Helemaal goed hoor..quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:52 schreef SQ het volgende:
Ik pas op verzoek de tt even aan, ben het er ook wel mee eens dat het woord corona al genoeg vertegenwoordigd is overal
Van die parende dieren? Ik moest een beetje fronsen toen ik zag dat dat een reclame van Hornbach was. Dat is toch een soort Formido?quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:57 schreef amaranta het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe hornbach reclame?
Niet voor vannacht hoop ik? Het gaat namelijk weer vriezen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:59 schreef Budabuddumbam het volgende:
Heb gelijk een potje buitenneuken in de agenda gezet.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:59 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik ben dinsdag even in de speeltuin geweest, het was niet te doen. Mijn zoon mag er niet meer komen nu. Er hangen nu vooral veel oude kinderen en jeugd rond, heb het idee dat die geen fck geven om alle regelsquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:43 schreef Deepfreeze het volgende:
Veel sterkte Mefke..
Ik vrees dat er de komende tijd veel van dit soort verhalen zullen zijn.
Er staat hier een kudde kinderen op de stoep, jaar of 10-11. Allemaal enge gezichtsmaskers, en dan ook wisselen. Tussendoor ook even een snotneus afvegen aan je jasmouw.. Ligt het aan mij, of is dan de grens van "veilig buitenspelen" wel bereikt..
Die was echt smerigquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:32 schreef amaranta het volgende:
De vorige reclame ging toch over vrouwen uit China die aan bezweette onderbroeken roken of zoiets??
Dus het verbaast me niet, zeg maar.
Ik snap de link met hornbach echt totaaaaal niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 16:57 schreef amaranta het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe hornbach reclame?
‘S Ochtends bij het ontbijt al.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:44 schreef Burdie het volgende:
Vraagje. Hoe laat beginnen jullie aan de wijn, in deze tijd van social distancing? Half uur eerder dan normaal vind ik. Jullie?
Maar we hebben het er wel over: doel bereikt.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:45 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik snap de link met hornbach echt totaaaaal niet.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:48 schreef McLaura het volgende:
De hele dag door gewoon. Hoef toch niet te rijden.
Wees blij, ik las dat het heeeeeeeeeeeel druk was vandaag bij de Hornbachquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar we hebben het er wel over: doel bereikt.
Ik vind het wel heel jammer dat ik geen Hornbach in de buurt heb, hele fijne winkel; geen poespas, veel keuze, scherpe prijzen zonder iedere keer weer andere acties.
Ik word daar dus een beetje boos van. Als iedereen zn kids massaal in de speeltuin laat en zelf massaal gaat winkelen, kunnen we dan niet ook weer de scholen opgooien svp?quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wees blij, ik las dat het heeeeeeeeeeeel druk was vandaag bij de Hornbach.
Oh 13 uur is dus prima voor wijn. Thanx!quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:55 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb vandaag een nieuw schema opgesteld. Het oude werkte toch niet helemaal lekker. Misschien hebben jullie er ook wat aan.
[ afbeelding ]
Mag ik een extra minuut omdat ik deze hele shitzooi moet doorkomen zonder wijnquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:01 schreef Burdie het volgende:
Overigens wil ik nav bovenstaand schema 2 minuten nationaal applaus organiseren voor alle mama's die 4 uur met één fles wijn kunnen doen.
Ik ook. Maar ik heb wel pijnstillers, als iemand wil ruilen?quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:28 schreef SQ het volgende:
Mag ik een extra minuut omdat ik deze hele shitzooi moet doorkomen zonder wijn
Ik voel je leed. Ik heb al dagen hoofdpijn en bij mijn man begon het vandaag ook. Vanwege dat stomme virus wordt ibuprofen afgeraden maar pcm doet helemaal niks.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:36 schreef Vicky het volgende:
Ik doe vandaag ook niet mee met wijn want fucking killing migraine...
Heb trouwens niet eens wijn in huis 🤣🤣
Dat is achterhaald. Je kan gewoon ibu nemenquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:41 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik voel je leed. Ik heb al dagen hoofdpijn en bij mijn man begon het vandaag ook. Vanwege dat stomme virus wordt ibuprofen afgeraden maar pcm doet helemaal niks.
Die heb ik gelukkig in huis.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat is achterhaald!
[..]
Dat is achterhaald. Je kan gewoon ibu nemen
Of andersom: door deze mensen die niet op een verantwoorde manier om kunnen gaan met de vrijheden die we nog over hebben, maken we kans dat de maatregelen steeds strenger gaan worden om die klojo's tegen zichzelf in bescherming te nemen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef silliegirl het volgende:
Ik word daar dus een beetje boos van. Als iedereen zn kids massaal in de speeltuin laat en zelf massaal gaat winkelen, kunnen we dan niet ook weer de scholen opgooien svp?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Vlinder het volgende:
Godverdomme nog aan toe. Shoot me.
Dit is nogmaar dag 4![]()
![]()
Dat ja...quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:50 schreef Vlinder het volgende:
Godverdomme nog aan toe. Shoot me.
Dit is nogmaar dag 4![]()
![]()
Ik heb een paar collega’s die zich dus daadwerkelijk afvroegen of je nu nog wel kunt vrijen, vanwege die 1,5e meterquote:Op donderdag 19 maart 2020 16:59 schreef Budabuddumbam het volgende:
Nou. Dan mogen ze van mij zoiets als een klojo-pas in het leven roepen en die huisarrest geven ofzo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Of andersom: door deze mensen die niet op een verantwoorde manier om kunnen gaan met de vrijheden die we nog over hebben, maken we kans dat de maatregelen steeds strenger gaan worden om die klojo's tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Als je kunt vrijen op 1,5 meter afstand hoor ik graag hoe. Het lukt mij al niet op buikafstandquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:01 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik heb een paar collega’s die zich dus daadwerkelijk afvroegen of je nu nog wel kunt vrijen, vanwege die 1,5e meter![]()
Ik houd die niet aan voor mijn kinderen en partner
Door die social distancing kan niemand je in de gaten houden, dus alles is geoorloofdquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:44 schreef Burdie het volgende:
Vraagje. Hoe laat beginnen jullie aan de wijn, in deze tijd van social distancing? Half uur eerder dan normaal vind ik. Jullie?
Wat mij betreft is elke bron geldig (zelfs de speld) behalve de Telegraaf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
Dat is achterhaald. Je kan gewoon ibu nemen
http://www.telegraaf.nl/n(...)ks-mis-met-ibuprofen
Gewoon de kaas laten rondslingeren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 18:48 schreef F_r het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig in huis.
Ik ben er achter gekomen dat er een muis in huis woont. Wel een grote want mijn hamstervoorraad koekjes en chocolade slinkt behoorlijk. Gelukkig heb ik nog bonbons en after eight dat lust deze muis niet. Hou ik als hamster ook nog wat over.
Dit zijn de onjuiste corona-adviezen die nu rondgaan op sociale media https://www.nu.nl/coronav(...)p-sociale-media.html (via @nunl)quote:Op donderdag 19 maart 2020 19:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat mij betreft is elke bron geldig (zelfs de speld) behalve de Telegraaf.
Die wordt ook opgegetenquote:Op donderdag 19 maart 2020 19:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gewoon de kaas laten rondslingeren.
Daar ben ik dus echt bang voor, dat we straks in gehele lockdown gaan door dat soort menselijke zakken strontquote:Op donderdag 19 maart 2020 18:57 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Of andersom: door deze mensen die niet op een verantwoorde manier om kunnen gaan met de vrijheden die we nog over hebben, maken we kans dat de maatregelen steeds strenger gaan worden om die klojo's tegen zichzelf in bescherming te nemen.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:55 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb vandaag een nieuw schema opgesteld. Het oude werkte toch niet helemaal lekker. Misschien hebben jullie er ook wat aan.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |