Speel je pianoquote:Op vrijdag 20 maart 2020 20:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Zoals mijn lief altijd zegt: van Garner repeteren leer je vloeken.
Nee, mijn lief wel.quote:
Opdrukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Zo is dat.. anpakke die gluiperige wanbetalersquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Geen muziek, maar wel 'Typisch Tachtig": het Haagse fenomeen Eef Hoos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las het, blijft een lekker deuntjequote:
Peace Love
3. Ambient modern
Nooit geweten!quote:Op maandag 8 juni 2020 23:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Bij velen louter bekend als smartlappenzangeres, maar in feite een van de beste jazzzangeressen die Nederland rijk is geweest.
Mooi! Héél mooiquote:Op donderdag 18 juni 2020 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Mag vandaag natuurlijk niet ontbreken.
The King of Swing!quote:
WW2quote:Op donderdag 18 juni 2020 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
The King of Swing!
Met muziek van de belangrijkste bruggenbouwer tussen klassieke en moderne muziek.
I Got Rhythm heeft trouwens heel veel componisten van jazz- en popmuziek geïnspireerd bij het componeren van creaties die op hun beurt weer zijn uitgegroeid tot hits.
Ik denk dat ik oud wordt, ik begin dit mooi te vindenquote:
Maar deze ook!quote:
En die vind ik leukquote:
Je begint smaak te ontwikkelen. Bij sommige mensen komt dat gewoon wat later, niets om je zorgen over te maken.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:17 schreef Ansachteraf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik oud wordt, ik begin dit mooi te vinden
[..]
Peace Love
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |