moet je op de plee doen en niet op je stoelquote:
Dat klopt. Heb ik ook vernomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:59 schreef Jippie68 het volgende:
Haags hoor jij berichten dat bepaalde audits (ISO/VCA) worden uitgesteld?
Krijg net berichtje dat WEEELABEX certificering wordt uitgesteld, bedrijven blijven wel als gecertificeerd vermeld staan.
Zo ga ik dus niet zeggen wat ik gegeten heb héquote:
ik ga denk ik weer aan de tosti met salami en kaasquote:
Mmm, zal even navraag doen of certificerende instanties ook ons Keurmerk 'in de ijskast' zetten. Want als een lid het Keurmerk verliest wordt hij normaal gesproken geroyeerd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat klopt. Heb ik ook vernomen.
Ik snap deze keuze niet zo goedquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:01 schreef Nizno het volgende:
makro en sligro gaan open voor mensen zonder kvk
Die denken er een slaatje uit te slaan natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:01 schreef Nizno het volgende:
makro en sligro gaan open voor mensen zonder kvk
ow ik doe dat gewoon, als hij denkt dat hij zo stoer is geef ik hem dat positieve gevoel. positief gevoel geven helpt voor weerstandquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo ga ik dus niet zeggen wat ik gegeten heb hé
ja ik weet ook nog niet precies hoe of wat hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mmm, zal even navraag doen of certificerende instanties ook ons Keurmerk 'in de ijskast' zetten. Want als een lid het Keurmerk verliest wordt hij normaal gesproken geroyeerd.
Met uitgeleende pasjes kwamen die ook al in grote getalen binnenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik snap deze keuze niet zo goed
ze hebben nu geen klanten want de bedrijven die daar zouden kopen zijn dichtquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zodat mensen die geen eigen bedrijf hebben daar ook hun boodschappen kunnen gaan doenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mijn vader heeft nog vanuit ene oud kvk een pas en ging ook gewoon naar de makroquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:02 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Met uitgeleende pasjes kwamen die ook al in grote getalen binnen
Oh weer wat geleerdquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik doe dat gewoon, als hij denkt dat hij zo stoer is geef ik hem dat positieve gevoel. positief gevoel geven helpt voor weerstand
Wel grappig dat de organisatie die de ISO normen onderhoudt hier nu aan meewerkt, terwijl normaliter een dag te laat al een drama is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
J
[..]
ja ik weet ook nog niet precies hoe of wat hoor.
Ik leen mijn pasje ook vaak uit, vooral in November /December ivm de feestdagenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn vader heeft nog vanuit ene oud kvk een pas en ging ook gewoon naar de makro
Wel grootverpakkingen toiletpapier daarquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:04 schreef Dotteke het volgende:
Krijgen we weer een run naar die winkels
Houden jullie het nog een beetje volquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:04 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wel grappig dat de organisatie die de ISO normen onderhoudt hier nu aan meewerkt, terwijl normaliter een dag te laat al een drama is.
Mensen denken vaak dat het daar goedkoper is. Maar dat heb je alleen met de aanbiedingenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:04 schreef Nizno het volgende:
spreiding van de personen die boodschappen moeten hebben
plus dat je daar heule grote verpakkingen wcpapier hebt dus dat ze minder pakken hoeven te tillen
weet ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen denken vaak dat het daar goedkoper is. Maar dat heb je alleen met de aanbiedingen
Lieve mevrouw liefbaar, ongelovelijk lieve vrouw, wat heb je gegetenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zo ga ik dus niet zeggen wat ik gegeten heb hé
chillquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ga denk ik weer aan de tosti met salami en kaas
lekkerquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh weer wat geleerd
Ik heb een broodje chocopasta gegeten @:dud0r
grootverpakkingen schuimblokkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:09 schreef dud0r het volgende:
de makro heeft utrechts roem kaas, die kan ik nergens anders vinden maar die is zo lekker
KAPPEquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
grootverpakkingen schuimblokken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
gadverdammequote:Op donderdag 19 maart 2020 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel lekker, ik word er alleen zo misselijk van. Dan moet ik die hele dag ulrichquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ulrich roepen hequote:Op donderdag 19 maart 2020 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, ik word er alleen zo misselijk van. Dan moet ik die hele dag ulrich
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Nou, diploma halen in augustus is wel einde verhaal nu
Godverdetering
O echt, dat is flink balen,quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Nou, diploma halen in augustus is wel einde verhaal nu
Godverdetering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |