaal je ook drie maanden vooruit dus zij hebben voorlopig nog geen grote problemen, vermoed ik.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:16:55 #100
221912 minilot
Nancy boy
pi_192161659
Awww @sigme, rust in vrede, Sockwaatjes! Ze hebben het nog lang uitgehouden zeg!

@Kreator Al die voetomhulsels voor de blootsvoetsfan zijn inderdaad spuuglelijk, maar daar koop je ze ook niet voor. Net als vroeger toen je klein was van die plastic waterschoentjes O+ Puur functioneel!
pi_192161671
Ik zit bij het universitaire sportcentrum. Dat werkt voornamelijk met abonnementen voor een heel schooljaar, dus ze hebben het nu goed voor elkaar. Zo goed dat ze zelfs geld teruggeven aan de mensen met een maandabonnement -- ze vergoeden de helft van maart omdat ze vanaf de 13e dicht zijn. Ze hebben thuistrainingen online gezet en er komen nog Youtubefilmpjes.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:20:43 #102
221912 minilot
Nancy boy
pi_192161721
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
Ik ben toch zo'n leuke (voor de bejaarden onder ons) podcast/luisterboek aan het luisteren.
Alle voor en na gesprekken en de uiteindelijke radio-uitzendingen rondom het verblijf van Godfried Bomans en Jan Wolkers op Rottumerplaat. Vaste interviewer en contactpersoon is Willem Ruis.
(alle 13 dood)
Maar echt, in het tijdsbeeld met die techniek, 1971, geweldig om eens te luisteren.
Ik luister het via de luisterbieb, maar ook vast wel elders te vinden:
Het dagboek van een eilandbewoner.
Jaaaaaaren geleden, pre-podcast, geluisterd. Puike tip inderdaad, het is verrukkelijk! O+
pi_192161766
Urgh addblocker addblocker addblockeeeeeeer :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192161793
Ook weer terug van een call. Gelukkig via teams, want skype ligt er uit bij ons.
Even flink wat nieuwe info binnen maar ook erg gelachen met z'n allen. Toch apart, zo op afstand. Eén collega was op kantoor, het was er bloedje warm.

Fysiofitness had ik vorige week opgezegd, in ieder geval het maandabo en zou per 1 mei overgaan op een strippenkaart omdat ik de helft van de tijd moet afzeggen.
pi_192161817
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

Had dat eens met kat in goot in een bocht. Auto stil, alle knippers aan. Was gewoon klootsak die de goot lekker vond liggen en weigerde zn plekker op te geven :') Was beter verhaal -O-
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_192161853
Aaaaaaaaaaaaaaargh. Het is overal zondagmiddag mbt honden. Want iedereen is thuis. Wat een kutmensen. En wat een kuthonden.

Ik liep met 2, Dora en Lizzy, want baasje van Lizzy is ziek. Met koorts en keelpijn enzo. :X

Nu eten. Want honger.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 12:34:56 #107
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192161946
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:16 schreef minilot het volgende:
Awww @:Sigme, rust in vrede, Sockwaatjes! Ze hebben het nog lang uitgehouden zeg!

@:Kreator Al die voetomhulsels voor de blootsvoetsfan zijn inderdaad spuuglelijk, maar daar koop je ze ook niet voor. Net als vroeger toen je klein was van die plastic waterschoentjes O+ Puur functioneel!
Mijn hardloopschoenen zijn zowel mooi als functioneel. :7
Net als mijn golfschoenen.

Uiteraard Nike.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:39:01 #108
221912 minilot
Nancy boy
pi_192162029
Oh jongens! O+ Ik ben eigenlijk helemaal geen cakefan en mooi is -ie ook niet maar wat is het lekker! _O_

En dus heel goed te maken door/met hulp van koters en weinig afwas dus yay voor wie nog isolatieīnspiratie nodig heeft :)
Hier uitbreide uitleg over waarom het recept zo lekker en goed is:
https://www.seriouseats.com/2017/05/how-to-make-coffee-cake.html
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:40:51 #109
221912 minilot
Nancy boy
pi_192162063
Wanneer heb je eigenlijk voor het laatst gegolft, @Kreator?
En wel benieuwd naar die schoenen van je: golfspul heb ik in mijn hoofd zitten als neigend naar orthopedisch schoeisel! *)
pi_192162080
Hmm ik lees net dat we allemaal wat meer naar de lokale middenstand moeten gaan.
Mensen als groentenboer, visboer, bakker etc.. werken hard om ons van voedsel te voorzien.

Goeie combi met social distancing... kunnen we toch nog even bijpraten met de hele buurt.....
pi_192162092
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:39 schreef minilot het volgende:
Oh jongens! O+ Ik ben eigenlijk helemaal geen cakefan en mooi is -ie ook niet maar wat is het lekker! _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dus heel goed te maken door/met hulp van koters en weinig afwas dus yay voor wie nog isolatieīnspiratie nodig heeft :)
Hier uitbreide uitleg over waarom het recept zo lekker en goed is:
https://www.seriouseats.com/2017/05/how-to-make-coffee-cake.html
Coffee O+ Cake O+
What can go wrong O+
pi_192162094
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:41 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm ik lees net dat we allemaal wat meer naar de lokale middenstand moeten gaan.
Mensen als groentenboer, visboer, bakker etc.. werken hard om ons van voedsel te voorzien.

Goeie combi met social distancing... kunnen we toch nog even bijpraten met de hele buurt.....
Die oproep geeft me iig de hoop dat ze open blijven *O*
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:44:55 #113
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192162139
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Had dat eens met kat in goot in een bocht. Auto stil, alle knippers aan. Was gewoon klootsak die de goot lekker vond liggen en weigerde zn plekker op te geven :') Was beter verhaal -O-
Zeker een beter verhaal. Wel een sukkelkat. Of het was een cunning plan om van zo veel mogelijk mensen aandacht te krijgen.
Spoilers!
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:47:01 #114
221912 minilot
Nancy boy
pi_192162171
@Uhmmpie Vast spuitelf want ik moet nog een aantal pagina's, maar hollen op (semi-)blote voeten gaat met een specifieke techniek die - mijns inziens - echt heel lekker loopt. :9 Heel andere manier van landen (niet op de hak/hiel) en afzetten. Verdeling van kracht op je gewrichten is daardoor anders dan met ondersteunende/dempende reguliere hardloopschoenen :)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 12:47:01 #115
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192162173
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:40 schreef minilot het volgende:
Wanneer heb je eigenlijk voor het laatst gegolft, @:Kreator?
En wel benieuwd naar die schoenen van je: golfspul heb ik in mijn hoofd zitten als neigend naar orthopedisch schoeisel! *)
Hardloop en golf. Allebei hipper Dan het behang.
(Die golfschoenen zijn tien jaar oud. Er zijn mooiere tegenwoordig. Toen niet.)

Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 12:48:18 #116
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192162196
Maat 47.5 trouwens, die mooie blauwe.

Groetjes,

Hung like An elephant.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 12:49:22 #117
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192162216
De lelijkste schoenen ooit op aarde zijn trouwens squash schoenen. Meine liebe..
pi_192162228
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:41 schreef Uhmmpie het volgende:

Alle lokale middenstand hier hebben de mededeling, 4 mensen max in de winkel. En sommigen wat minder zelfs wanneer het een kleine winkel is
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 12:50:29 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192162236
Waarom moet je speciale schoenen hebben om te golfen?

Genoeg profiel en waterdicht lijkt me fijn. Maar dat zijn werkschoenen ook.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 12:51:41 #120
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192162257
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:50 schreef derLudolf het volgende:
Waarom moet je speciale schoenen hebben om te golfen?
Wat zou een goede reden kunnen zijn, denk je.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:52:01 #121
221912 minilot
Nancy boy
pi_192162261
Getverdemme FFT, wat een idioot! }:|
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 12:52:26 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192162270
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:51 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat zou een goede reden kunnen zijn, denk je.
Aanzien? Waterdicht en grip op gras lijken me handig.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 12:52:41 #123
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192162275
Voor grip, voor de draai die je maakt, voor niet op je bek gaan, voor waterdicht en om het gras niet kapot te lopen.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 12:53:22 #124
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192162283
En misschien stevig om de enkels voor als je ongelukkig uit het golfkarretje stapt.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 12:54:40 #125
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192162305
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:52 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aanzien? Waterdicht en grip op gras lijken me handig.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 12:55:18 #126
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192162312
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:53 schreef derLudolf het volgende:
En misschien stevig om de enkels voor als je ongelukkig uit het golfkarretje stapt.
Ik snap ook niet waarom ik serieus antwoord. Groetjes aan je klompen.
pi_192162318
Hertje ;( Maar gelukkig dat hij uit zijn lijden verlost is.

Net thuis van een rondje stad. Uitgestorven :D En wat wel open is heeft plastic anti spuug plankjes voor de kassa’s ^O^ ‘Overlevingspakketje’ samengesteld voor een soort van geadopteerde schoonmoeder die nu verplicht op haar kamer zit.

Vanmorgen reactie van P&O van het ziekenhuis gekregen, solliciteren was nog nooit zo makkelijk :7
Ze hadden van alles digitaal nodig en deze hippe tante heeft natuurlijk geen scanner in huis want ik print alles vanuit kantoor....
Dus naar de copyshop, die failliet bleek te zijn. En toen ben ik maar een makelaarskantoor binnengelopen en die hebben me uitstekend geholpen ^O^
Die merkten nog weinig van de crisis, hoorde ik. Tekenen van koopcontracten gaat tegenwoordig digitaal. Bezoekje aan notaris is wel nog verplicht.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 maart 2020 @ 12:59:19 #128
221912 minilot
Nancy boy
pi_192162403
J. is vers Donald Duck Weekblad aan het voorlezen inclusief de getekende geluidseffecten O+
#thuisblijfknusheid
pi_192162435
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hertje ;( Maar gelukkig dat hij uit zijn lijden verlost is.

Net thuis van een rondje stad. Uitgestorven :D En wat wel open is heeft plastic anti spuug plankjes voor de kassa’s ^O^ ‘Overlevingspakketje’ samengesteld voor een soort van geadopteerde schoonmoeder die nu verplicht op haar kamer zit.

Vanmorgen reactie van P&O van het ziekenhuis gekregen, solliciteren was nog nooit zo makkelijk :7
Ze hadden van alles digitaal nodig en deze hippe tante heeft natuurlijk geen scanner in huis want ik print alles vanuit kantoor....
Dus naar de copyshop, die failliet bleek te zijn. En toen ben ik maar een makelaarskantoor binnengelopen en die hebben me uitstekend geholpen ^O^
Die merkten nog weinig van de crisis, hoorde ik. Tekenen van koopcontracten gaat tegenwoordig digitaal. Bezoekje aan notaris is wel nog verplicht.
Goed geregeld :)
Wat ga je doen in het ziekenhuis?
pi_192162566
Wat een service van dat kantoor.

Wat ga/kan jij doen?
pi_192162578
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:49 schreef Kreator het volgende:
De lelijkste schoenen ooit op aarde zijn trouwens squash schoenen. Meine liebe..
Ik wild zeggen dat 'boulder schoeisel' ook niet de schoonheidsprijs verdient, maar eens, van die gympen met oranje zolen zijn echt wel heel errug oerlelijk. Ik had dan wel weer (verder heel lieve) ouders die daar geen oog voor hadden, en dus heb ik er ook nog op rondgelopen in de gymlessen ;(

Verder heb ik er geen oog voor geloof ik. Mijn modegevoel is doorgaans niet erg up to date (of juist de tijd včr vooruit....) :P
pi_192162592
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:59 schreef minilot het volgende:
J. is vers Donald Duck Weekblad aan het voorlezen inclusief de getekende geluidseffecten O+
#thuisblijfknusheid
O+ Ah, dat is wel heerlijk.
pi_192162833
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 13:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Goed geregeld :)
Wat ga je doen in het ziekenhuis?
Geen idee nog. Was ook een vraag op de formulieren die ik dus niet kon beantwoorden.
‘Iets’ in de zorg in ieder geval. Kan ook uithelpen in een verpleeghuis zijn.
pi_192162836
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:59 schreef minilot het volgende:
#thuisblijfknusheid
O+
  vrijdag 20 maart 2020 @ 13:26:12 #135
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192162907
Ik dacht slim te zijn door alvast voor over 3 weken een Albert-bezorgmoment te kiezen. Dat kan dus helemaal niet verder vooruit dan 2 weken. Best logisch ook :')

Ik krijg vanavond wel Crisp op bezoek met superverantwoord eten. Ik denk dat ik vanavond ook een referralcode heb waarmee jullie een tientje korting en gratis bezorgen krijgen.
Spoilers!
  vrijdag 20 maart 2020 @ 13:27:12 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192162926
Golf schoenen..

Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 20 maart 2020 @ 13:32:55 #137
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192163027
Wat een grappige rondjes onder die golfschoenen! ^O^
pi_192163132
Golft hier een groot deel CUL-ers? :D
pi_192163138
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik dacht slim te zijn door alvast voor over 3 weken een Albert-bezorgmoment te kiezen. Dat kan dus helemaal niet verder vooruit dan 2 weken. Best logisch ook :')

Ik krijg vanavond wel Crisp op bezoek met superverantwoord eten. Ik denk dat ik vanavond ook een referralcode heb waarmee jullie een tientje korting en gratis bezorgen krijgen.
Hai. :7

Maar weet je dan nu al wat je over 3 weken van de AH wilt bestellen? :o
pi_192163161
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Alle lokale middenstand hier hebben de mededeling, 4 mensen max in de winkel. En sommigen wat minder zelfs wanneer het een kleine winkel is
Mja ze moeten wel..
maar als ik zie hoeveel mensen hier buiten lopen... zal het er niet heel druk zijn.

Maar bovenal.. staat het haaks op het mijden van contact met andere mensen :)

(En ja, ik heb liever dat ze open blijven)
pi_192163307
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 13:38 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hmm ik heb altijd standaarddingen als picnic komt.. dat is deze week hetzelfde als over 3 weken toch.

En dan vul ik dat aan met groente/fruit en evt andere dingen indien nodig.

Voordeel van picnic is dat je gewoon later nog dingen kunt toevoegen aan je bestelling... dat scheelt natuurlijk.
Zeker nu een tijdslot claimen bij picnic toch echt wel lastig is.
pi_192163341
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 13:46 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm ik heb altijd standaarddingen als picnic komt.. dat is deze week hetzelfde als over 3 weken toch.

En dan vul ik dat aan met groente/fruit en evt andere dingen indien nodig.

Voordeel van picnic is dat je gewoon later nog dingen kunt toevoegen aan je bestelling... dat scheelt natuurlijk.
Zeker nu een tijdslot claimen bij picnic toch echt wel lastig is.
Oh dat wist ik niet, dat je later nog dingen kon toevoegen. Ik had een tijdslot voor over een week maar ik dacht 'ja uh, k weet nu toch neit wat ik dan nodig heb?'
pi_192163352
quote:

[..]

Gewoon nu een bestelling plaatsen en aanpassen zodra de aanbiedingen bekend zijn. Zo doe ik dat.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 13:48:31 #144
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192163353
quote:

[..]

Nou nee maar ik heb tegen die tijd wel een boodschappenlijstje natuurlijk. Meestal zet ik gewoon 20 pakken keukenrol in bestelling zodat ik een bestelmoment kan kiezen. Dan vul ik de echte boodschappenlijst wel tegen die tijd.
Spoilers!
  vrijdag 20 maart 2020 @ 13:48:52 #145
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192163361
Dat later bijvullen kan ook bij AH ^O^
pi_192163374
Tevens zit ik er een partijtje doorheen. Door wat recente veranderingen is er veel meer werk op mijn bordje komen te liggen, en dat voel ik.
pi_192163403
Of dat komt omdat ik vanochtend om 6 uur begonnen ben met werken.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 maart 2020 @ 13:52:01 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192163441
Net bij de Appie voor de week ingeslagen... En volgende week zondag komt MS met een doos ter afwisseling.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 13:58:18 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192163614
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 12:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik snap ook niet waarom ik serieus antwoord. Groetjes aan je klompen.
Zal ze de groeten doen straks. Even de blokkenlijm en zaagsel van kalkzandsteen er af spoelen.
Ze waren net nieuw en zwart, nu zijn ze wit :')
pi_192163659
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 13:50 schreef Myraela het volgende:
Of dat komt omdat ik vanochtend om 6 uur begonnen ben met werken.
Bijna weekend.

En wat denk ik ook niet helpt... is dat je huis je kantoor is.

Wij gaan volgende week in ene huis werken en na werktijd naar het andere huis.
Poezen in beide huizen tevreden
Wij niet echt helemaal alleen thuis
En overdag een betere werkplek met echt bureau en stoel ipv de eetkamertafel.
En ook weer een beetje verschil tussen werk en prive. Dat is toch wel prettig.

Nu vanuit bed achter de laptop..
De neiging om door te werken ipv pauze te nemen. Geen koffiewandeling en geen samen lunchen. Ik vind het voor een dag of 2 echt heerlijk.
Maar dan weet je ook dat je daarna gewoon weer naar kantoor gaat.
Nu het voor onbepaalde tijd is voelt het toch anders.

Deze week is dochterlief thuis.. maar die is er volgende week ook niet...
dus vandaar het plan om tussen onze beide huizen te pendelen.
(En zonder spits.. kost dat nauwelijks tijd.. )
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 14:00:25 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192163672
Martin van Rijn wordt op persoonlijke titel minister van Medische Zorg. Rutte zet journalist even goed op zijn plek die narigheid uit het verleden wil oprakelen. ^O^
pi_192163689
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef derLudolf het volgende:
Martin van Rijn wordt op persoonlijke titel minister van Medische Zorg. Rutte zet journalist even goed op zijn plek die narigheid uit het verleden wil oprakelen. ^O^
En terecht, ik zat me echt te verbijten over die journalisten. Tering he. :X
pi_192163758
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 13:59 schreef Uhmmpie het volgende:
Bijna weekend.
Ik denk dat ik maar doorwerk dit weekend. De crisis staat niet stil, mijn collega's lijken ook onuitputtelijk en anders kom ik er maandag nooit doorheen.
quote:
Wij gaan volgende week in ene huis werken en na werktijd naar het andere huis.
Fijn dat dat kan! Toch een beetje het gevoel dat je kantoor en thuis kan scheiden dan.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 14:04:41 #154
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192163778
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Ik vind het alleen maar super dat die vent zich in wil zetten en als je de juiste kennis hebt.

Dan kun je wel een D66'ers, CDA'er of VVD'er in gaan werken, maar volgens mij willen alle partijen (minus PVV, FvD en Denk(?)) ongeveer hetzelfde in deze crisis...

Het geld voor de gezondheidszorg is er wel, dus ja doe wat je kunt en tja, de kosten, dat zien we achteraf wel.
pi_192163822
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Ik vind het alleen maar super dat die vent zich in wil zetten en als je de juiste kennis hebt.

Dan kun je wel een D66'ers, CDA'er of VVD'er in gaan werken, maar volgens mij willen alle partijen (minus PVV, FvD en Denk(?)) ongeveer hetzelfde in deze crisis...
Echt he. Iedereen is superhard z'n best aan het doen. 'MAAR HIJ IS EEN ROOIE HUILIE HUILIE' .

:')_! Zo iemand verdient toch gewoon een stoel in z'n gezicht?
pi_192163865
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:03 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk dat ik maar doorwerk dit weekend. De crisis staat niet stil, mijn collega's lijken ook onuitputtelijk en anders kom ik er maandag nooit doorheen.
[..]

Fijn dat dat kan! Toch een beetje het gevoel dat je kantoor en thuis kan scheiden dan.
Pas wel op jezelf, hč. Je gezondheid is belangrijker dan je werk :*
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 14:09:33 #157
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192163894
quote:
mijn collega's lijken ook onuitputtelijk
Dat dacht Bruno misschien ook.
Klinkt misschien bot. zo ben ik nu eenmaal. Bedoeling is goed :*
Prettig weekend ;)
pi_192163947
Over sportschool: ik had voor mijn vakantie me aangemeld voor de sportschool waar ik 4 jaar geleden ook sportte. Het jaarabonnement zou starten als ik weer terug was: morgen, 21 maart :').

Het loopt via de bedrijfsfitnessregeling van mijn werkgever, en die stuurden me een mail dat vanwege het coronagedoe m'n abo later start. Keurig!
Als had me dat beetje geld eigenlijk niet uitgemaakt, ik vind het niet starten vooral wat jammer voor mezelf.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 14:11:59 #159
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192163954
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Echt he. Iedereen is superhard z'n best aan het doen. 'MAAR HIJ IS EEN ROOIE HUILIE HUILIE' .

:')_! Zo iemand verdient toch gewoon een stoel in z'n gezicht?
Sowieso mogen de oren even uitgespoten worden. "Op persoonlijke titel" is er redelijk uitdrukkelijk bij gezegd. Je weet aan welke kant van het spectrum ik ongeveer stem, "geweldig" was ongeveer het enige wat in me op kwam :Y En dat zou ik ook gehad hebben als Nico Kofferman veel van de gezondheidszorg had geweten.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 14:15:06 #160
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192164027
Sigme, is je man nu juist veel aan het werk of normaal/minder?

Op Radio 2 zijn elke dag artiesten die op een of andere manier iets met de corona doen. Vandaag was het Henk Wijngaard, die had Met de vlam in de pijp iets aangepast, als waardering voor de logistieke sector :Y
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:15:56 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192164039
Van Rijn heeft naast bestuurlijke kennis en ervaring ook inmiddels een goed zicht op de ziekenhuiswereld als bestuurder van de Haagse ziekenhuizen; lijkt me juist de perfecte man op deze plek.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192164185
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:00 schreef Lonaa het volgende:

Ik heb het even terug gekeken en man o man, snappen ze dit allemaal niet of zo? Als Rutte politiek had willen doen ahd hij wle iemand uit zijn eigen partij gekozen, maar dit lijkt hun nu de beste man op deze moeilijke plek. Petje af voor Van Rijn, want die gaat het pittig krijgen ^O^ (wat de man in het verleden ook heeft gedaan doet hier even niet toe, dit is geen afbraakbeleid oid)
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:22:45 #163
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192164186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:15 schreef fietsie het volgende:
Van Rijn heeft naast bestuurlijke kennis en ervaring ook inmiddels een goed zicht op de ziekenhuiswereld als bestuurder van de Haagse ziekenhuizen; lijkt me juist de perfecte man op deze plek.
Wat waren de dingen uit het verleden waar die irritante verslaggever op doelde ook alweer?

Wat geweldig dat ze gewoon binnen 24 uur iemand hebben gevonden. En wat hebben we toch een briljant politiek stelsel O+
Spoilers!
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:24:36 #164
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192164233
Ik begreep juist dat Hugo de jong corona blijft doen en dat van Rijn de rest op zich neemt.. :@
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:26:59 #165
221912 minilot
Nancy boy
pi_192164292
Drie forse blokken awesome koffiecake verder. *burp*
Discipline, I haz none.
pi_192164359
quote:

[..]

[..]

Ik denk... dat dat een hele berg gaat schelen. En natuurlijk nog iemand om me heen. Dat scheelt ook.

Maar... vergeet je niet ook af en toe even tijd voor jezelf te plannen...
as je eind volgende week overspannen bent schiet het ook niet op :)
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:29:51 #167
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192164360
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat waren de dingen uit het verleden waar die irritante verslaggever op doelde ook alweer?

Wat geweldig dat ze gewoon binnen 24 uur iemand hebben gevonden. En wat hebben we toch een briljant politiek stelsel O+
Geld. Zo'n gezellige ingewikkelde constructie met toeslagengedoe, gefaciliteerd door het collectief van instellingen in dit land die structureel hun IT moeten regelen met aanbestedingen, zonder ontwerp en met allerlei belanghebbenden wiens belangen op het vlak van "niet goed", "niet werkend" en "niet af" liggen, ivm factuurtjes.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:30:14 #168
221912 minilot
Nancy boy
pi_192164372
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het geld voor de gezondheidszorg is er wel, dus ja doe wat je kunt en tja, de kosten, dat zien we achteraf wel.
We zijn het eens. :o Woah. *stil* :*
pi_192164423
Ik vond dit trouwens wel een interessant plaatje:
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:36:22 #170
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192164519
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

Geld. Zo'n gezellige ingewikkelde constructie met toeslagengedoe, gefaciliteerd door het collectief van instellingen in dit land die structureel hun IT moeten regelen met aanbestedingen, zonder ontwerp en met allerlei belanghebbenden wiens belangen op het vlak van "niet goed", "niet werkend" en "niet af" liggen, ivm factuurtjes.
Ik vind dit geen duidelijk antwoord :D
Spoilers!
pi_192164529
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:26 schreef minilot het volgende:
Drie forse blokken awesome koffiecake verder. *burp*
Discipline, I haz none.
Ohja.. ik moest dat linkje nog terugzoeken.

Thanks
pi_192164551
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:15 schreef derLudolf het volgende:
Sigme, is je man nu juist veel aan het werk of normaal/minder?

Op Radio 2 zijn elke dag artiesten die op een of andere manier iets met de corona doen. Vandaag was het Henk Wijngaard, die had Met de vlam in de pijp iets aangepast, als waardering voor de logistieke sector :Y
Voorlopig is hij nog niet aan het werk; hij werkt normaal zaterdag & (meestal) zondag. Dus morgen 1e werkdag, neem ik aan. Als er oproepjes waren geweest voor extra inzet had hij zich misschien wel gemeld, maar dat is niet het geval.

Er zijn inmiddels wel maatregelen genomen om levensmiddelendistributie wat meer ruimte te geven:
• rijtijdenwet wordt even genegeerd (wel met grenzen hoor, en verder is die wet in NL voor de levensmiddelendistributie geen beperkende factor, dus dit is een wassen neus)
• venstertijden mogen terzijde gelegd worden door gemeente (dus leveren in de nacht bijvoorbeeld)
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:37:50 #173
221912 minilot
Nancy boy
pi_192164561
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:32 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
pi_192164567
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef Uhmmpie het volgende:

Ohja.. ik moest dat linkje nog terugzoeken.

Thanks
Ik heb hem opgeslagen bij favorieten 'gebak' :7 Dit weekend appeltaart maken, want er zijn appels. En ik blijk die appels dus ook ongeschild niet te kunnen eten, dus dan moeten ze warm gemaakt worden *)
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:38:15 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192164570
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind dit geen duidelijk antwoord :D
Dat de kans dat hij als persoon ooit iets fout gedaan heeft op dat vlak vrij klein is.
De wereld van de toeslagen is troebel.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:40:59 #176
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192164620
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat de kans dat hij als persoon ooit iets fout gedaan heeft op dat vlak vrij klein is.
De wereld van de toeslagen is troebel.
Dank u.
Spoilers!
pi_192164645
De pest, ongelofelijk zeg.

Ik ging naar ons dorpsmarktje (4 kramen) en daar was het me toch druk :o Iedereen hield wel afstand van elkaar. De groenteboer bezorgt ook aan huis en zei dat hij het nooit eerder zo druk heeft gehad.
Verder gevideobeld met mijn moeder. Die vindt het maar saai zonder tig oppaskinderen. Maar mijn ene broer was op bezoek geweest, wat mijn andere broer niet mag weten :')
freedom is just another word for nothing left to lose
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:42:31 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192164657
quote:
Zoiets dacht ik ook. Prachtig O+ Het is dat het echt een slecht idee is maar een handje small poxjes in een lavalamp lijkt me best mooi.

Ik heb je cake ook opgeslagen. Want in koffiecake zit helemaal geen koffie blijkbaar.
Spoilers!
pi_192164659
quote:
Ik dacht dit ook. :@
pi_192164683
Als alle supermarkten en ondernemers het nog steeds zo druk hebben...dan wordt er dus nog steeds gehamsterd? :o
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 14:44:59 #181
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192164735
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:43 schreef Lonaa het volgende:
Als alle supermarkten en ondernemers het nog steeds zo druk hebben...dan wordt er dus nog steeds gehamsterd? :o
Misschien wat extra ingeslagen door de mensen die niet hadden gehamsterd?
pi_192164753
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Possible.
pi_192164768
Gukman T. levenslang het gevang in. :Y
pi_192164789
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:44 schreef derLudolf het volgende:

Ja, ik zei al dat hamsteren besmettelijk is, want d emensen die niet hebben gehamsterd liepen dus tegen lege schappen aan en denken nu: eh, maar wat extra inslaan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 maart 2020 @ 14:48:28 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192164821
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:43 schreef Lonaa het volgende:
Heb wel naast verse groenten, toch ook maar wat diepvriesspul gekocht voor het geval dat. :+.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 14:50:19 #186
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192164862
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:37 schreef sigme het volgende:
• rijtijdenwet wordt even genegeerd (wel met grenzen hoor, en verder is die wet in NL voor de levensmiddelendistributie geen beperkende factor, dus dit is een wassen neus)
Half uur extra rijtijd per dag, vier uur per week en zes uren per twee weken. En om de 7x24 uur een rustdag ipv 6x24 geloof ik ;)

Voordat mensen hier een beetje gaan schrikken.
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 14:50:55 #187
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192164874
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
*O*
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:51:43 #188
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192164889
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ik zei al dat hamsteren besmettelijk is, want d emensen die niet hebben gehamsterd liepen dus tegen lege schappen aan en denken nu: eh, maar wat extra inslaan.
Ik merk wel dat als iets nu thuis op is ik eerder de drang voel het gelijk weer te gaan halen.
pi_192164952
Ik heb helemaaaaal geen zin in mijn restjesavondeten. ;(
pi_192164957
Mijn moeder belde.

Ze sprak op de markt iemand die vertelde dat hij in 2013-2014 al corona had gehad, dus dat hij nergens bang voor was.
Mooi dat soort dingen.

En ze is naar de kapper geweest en pyjama's gaan shoppen, want je moet wel mooi in je kist liggen straks. De kapster en de mevrouw van de Livera voelden zich niet comfortabel. Mijn moeder vond het erg grappig.

|:(
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:56:09 #191
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192164969
Ze heeft nog niet meegekregen dat de kisten straks a la italie gewoon anoniem op stapels worden opgehaald?
pi_192164979
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:55 schreef Tele6 het volgende:
Mijn moeder belde.

Ze sprak op de markt iemand die vertelde dat hij in 2013-2014 al corona had gehad, dus dat hij nergens bang voor was.
Mooi dat soort dingen.

En ze is naar de kapper geweest en pyjama's gaan shoppen, want je moet wel mooi in je kist liggen straks. De kapster en de mevrouw van de Livera voelden zich niet comfortabel. Mijn moeder vond het erg grappig.

....

Jezus
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:57:40 #193
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192165013
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Is dat inclusief garantie, lakzegel en spuug erop van justitie en het rechterlijke apparaat dat hierop geen creatieve rekensommetjes, humanitaire verdragen en uitzonderingsregeltjes en andere vroeger-vrijkom-verzinsels van toepassing zijn? Van-nu-tot-6-plankjes?
pi_192165016
quote:
Mijn moeder belde.

Mooi dat soort dingen.

Jouw moeder....die krijg je niet verzonnen, zelfs niet als je je best doet
pi_192165023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:56 schreef fietsie het volgende:
Ze heeft nog niet meegekregen dat de kisten straks a la italie gewoon anoniem op stapels worden opgehaald?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

....

Jezus
Die ziet je dan wel mooi in je kist liggen, fietsie. :7
  vrijdag 20 maart 2020 @ 14:58:47 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192165039
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

[..]

Oow staat die tegenwoordig zelf bij de poort? Ja... dan is het wel handig...
Misschien wil ie dan zelf ook wel zo'n nachtjapon in plaats van zijn oude.
pi_192165058
quote:
Mijn moeder belde.

Mooi dat soort dingen.

Is ze ziek?
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:00:50 #198
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_192165079
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:07 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Pas wel op jezelf, hč. Je gezondheid is belangrijker dan je werk :*
Precies!

En als je uiteindelijk echt instort dan hebben ze echt helemaal niks meer aan jou. Zorg goed voor jezelf en neem voldoende rust om langer door te kunnen op lange termijn.
pi_192165098
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Is ze ziek?
Ze heeft nergens last van. Ze is gisterochtend nog uit hardlopen geweest.
pi_192165108
Mijn buurman heeft een piano gekocht.

Daar gaat mijn leven. ;(
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 15:02:44 #201
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192165131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:01 schreef Tele6 het volgende:

Daar gaat mijn leven. ;(
Purschuim is in de aanbieding bij Ecotools :7
pi_192165143
quote:

Daar gaat mijn leven. ;(
Maar als ze héél mooi kunnen spelen dan is dat misschien wel een genot! #omdenken
Als ze deze periode aangrijpen om het te leren dan eh rip :*
pi_192165156
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Purschuim is in de aanbieding bij Ecotools :7
Rechtstreeks op buurman aanbrengen voor het meeste effect? :7
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 15:04:04 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192165163
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

[..]

Ik moest toch even lachen...
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:04:08 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192165167
quote:

Daar gaat mijn leven. ;(
Doet ie een poging te leven naar de voorbeelden van Bidet?
pi_192165253
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar als ze héél mooi kunnen spelen dan is dat misschien wel een genot! #omdenken
Hij speelt nu dat standaard deuntje. Ik weet niet hoe het heet. Da-die-da-da-die-da pom-pom-pom-pom da-die-da-da-die-da. Filmmuziek denk ik. Of Einaudi.

Edit; het is iig beter dan de hoogwerker, tegelschrapers en bladblazers in de tuin hier afgelopen week *O*
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 15:08:06 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192165281
P deed Google het wel gewoon in Slowakijke?

Meer buitengewoon interessante grafiekjes op: https://www.pornhub.com/insights/corona-virus
pi_192165355
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik luister al heel de week naar mijn buurman.
Die kan meer dan prima gitaar spelen.
En ik vermoed dat hij voorlopig niet gaat werken ook.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:15:58 #209
221912 minilot
Nancy boy
pi_192165453
Mijn buurmeisje leert momenteel piano spelen op de piano waaromheen het gezin al sinds ik er woon (en daarvoor vast ook al, daar niet van :+ ) elke zondag psalmen zingt.

Ik moet zeggen, het is soms wel wat irritant, maar het geoefen van iemand die nog geen piano kan spelen ligt vele malen plezieriger in het oor dan het geoefen van iemand die, zeg, viool of blokfluit onder de knie probeert te krijgen. :Y
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 15:16:30 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192165465
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:15 schreef minilot het volgende:
Mijn buurmeisje leert opmerken piano spelen op de piano waarbij het gezin al sinds ik er woon (en daarvoor vast ook al, daar niet van :+ ) elke zondag psalmen zingt.

Ik moet zeggen, het is soms wel wat irritant, maar het geoefen van iemand die nog geen piano kan spelen ligt vele malen plezieriger in het oor dan het geoefen van iemand die, zeg, viool of blokfluit onder de knie probeert te krijgen. :Y
Of doedelzak :P
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:16:50 #211
221912 minilot
Nancy boy
pi_192165478
Zelf net gedoucht met een net gebadderde Günther in een net verschoond bed nu. *; Zo fris!
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:18:29 #212
221912 minilot
Nancy boy
pi_192165519
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Of doedelzak :P
Dat zie ik de Von Trappjes hiernaast nog niet zo snel oppakken! :D
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:20:12 #213
221912 minilot
Nancy boy
pi_192165554
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:08 schreef derLudolf het volgende:
P deed Google het wel gewoon in Slowakijke?
[ afbeelding ]

Meer buitengewoon interessante grafiekjes op: https://www.pornhub.com/insights/corona-virus
O+
Ik moet me eens een PHfan-mok of tshirt regelen ofzo.
pi_192165633
Ik heb speciaal voor mijn buren een digitale piano aangeschaft! 8-)

En omdat de akoestisch piano van mijn ouders hier gewoon qua ruimte niet past. Maar dat klinkt minder sociaal

Mijn harpje staat alleen nog in Antwerpen. Die ben ik vergeten.
Nouja, komt wel weer. Post-corona-apocalyps
pi_192165647
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:15 schreef minilot het volgende:
Mijn buurmeisje leert momenteel piano spelen op de piano waaromheen het gezin al sinds ik er woon (en daarvoor vast ook al, daar niet van :+ ) elke zondag psalmen zingt.

Of klarinet :X
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 15:24:54 #216
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192165676
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:20 schreef minilot het volgende:

[..]

O+
Hehehe, zou die kleding niet openbaar dragen, straks denken ze dat je 'verified amateur' bent _O-
pi_192165677
quote:
Mijn moeder belde.

Mooi dat soort dingen.

@Tele: kun je er een beetje om lachen?

Gewoon hh gepoetst: hulp boven en ik beneden en omgekeerd.
Weekend en IB 2019 doorgeschoven naar maandag. *)

Buurjongen oefent drum van 17-18 uur. Klaar w/
Zouden andere buren dat ook kunnen afspreken?
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:24:58 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192165679
quote:

[..]

O+
SPOILER
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 15:25:17 #219
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192165687
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Of klarinet :X
Dat zegt ze, blokfluit ;)
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:26:00 #220
221912 minilot
Nancy boy
pi_192165696
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

SPOILER
ieuw! :N
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:26:22 #221
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192165710
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:26 schreef minilot het volgende:

[..]

ieuw! :N
SPOILER
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:26:32 #222
221912 minilot
Nancy boy
pi_192165715
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hehehe, zou die kleding niet openbaar dragen, straks denken ze dat je 'verified amateur' bent _O-
Aanname dat dat niet zo is! :{w
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:27:00 #223
221912 minilot
Nancy boy
pi_192165725
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

SPOILER
Zoiets ja O+
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:27:15 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192165733
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:27 schreef minilot het volgende:

[..]

Zoiets ja O+
Ik heb t plaatje geupdate :P
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:27:44 #225
221912 minilot
Nancy boy
pi_192165744
Candaas, piano én harp, wat gaaf en sfeervol! _O_
pi_192165762
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:24 schreef AnneX het volgende:

[..]

@:Tele: kun je er een beetje om lachen?

Gewoon hh gepoetst: hulp boven en ik beneden en omgekeerd.
Weekend en IB 2019 doorgeschoven naar maandag. *)

Buurjongen oefent drum van 17-18 uur. Klaar w/
Zouden andere buren dat ook kunnen afspreken?
Ik vind het vooral pijnlijk eigenlijk. Ik ben blij dat ik er niet bij was. :X
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:28:34 #227
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192165764
Oow en deze. Om te zien of je alweer hersteld zou moeten zijn.

SPOILER
pi_192165766
quote:

[..]

O+
_O-
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:28:41 #229
221912 minilot
Nancy boy
pi_192165768
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik heb t plaatje geupdate :P
Minder geschikt!
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 15:28:45 #230
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192165772
Zoiets mini?
SPOILER
pi_192165783
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:27 schreef minilot het volgende:
Candaas, piano én harp, wat gaaf! _O_
Het staat er mooier dan het klinkt hoor :P
Piano kon/kan ik wel echt spelen. (Ik zou mezelf er eens toe zetten dezer dagen. Eens kijken of ik mijn vingerbehendigheid weer een beetje terug krijg ;) ) . Harp niet echt hoor. Wel wat les gehad, maar vroegtijdig gestopt. Wil dat wel weer oppakken :Y
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:29:13 #232
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192165785
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Minder geschikt!
Zelfde mok, andere kant.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:29:20 #233
221912 minilot
Nancy boy
pi_192165789
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik vind het vooral pijnlijk eigenlijk. Ik ben blij dat ik er niet bij was. :X
Begrijpelijk! :*
pi_192165808
Oef, inderdaad Tele :{
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:30:56 #235
221912 minilot
Nancy boy
pi_192165837
Harp! *; Zo, zo tof!

Oh ja, ik ging nuttigs doen tijdens het dutje. J. is ķķk versgedoucht dus tsja. :7 Dag!
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:41:52 #236
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192166109
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:26 schreef fietsie het volgende:

[..]

SPOILER
Lol.
Spoilers!
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 15:48:48 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192166260
RUG blijft tot september gesloten :o
  vrijdag 20 maart 2020 @ 15:51:02 #238
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192166293
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:48 schreef derLudolf het volgende:
Op zich niet onverstandig toch?
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 16:05:09 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192166512
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Op zich niet onverstandig toch?
Jup. En dan is ook direct duidelijk waar men aan toe is :Y
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 16:07:12 #240
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192166546
Pasen is ook zes weken uitgesteld hoorde ik.

Men heeft nog overwogen het nog een week uit te stellen, maar dat zou veel praktische en financiële gevolgen hebben.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 16:09:41 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192166594
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:07 schreef derLudolf het volgende:
Pasen is ook zes weken uitgesteld hoorde ik.

Men heeft nog overwogen het nog een week uit te stellen, maar dat zou veel praktische en financiële gevolgen hebben.
Tot aan pinksteren?
pi_192166726
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 15:48 schreef derLudolf het volgende:
Universiteit leiden ook al vandeweek.

De rest zal vanzelf wel volgen..
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 16:25:03 #243
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192166842
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Tot aan pinksteren?
Nee, dat zou niet wenselijk zijn.
Daarom ook geen zeven weken:+
pi_192166962
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:32 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Creatief plaatje, sigme. 8)7
  vrijdag 20 maart 2020 @ 16:36:18 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192167006
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:25 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee, dat zou niet wenselijk zijn.
Daarom ook geen zeven weken:+
Om alleen het spreekwoord 1x in de eeuwigheid te kunnen weerleggen zou het al mooi zijn :P
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 16:42:35 #246
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192167107
Ik ben geband op een ander forum.
Een of andere topicstarter typte onder elke post "god bless you" in capslock and vetgedrukt.
Ik plaatste mijn reactie en als laatste "please don't bless me on whoevers behalve"

Dat mocht niet blijkbaar :')
pi_192167114
De UA gaat ook in elk geval tot de zomer dicht.
En de grenzen van België gaan ook dicht hoor ik net op de radio. (Enkel open voor essentiële verplaatsingen)

Bagger. Hopelijk blijven ze niet te lang dicht, want ik had nog niet álles leeggeruimd in mijn kamer :')
En ik was nog bezig met lama's en koeien.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 16:43:44 #248
221912 minilot
Nancy boy
pi_192167127
Noes! De eenzame harp! @Candaasje
  vrijdag 20 maart 2020 @ 16:43:55 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192167131
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:42 schreef derLudolf het volgende:
Ik ben geband op een ander forum.
Een of andere topicstarter typte onder elke post "god bless you" in capslock and vetgedrukt.
Ik plaatste mijn reactie en als laatste "please don't bless me on whoevers behalve"

Dat mocht niet blijkbaar :')
Was het niet "whomevers" ? Niet raar dat een Engels taalforum je dan bant...
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 16:44:23 #250
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192167137
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Om alleen het spreekwoord 1x in de eeuwigheid te kunnen weerleggen zou het al mooi zijn :P
Daarom ook de financiële gevolgen die het zou hebben als het wel zou gebeuren ;)
As poaske en pinkster op aain dag valt, dan jeuk'n hom de koezn naait meer
(dan jeuken hem de kiezen niet meer, oftewel, hij is dood)

Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 16:46:51 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192167175
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:43 schreef fietsie het volgende:

[..]

Was het niet "whomevers" ? Niet raar dat een Engels taalforum je dan bant...
En volgens mij ook behalf
  vrijdag 20 maart 2020 @ 16:47:49 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192167192
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En volgens mij ook behalf
Sowieso
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 16:52:57 #253
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 16:56:24 #254
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192167334
Zo. Weekend.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 16:59:55 #255
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192167381
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 16:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo. Weekend.
pi_192167493
Hier ook. Net bij G aangekomen maar daar zijn twee kids druk bezig de boel af te breken.

#waarzijndierustigeweekendjesgebleven
pi_192167497
Weekend of niet, ik ben er wel klaar mee.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 maart 2020 @ 17:10:48 #258
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192167534
Brief vd Koning S1E1
pi_192167554
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 17:10 schreef borisz het volgende:
Brief vd Koning S1E1
En en en en en en?

Dat wordt ons weekend denk ik.
pi_192167606
Hier ook weekend, maar misschien dat ik nog wel een en ander aan werk ga doen. Rare werkdagen zijn dit. Ik krijg maar 5 uur per dag gedaan (2 uur in de ochtend met Jip voor de tv geparkeerd, 3 uur in de middag als hij slaapt).

SPOILER
Kijk nou wat een droppie als ie slaapt O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 maart 2020 @ 17:17:42 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192167652
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 17:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En en en en en en?

Dat wordt ons weekend denk ik.
Tiuri heeft de deur open gedaan :o
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 maart 2020 @ 17:18:40 #262
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192167673
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 17:08 schreef Lonaa het volgende:
Weekend of niet, ik ben er wel klaar mee.
1 troost. Net spareribs geprobeerd te bestellen:

Wordt wel later meneer. Na half 8.

Ja krijg dan de terinf maar. :')
pi_192167682
Ah lief.

Dit weekend ga ik echt de computer niet aanslingeren, al zal ik wel eea bijhouden op de telefoon. Maandag vrij, maar al 2 calls gepland en een grote meeting voorbereiden
pi_192167788
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 17:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Oh tering. :')

Vanavond hier een maaltje alsof we al 6 weken in lockdown zitten, bij elkaargeraaptzooitjerestjesgalore:
2 net-iets-te-pittige-worstjes van de proefeet (vond ik nog in de vriezer) met een restsje wortel, ui, aubergine, peterselie, zure room en uh een graan. Ik geloof Freekeh.
pi_192167834
En aan laten branden.
pi_192167951
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 17:27 schreef Lonaa het volgende:
En aan laten branden.
Lekker droog _O-
  vrijdag 20 maart 2020 @ 17:36:33 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192167993
Ik deed een pre-weekend knutsel

vrijdag 20 maart 2020 @ 17:36:47 #268
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192167995
Hier maaltijd salade met buffel worstjes :Y)
pi_192168052
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 17:17 schreef borisz het volgende:

[..]

Tiuri heeft de deur open gedaan :o
:o :o :o
pi_192168062
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 17:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Pff iets later ok.. maar je kunt het ook overdrijven.
pi_192168669
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het even terug gekeken en man o man, snappen ze dit allemaal niet of zo? Als Rutte politiek had willen doen ahd hij wle iemand uit zijn eigen partij gekozen, maar dit lijkt hun nu de beste man op deze moeilijke plek. Petje af voor Van Rijn, want die gaat het pittig krijgen ^O^ (wat de man in het verleden ook heeft gedaan doet hier even niet toe, dit is geen afbraakbeleid oid)
Ik vond van Rijn heel stom doen over mijn promotieonderzoek, dus ik denk altijd een beetje 'meh' over hem, maar beste man op deze positie is ķķk belangrijker dan mijn meh :+
pi_192168757
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 14:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat dacht Bruno misschien ook.
Klinkt misschien bot. zo ben ik nu eenmaal. Bedoeling is goed :*
Prettig weekend ;)
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Het valt me op dat een hoop werkgevers hun eigen toko blijkbaar enorm belangrijk vinden en allemaal enorme eisen stellen aan hun personeel, ondanks thuiszittende kinderen, zieke familieleden of gewoon algemene spanning. Let een beetje op elkaar, was het toch?
pi_192169267
Na alle lege supermarktschappen he...

... hadden ze voor het eerst in tijden weer Madeira bij de supermarkt *O* *O*
  vrijdag 20 maart 2020 @ 18:41:27 #274
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192169268
Nu was menig ziekenhuis in januari en februari bezig met het opstarten van majeure operationele bezuinigingen, het zal mij niets verbazen als het eind van deze ramp ook nog een heeel wrange smaak gaat achterlaten bij het personeel, eind van het jaar, of volgend jaar...
pi_192169288
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ah lief.

Dit weekend ga ik echt de computer niet aanslingeren, al zal ik wel eea bijhouden op de telefoon. Maandag vrij, maar al 2 calls gepland en een grote meeting voorbereiden
Ik heb storingsdienst... maar gok dat ie rest van het weekend niet aankomt :)

En hier buurten doe ik wel op de telefoon
pi_192169705
2 dagen vrij(als ik niet opgeroepen wordt om ergens een handje te moeten uitsteken) erg fijn om even niet in een surrealistische omgeving te zijn. :{
pi_192169968
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:00 schreef Blues het volgende:
2 dagen vrij(als ik niet opgeroepen wordt om ergens een handje te moeten uitsteken) erg fijn om even niet in een surrealistische omgeving te zijn. :{
:*
pi_192169980
Jezus wat een kut toespraak.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 19:06:50 #279
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192169982
quote:
Geniet er van Blues, je hebt het verdiend O+

Ik vind onze koning toch een baas. Zelfs een woordje voor de kinderen.
Ik vind wel dat hij snel klaar moet zijn want het eten moet de oven in en terwijl dat in de oven staat moeten we snippers scheppen, eten en om 20.00 wordt er 10 kuub grond bezorgd.
Spoilers!
pi_192170007
quote:
Geniet van je vrije dagen :*
Misschien even social media uitzetten zodat je wat los komt ervan?
pi_192170045
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef Myraela het volgende:
Had je anders verwacht? Hij laat de besluitvorming bij de politiek en hij doet de virtuele aai over de bol voor het volk.
pi_192170054
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:06 schreef Myraela het volgende:
Jij hebt de toespraak niet geschreven, begrijp ik.
pi_192170092
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Had je anders verwacht? Hij laat de besluitvorming bij de politiek en hij doet de virtuele aai over de bol voor het volk.
Nou, hier zat wel echt precies 0 inhoud in.
pi_192170390
Een toespraak van de koning? En die missen wij? :(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_192170438
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik vond het geen slechte toespraak. Hij doet wat een koning moet doen. Besluitvorming ondersteunen, benadrukken die op te volgen en mensen een hart onder de riem steken.

Verder heb ik het waaaaaarm :%
Net had ik het wat koud maar verwarming een graad hoger + dekentje + kat op dekentje blijkt toch iets te veel van het goede :')
  Moderator vrijdag 20 maart 2020 @ 19:21:58 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192170440
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef Vanyel het volgende:
niets
pi_192170457
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:19 schreef Vanyel het volgende:
Moet je maar niet op vakantie gaan :6
Hoe is het daar? Kunnen jullie nog wel terug? Er worden steeds meer vluchten geschrapt.
pi_192170556
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Moet je maar niet op vakantie gaan :6
Hoe is het daar? Kunnen jullie nog wel terug? Er worden steeds meer vluchten geschrapt.
Dat vragen wij ons ook af, maar hier geven ze nog steeds aan dat we in principe op schema zouden moeten vliegen. Da's pas eind volgende week, tikje aan de late kant misschien. Morgen maar eens kijken of er eerder iets mogelijk is.

Best vreemd. Hier schijnt de zon, zitten mensen gezellig in restaurants, hangt men bij het zwembad en is iedereen onwijs chill. Contrast met zowat alles op internet is enorm.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_192170570
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het was ook hooguit bedoeld als “kijk, het koningshuis is er nog en we leven met u mee”.
Meer inhoud zat er niet in en had ik eigenlijk al niet verwacht ook toen ik vanmiddag las “de toespraak gaat over emoties en gevoelens”.

Alleen even aangezet ivm gedenkwaardig moment en educatief snufje.
Gezien ik sinds deze week zelf mn kind educatief moet opvoeden... past dit daar prima in.
pi_192170589
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dat vragen wij ons ook af, maar hier geven ze nog steeds aan dat we in principe op schema zouden moeten vliegen. Da's pas eind volgende week, tikje aan de late kant misschien. Morgen maar eens kijken of er eerder iets mogelijk is.

Best vreemd. Hier schijnt de zon, zitten mensen gezellig in restaurants, hangt men bij het zwembad en is iedereen onwijs chill. Contrast met zowat alles op internet is enorm.
Echt, ga morgen informeren. Zoals de voorspellingen nu zijn zitten we volgende week in een piek van besmettingen. Dikke kans dat Europa dan helemaal op slot gaat.
pi_192170600
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Over 6 jaar weer een kans.

Hij doet het vaker dan beatrix..
pi_192170642
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Echt, ga morgen informeren. Zoals de voorspellingen nu zijn zitten we volgende week in een piek van besmettingen. Dikke kans dat Europa dan helemaal op slot gaat.
Terug kan altijd.. voorlopig vliegen er nu alleen nog maar repatriëringsvluchten zo’n beetje.
Las vanochtend dat er nog zo’n 200.000 nederlanders in het buitenland zitten.
Dat is best veel. :)
pi_192170695
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Terug kan altijd.. voorlopig vliegen er nu alleen nog maar repatriëringsvluchten zo’n beetje.
Las vanochtend dat er nog zo’n 200.000 nederlanders in het buitenland zitten.
Dat is best veel. :)
Marokko heeft vanmiddag opeens vertrekkende vluchten aan de grond gehouden.
Ik klink misschien erg zorgelijk en pessimistisch, maar in deze tijden kun je nergens vanuit gaan. Vind ik dan.
pi_192170705
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Been there, done that. Informeren levert via mail, telefoon en reismens op locatie niks anders op dan 'we gaan er vanuit dat je met je reguliere vlucht terug gaat, zo niet, hoor je het vanzelf'.
Enige genoemde alternatief is op het vliegveld gaan zitten. Dat zie ik niet zo zitten met 2 kleine kinderen.
pi_192170750
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Marokko heeft vanmiddag opeens vertrekkende vluchten aan de grond gehouden.
Ik klink misschien erg zorgelijk en pessimistisch, maar in deze tijden kun je nergens vanuit gaan. Vind ik dan.
Heb je gelijk in hoor.
Maar het zijn te veel mensen om niet terug te halen.

En zeker een zorgeloos coronavrij eiland zal weinig reden hebben om mensen naar huis te laten gaan.
Het eiland op.... zal lastiger zijn waarschijnlijk
pi_192170837
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:33 schreef Uhmmpie het volgende:

Heb je gelijk in hoor.
Maar het zijn te veel mensen om niet terug te halen.

En zeker een zorgeloos coronavrij eiland zal weinig reden hebben om mensen naar huis te laten gaan.
Het eiland op.... zal lastiger zijn waarschijnlijk
Over een week is het zo erg in Nederland dat Vanyel beter daar kan blijven 8-)
pi_192170846
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Been there, done that. Informeren levert via mail, telefoon en reismens op locatie niks anders op dan 'we gaan er vanuit dat je met je reguliere vlucht terug gaat, zo niet, hoor je het vanzelf'.
Enige genoemde alternatief is op het vliegveld gaan zitten. Dat zie ik niet zo zitten met 2 kleine kinderen.
Ik kan wel een hoop rampscenario's bedenken, maar a) waarschijnlijk kan je gewoon naar huis en b) anders zit je waarschijnlijk langer dan gepland op een mooi eiland.
Laat je niet gek maken en geniet van het paradijs zolang het er is :*
pi_192170849
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik begreep uit je post dat je nog niet geīnformeerd had. Zonder geplande vlucht op het vliegveld gaan zitten is natuurlijk niet handig :Y
pi_192170896
Ze hadden in het journaal een keer een voorbeeld van iemand die afgelopen vrijdag was vertrokken en nu gestrand was. Tsja, dan kan ik er weinig medelijden mee hebben. Toen zagen we dit toch al allemaal aankomen.
pi_192170962
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 19:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Over een week is het zo erg in Nederland dat Vanyel beter daar kan blijven 8-)
Dat dacht ik vorige week al vanuit oostenrijk :)

En oostenrijk was al niet coronavrij en nederland stond nog niet zo op zn kop als nu :)
pi_192171112
Dicht dan maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')