Nee ze moeten eerst opschalen met politiecapaciteit. De gasten gaan dat als spelletje zien en alleen maar lopen provoceren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:56 schreef KingRadler het volgende:
Amsterdam gaat dus een nieuw Broeinest worden.
Minder dan 10000000 lijkt me een behoorlijk correct antwoord.quote:
Dank je dat je aan mij denkt Fer_de_Lancequote:Op donderdag 19 maart 2020 18:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
@:erkel kan dit niet handelen
dus aub bron
Die kuttrol weet ook alleen echt maar alles wat fout en verkeerd is uit dr kutbek te krijgenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Femke is al jaren volkomen krankzinnig, met haar "mijn kind is geen experiment"
Hypocriet stuk vreten
En wat zijn die dan? Moet je nu je boodschappen door je dochter laten doen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef -river- het volgende:
Er zijn meer maatregelen hoor, ik kreeg vandaag (heb geen corona) telefoontje van de GGD dat ik bij de groep kwetsbare personen hoor en daarom extra maatregelen heb gekregen.
Meer coronadoden in Italië dan in Chinaquote:
Maar hoe komt dit?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
Meer coronadoden in Italië dan in China
Het aantal overleden coronapatiënten in Italië is met 427 gestegen naar 3405.
Daarmee zijn er meer slachtoffers in Italië dan in China, waar het virus voor het eerst opdook.
Daar overleden 3249 mensen aan het virus, onder wie 3130 in de provincie Hubei.
En hoe lang mag je dan niet bij elkaar komen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat dat samenscholingsverbod moet komen. afgezien van besmetting zijn er nu grote groepen jongeren die niets te doen hebben en zich gaan vervelen....
Zag eergisteren politie te paard rondrijden. Die kunnen gewoon op die groepjes inrijden om ze uit elkaar te drijven. En omhoog spugen is nog knap lastig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
k denk dat dat samenscholingsverbod moet komen. afgezien van besmetting zijn er nu grote groepen jongeren die niets te doen hebben en zich gaan vervelen....
Ja dat deed ik al omdat ik van mijn neuroloog en cardioloog niets mag.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef Chia het volgende:
[..]
En wat zijn die dan? Moet je nu je boodschappen door je dochter laten doen?
Kloptquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |