Gisteren in debat, lockdown nog lang niet nodig.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:51 schreef Netflixed het volgende:
twitter:alexanderbakker twitterde op donderdag 19-03-2020 om 14:51:00Opschalen is mogelijk, maar op dit moment is er nog geen informatie of er nav dit overleg nieuwe maatregelen komen. reageer retweet
Misschien alleen Brabant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo snel zou mij erg verbazen, na het debat van gisteren.
wat begrijp jij niet aan "exponential growth" en waarom zou nederland anders zijn dan ALLE andere landen ....?quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:49 schreef Newone82 het volgende:
[..]
[..]
Nee, dit is fantastisch nieuws. Komende dagen wordt een feest want de cijfers worden alleen maar gunstiger.
Van 6 dagen terug al maar toch:quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:43 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Klopt, het viel mij vorige week al op dat die in verhouding veel besmettingen hebben. Logisch natuurlijk want dicht bij noord Italië maar toch. Heb eigenlijk niet echt iets gelezen of ze daar ook een lockdown hebben?
Omdat Nederland een ander land is dan alle andere landen??quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:53 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat begrijp jij niet aan "exponential growth" en waarom zou nederland anders zijn dan ALLE andere landen ....?
Gelukkig zit ik alleen op de kamer hierquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef Nober het volgende:
Italiaanse post huidige status
https://www.instagram.com/p/B96fz0zitLy/?igshid=174ycl7ivgp78
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat lekker met haar zo te zien.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef Nober het volgende:
Italiaanse post huidige status
https://www.instagram.com/p/B96fz0zitLy/?igshid=174ycl7ivgp78
Ik geef je in herinnering het sluiten van de scholen. Dat was ook een flinke draai over het een of twee dagen heenquote:Op donderdag 19 maart 2020 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo snel zou mij erg verbazen, na het debat van gisteren.
Ja daar ben ik ook bang voor want dan zijn we dus twee weken te laat.quote:Op donderdag 19 maart 2020 14:53 schreef BlauweTijger het volgende:
ER KOMT PAS EEN LOCKDOWN ALS HET ZORGSTELSEL HET NIET MEER AANKAN!!!! zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |