In haar nek, zal wel kloppen wrs.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:01 schreef ZwangerPetro het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou het onjuiste gebruik van mondkapjes?
Zou ik graag willen ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:59 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Waar? Of bedoel je dat je dit graag zou willen?
advies van het rivm? zou me niets verbazenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de meest besmettelijke plek je achterhoofd is. Duh
https://www.stichting-nice.nl/covid-19-op-de-ic.jspquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:01 schreef Fukushima het volgende:
Waar kon je nou ook alweer die IC bezetting zien? Zit door de OP te gaan maar kan het daar niet vinden
Er is kans dat de situatie in Spanje erger wordt dan in Italië?quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind die van Datagraver goed:
[ afbeelding ]
Omdat?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan wij het hier niet onder controle houden.
Nee hoor maar ze heeft haar jas wel verkeerd om aanquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:01 schreef ZwangerPetro het volgende:
[ afbeelding ]
Die grafiek geeft aantal gevallen per 100000 inwoners. Bij IJsland is dat het aantal gevallen gedeeld door 3.6, bij Nederland gedeeld door 170, bij de VS gedeeld door 3270.quote:
Heel vervelend.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Er gingen toch alleen ouderen dood?
Misschien dat je in het vervolg hem voor haar goed voor kan doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:01 schreef ZwangerPetro het volgende:
[ afbeelding ]
Ja op de een of andere manier is dat minder erg volgens sommigen. Ook al had hij bronchitis etc.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Yep, en dat was dan minder erg hoor ik steeds
Ouderen en mensen die al iets onder de leden hebben, zijn de risicogroep. Is altijd al gecommuniceerd en duidelijk geweestquote:Op donderdag 19 maart 2020 21:01 schreef riazop het volgende:
[..]
Yep, en dat was dan minder erg hoor ik steeds
quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat de meest besmettelijke plek je achterhoofd is. Duh
De incubatietijd is tot 2 weken en misschien nog wel langer. Dus ook nog veel besmettingen van voor de lockdown. Ik zou het nog minimaal een week geven voor je er iets zinnigs van kan zeggen. Als dat überhaupt kanquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:59 schreef Fer het volgende:
Italië +5233 lijkt niet te minderen ondanks 10 dagen lockdown
Toch wel lomp om iemand die bloed ophoest naar huis te sturen met medicijnen...quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:58 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dus niet alleen maar oude mensen. Damn toch wel eng hoor. Zo uit het niets ziek en dan zo erg ziek worden dat je dood gaat. Ok hij had ook wel bepaalde dingen onder de leden maar toch.
ik geloof dat je vlak na de besmetting de meest van die virusdeeltjes (of hoe heet dat) bij je hebt dus dan zul je makkelijker anderen besmettenquote:Op donderdag 19 maart 2020 20:29 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Theorie: dit virus is enorm besmettelijk maar alleen gedurende een erg korte tijd. Dat zou verklaren dat je met één of een paar dragers op dat punt op een evenement zoals carnaval zoveel mensen kunt besmetten dat het daar werkelijk de spuigaten uitloopt terwijl er verderop niet zoveel aan de hand is of niemand in een massa is geweest in zijn besmettelijke periode.
Het heeft niet veel zoden aan de dijk gezet iig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:03 schreef delano.888 het volgende:
Bij hoeveel besmettingen/doden ging eigenlijk Italie op slot?
Dat zegt niemand.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja op de een of andere manier is dat minder erg volgens sommigen. Ook al had hij bronchitis etc.
Ik las in een eerder topic vanmiddag dat dat nog iemand was opgevallen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:05 schreef Mondkapje het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat Uden en Boekel, waar de meeste mensen ziek worden relatief gezien, ook het gebied is met de meeste varkens per oppervlakte?
Misschien houdt dit virus wel erg van plekken waar veel varkens zitten.
Bron?quote:Op donderdag 19 maart 2020 21:05 schreef the-eye het volgende:
[..]
ik geloof dat je vlak na de besmetting de meest van die virusdeeltjes (of hoe heet dat) bij je hebt dus dan zul je makkelijker anderen besmetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |