ja ik weet het niet. Staat natuurlijk niet in welke mate. ik denk dat we hier toch wel moeten denken aan 6 maanden horeca dichtquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:01 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Horeca een jaar sluiten lijkt mij niet mogelijk.
misschien al eerder met groepen jeugd die zich vervelen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:05 schreef Belgosome het volgende:
In dat geval zal er sowieso rebel/protest komen.
In Hengelo zijn ze al begonnenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:05 schreef Belgosome het volgende:
In dat geval zal er sowieso rebel/protest komen.
Geen idee in hoeverre de genezingen al actief bijgehouden worden. Maar het lijkt me wel dat het meer dan 2 is.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds maar 2 mensen genezen in Nederland, zo blijft het besmette aantal natuurlijk leuk op pijl tot St. Juttemis
https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6
Die worden niet bijgehoudenquote:Op vrijdag 20 maart 2020 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
Nog steeds maar 2 mensen genezen in Nederland, zo blijft het besmette aantal natuurlijk leuk op pijl tot St. Juttemis
https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6
Dit inderdaad. En in september of oktober komt het weer terug.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:38 schreef vipergts het volgende:
Eind mei begin juni worden de laatste maatregels gestopt en na de zomer vakantie is alles weer normaal
Ik verwacht dat Trump dan genadeloos in de pan gehakt gaat worden door de Chinezen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vuile hufters zijn het, met hun gelieg en bedrieg, en dan nu proberen goede sier te maken door extra maskers te sturen, let op mijn woorden, als dit afgelopen is dan pakt Trump ze zo ongenadeloos hard aan dat we daar de komende 10 jaar niks meer van horen.
Als onze overheid echt laks was (en niks zou doen) dan zou het juist korter duren.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:15 schreef Oud_student het volgende:
Door "onze" lakse overheid zal het wrs. slechts enkele maanden duren, omdat het aantal besmettingen in de komende weken gigantisch zal stijgen (was dit ook niet de "tactiek" van onze politici?). Als meer dan de helft van de bevolking is besmet of dood, dan zullen de besmettingen afnemen en zullen de mensen of immuun (hoe lang?) of (een klein deel) de ziekte niet krijgen.
Ik merkte vandaag in de supermarkt dat het bij de meeste mensen inderdaad begint door te dringen.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:04 schreef Elizium het volgende:
3-6 Maand denk ik. Maar ik denk wel dat we dan als extra nog voorbeelden kunnen nemen aan andere landen. (meer testen)
Gelukkig zag ik wel vandaag zelf in de supermarkt dat mensen hier er echt rekening mee beginnen te houden. Netjes wachten op elkaar en veel afstand houden, ik was een beetje verrast dat hier in het nuchtere Twente
Zou China aangeklaagd kunnen worden hiervoor?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 07:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vuile hufters zijn het, met hun gelieg en bedrieg, en dan nu proberen goede sier te maken door extra maskers te sturen, let op mijn woorden, als dit afgelopen is dan pakt Trump ze zo ongenadeloos hard aan dat we daar de komende 10 jaar niks meer van horen.
Ik verwacht het niet, maar boy oh boy wat duim ik voor dit scenario.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 06:08 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat we in 3-5 weken klaar zijn, ik vermoed dat het merendeel gewoon al heeft opgelopen en dat ook het merendeel nauwelijks klachten heeft, en maar een heel klein deel die echt longontsteking oplopen.
Er zijn nu steeds meer onderzoeken die op deze variant lijken. Dit zou ook voor Wuhan gelden waarom het zo snel weer ok was.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet, maar boy oh boy wat duim ik voor dit scenario.
Maar dit lijkt niet helemaal te stroken met overvolle ICs in zuiden van het land en in het noorden met nog helemaal geen problemen op de IC.
Tuurlijk wel. Hier het bewijs:quote:Op vrijdag 20 maart 2020 23:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik verwacht het niet, maar boy oh boy wat duim ik voor dit scenario.
Maar dit lijkt niet helemaal te stroken met overvolle ICs in zuiden van het land en in het noorden met nog helemaal geen problemen op de IC.
Hoop het! Bron?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn nu steeds meer onderzoeken die op deze variant lijken. Dit zou ook voor Wuhan gelden waarom het zo snel weer ok was.
Ah kijk dat ziet er tenminste betrouwbaar uit, over een paar jaar weer een golf dus en dan klaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 08:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hier het bewijs:
[ afbeelding ]
Maar wel veel meer slachtoffers in kortere tijd.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 22:53 schreef franske19 het volgende:
Als onze overheid echt laks was (en niks zou doen) dan zou het juist korter duren.
Las dat op Cnn, en een Italiaans onderzoek, feit is dat de besmettelijk enorm is, kortom dat zou ook een late lockdown als Italie en Spanje verklaren dat dat niet lijkt te helpen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |