abonnement Unibet Coolblue
pi_192296705
De Jensen-Paradox.
"De vrijheid afgenomen door de overheid" zulke uitspraken laten juist zien dat Jensen zijn vrijheid gelijk stelt aan regels van de overheid en zichzelf hier niet verantwoordelijk voor voelt.
Op zich wel begrijpelijk in deze maatschappij.
Maar die maatschappij is er nu eenmaal.
Als Jensen zo graag vrijheid wil en zich wil ontdoen van de overheid die deze vrijheid van Jensen beperkt of juist dient te geven moet hij lekker met een rugzak de bossen van Zweden in trekken in plaats van telkens voor de camera al pratend onheil te verkondigen over vrijheidsbeperking.
Jensen, wordt zelf ook eens wakker.
De maatschappij is niet makkelijk en regels die voor mensen gelden lijken op individuele basis ook inderdaad op een slavenbestaan.
Maar echte vrijheid bestaat alleen in jezelf.
Zoek die niet in een overheid.
Stel zo'n overheid ook niet in de macht om verantwoordelijk te zijn voor jouw vrijheid want dat is precies wat je nou doet en daar klaag je om.
Verantwoordelijk voor jezelf!
En mensen over 't algemeen: in de maatschappij/samenleving.... Tjah, dat zijn nou eenmaal net een kudde koeien of stel schapen. Heel veel baat bij regeltjes en eendracht. Maar daarom hoef jij je daar nog niet bij te voegen..

Dus snel naar Zweden, Jensen, 't bos in.
pi_192296715
Ik luister er toch graag naar, maar hij gaat misschien iets te veel voorbij aan het horrorbeeld op de IC's
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 27 maart 2020 @ 14:47:46 #153
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_192303315
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 00:09 schreef ludovico het volgende:
Ik luister er toch graag naar, maar hij gaat misschien iets te veel voorbij aan het horrorbeeld op de IC's
Ja, hij vindt dat het om het grotere geheel gaat...
(Hij haalt wel regelmatig aan dat het wel erg is voor de ouderen etc.)
  vrijdag 27 maart 2020 @ 14:50:39 #154
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_192303358
Trump en Jensen: onwaarheden in tijden van corona.
quote:
In Amerika wordt de roep groter om de dagelijkse persconferenties van Donald Trump niet meer uit te zenden. Hij zou zoveel leugens vertellen rondom het coronavirus dat de zenders het niet meer verantwoordelijk vinden om het uit te zenden. Hoe moeten media omgaan met leugens en onwaarheden in tijden van corona?

Een kleine greep uit de opmerkingen van de Amerikaanse president die feitelijk onjuist bleken. Zo zei Trump dat de VS 1,4 miljoen coronatesten had klaarliggen, maar dat bleek nog geen één tiende te zijn. Daarnaast sprak hij over defensieschepen die ingezet zouden worden, maar deze zijn nog lang niet beschikbaar en eerder sprak hij de Amerikanen toe dat het virus op wonderbaarlijke manier zou verdwijnen.

Grootste baas van Amerika
Volgens Omroep Brabant-hoofdredacteur Renzo Veenstra moet je de persconferentie van Trump – ook als hij aantoonbaar onjuistheden verkondigt - wel uitzenden. "Het is de grootste baas van Amerika die dit soort dingen zegt."

Vervolgens moeten zijn uitspraken meteen op feitelijke juistheid worden gecheckt door media, denkt hij.

Vertrouwen in de media
Veenstra haalt in het Mediaforum van Spraakmakers ook een onderzoek uit Engeland aan, over het vertrouwen dat mensen daar hebben in nieuwsmedia inzake corona. "Mensen geloven eerder hun baas, collega of het staatshoofd dan media." Volgens Veenstra moeten media vooral het tegendeel bewijzen door deskundigen aan het woord te laten.

Gebed zonder eind
"Hij liegt alles bij elkaar, maar je moet het wel laten horen. Het is wel de president van Amerika", zegt Omroep MAX-baas Jan Slagter. Hij noemt het een gebed zonder eind om Trumps uitspraken te ontkrachten, maar juist dat is ontzettend belangrijk in deze tijd.

"Hij heeft altijd zijn weerwoord klaar. Laatst vroeg een journalist wat Trump zou willen zeggen tegen de Amerikanen die zich nu zorgen maken. Dan zegt hij gewoon: 'jij bent een waardeloze journalist.'"

Robert Jensen
Van een andere orde van grootte, maar ook schadelijk, noemt Veenstra de uitspraken van Robert Jensen. Hij beweert onder meer op YouTube dat het coronavirus nonsens is, dat het een staatsgreep is, bangmakerij en hij roept op om media en politici niet te geloven.

"Ik weet dat vrijheid van meningsuiting heilig is," zegt Veenstra, "maar ik vind het bizar wat daar wordt gezegd en hoe mensen erop reageren."

Online
Volgens Veenstra is het onterecht om je over iemand als Jensen niet druk te maken omdat hij op YouTube zit. "Zijn video’s worden 300 tot 400 duizend keer bekeken op die platforms. Vergis je niet, dat is soms meer dan er mensen naar een landelijke zender kijken."

Veenstra schrikt van deze uitspraken omdat ze gedaan worden door iemand zoals Jensen, die toch een publieke functie heeft.

Slagter noemt het "misdadig" dat mensen zoals Jensen op deze manier profiteren van de coronacrisis. Volgens hem moet je berichten als deze ontkrachten en daar deskundigen tegenover zetten.
Op de site zelf staan geluidsfragmenten!
pi_192303385
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 14:47 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ja, hij vindt dat het om het grotere geheel gaat...
(Hij haalt wel regelmatig aan dat het wel erg is voor de ouderen etc.)
Het moet ook om het grotere geheel gaan.

Maar je komt er bij de meerderheid niet tussen hoor als je de economische schade tegen het aantal te vermijden doden gaat zetten.

Ook al kun je dat geld zo spenderen dat je er meer mensen mee redt. Die onzichtbare levens die gered hadden kunnen worden staan namelijk niet op het netvlies.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192307868

In dit filmpje rond 16 minuut 30 begint het. In het filmpje zie je letterlijk meneer Oosterhaus. Het gaat over de Mexicaanse griep maar is wel relevant voor Cov19. Omdat Ab zich ook hier erg over uitspreekt. En overal aan tafel mag schuiven binnen de mainstream media.

Ab Oosterhaus zijn het soort mensen in de zorgindustrie waar we met zn allen mee te maken hebben.

Misselijk :r
No matter what your name is.
pi_192308069
Het is wat meid
pi_192308123
'onafhankelijke viroloog'.
pi_192308273
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 14:52 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het moet ook om het grotere geheel gaan.

Maar je komt er bij de meerderheid niet tussen hoor als je de economische schade tegen het aantal te vermijden doden gaat zetten.

Ook al kun je dat geld zo spenderen dat je er meer mensen mee redt. Die onzichtbare levens die gered hadden kunnen worden staan namelijk niet op het netvlies.
ik vind het dubbel. Ene kant is het natuurlijk om zoveel mogelijk mensen te redden. En ja, het is ook verschrikkelijk hoe de IC's er uit zien. En tuurlijk snap ik het hele idee ook van flatten the curve. En het is ook een mooi idee als je bedenkt dat we EN veel levens letterlijk kunnen redden EN ondertussen hier en daar immuniteit op kunnen bouwen.

Maar achteraf vind ik zelf ook dat er HEEL VEEL mensenlevens buiten de IC's en doden om nu kapot aan het gaan zijn. De economie is ingestort. Nou komt dat wel weer, maar ondertussen zijn er wel veel mensen hun baan kwijt geraakt, hun onderneming zijn ze verloren, veel bedrijven draaien verlies omdat ze 3 maanden op slot moeten... En daar zit ook elk een mensenleven achter.

En ik vind het ook vooral heel erg voor al die mensen in verzorgingshuizen die nu geen bezoek meer mogen hebben.

Of al die mensen die een LAT relatie hebben en op een of andere manier niet bij elkaar kunnen zijn. En niet even een paar weken, maar wie weet hoe lang ze de semi-lockdown in stand willen houden. Voor de één is dat wellicht een peuleschil of luxeprobleem, voor de ander heel erg. Ja we zijn allemaal verschillend. Geen mens gelijk.

En voor al die mensen die hier (nog) eenzamer van worden. Of die al kampen met paniekstoornissen, depressies en die (ook) niet met deze onzekerheid kunnen omgaan. Om maar wat te noemen.

Die groep is ook groot. Heb geen bron, maar kan me dat zo indenken. En dat allemaal niet eens 1% van de mensen in NL te redden. Je kunt ook het virus zn gang laten gaan. 80% heeft milde tot geen klachten Maar goed, dan lopen de ziekenhuizen inderdaad vol en is er geen ruimte meer voor mensen die een trauma hebben oid... True

Dus ja, ik heb mixed feelings.
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_192310039
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 19:51 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ik vind het dubbel. Ene kant is het natuurlijk om zoveel mogelijk mensen te redden. En ja, het is ook verschrikkelijk hoe de IC's er uit zien. En tuurlijk snap ik het hele idee ook van flatten the curve. En het is ook een mooi idee als je bedenkt dat we EN veel levens letterlijk kunnen redden EN ondertussen hier en daar immuniteit op kunnen bouwen.

Maar achteraf vind ik zelf ook dat er HEEL VEEL mensenlevens buiten de IC's en doden om nu kapot aan het gaan zijn. De economie is ingestort. Nou komt dat wel weer, maar ondertussen zijn er wel veel mensen hun baan kwijt geraakt, hun onderneming zijn ze verloren, veel bedrijven draaien verlies omdat ze 3 maanden op slot moeten... En daar zit ook elk een mensenleven achter.

En ik vind het ook vooral heel erg voor al die mensen in verzorgingshuizen die nu geen bezoek meer mogen hebben.

Of al die mensen die een LAT relatie hebben en op een of andere manier niet bij elkaar kunnen zijn. En niet even een paar weken, maar wie weet hoe lang ze de semi-lockdown in stand willen houden. Voor de één is dat wellicht een peuleschil of luxeprobleem, voor de ander heel erg. Ja we zijn allemaal verschillend. Geen mens gelijk.

En voor al die mensen die hier (nog) eenzamer van worden. Of die al kampen met paniekstoornissen, depressies en die (ook) niet met deze onzekerheid kunnen omgaan. Om maar wat te noemen.

Die groep is ook groot. Heb geen bron, maar kan me dat zo indenken. En dat allemaal niet eens 1% van de mensen in NL te redden. Je kunt ook het virus zn gang laten gaan. 80% heeft milde tot geen klachten Maar goed, dan lopen de ziekenhuizen inderdaad vol en is er geen ruimte meer voor mensen die een trauma hebben oid... True

Dus ja, ik heb mixed feelings.
Ik denk dat als voorbij dit stadium gaat dat je bij de "minder redelijke" oplossingen uitkomt... Die total lock downs.. Vrij extreem allemaal.

Hoe lang mag je dat verwachten van je bevolking..... Ik ben nu al gek.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_192310130
Nobody cares zeker :{
No matter what your name is.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 21:13:38 #162
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_192310176
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 21:11 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Nobody cares zeker :{
Wel maar dit is allang bekend en dat die media zowel mainstrean als alternatief niet voor de 100% te vertrouwen is ook.

Net als Jensen die ook soms wel een punt aansnijd maar ook vaak uit ze nek zwetsts

Maar helaas heb je een groep doemdenkers complot denkers
En een groep die alles slikken vd overheid en media.

Bijna geen gezonde middengroep
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_192310224
ja feitelijk pak je nu ook levens af. En ZEKER die van de mensen in verpleeghuizen. Die we zo proberen te beschermen met zn allen, maar die de lichtpuntjes in hun leven missen. Ja sorry, maar dan begin ik het onmenselijk te vinden allemaal.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 27 maart 2020 @ 23:26:57 #164
411456 Halveprijs
Twee keer de helft
pi_192312861
Gatverdamme. Ik dacht Jensen alsnog een kans te geven, omdat ik graag van wat tegengeluid hoor, maar het begint al met de WII vergelijking... En daarna.. Alleen maar meer angst?? Ik ervaar helemaal geen angst in Nederland. Ik herken mij totaal niet in zijn weergave. En mafketels heb je altijd. Als er geen corona is geloven ze wel dat de overheid hun water vergiftigd.. Pff Angst oorlog..

WHO vergelijken met Religie.. Niet meer geloven in wetenschap.. En oké fokkers die tegen Bill Gates zijn. Zullen wij dan maar meer lappen voor het WHO. Ik vind het toch een prettig instituut. En Rutte mag nog steeds bepalen wat er in NL gebeurd.
Bill gates heet aandelen in een vacin??: Er is niet "een" vaccin tegen corona..

We hebben de watersnoodramp overleefd. En maatregelen getroffen...
Hij roept fakenieuws.. Italië is fake news.. Die drukte op de Brabantse IC's is er helemaal niet. Die mensen hadden ook thuis uit kunnen zieken zonder zuurstofmasker?!?

Breng het dan gewoon zoals het Parool het doet. Feiten geen sentiment

Dat er altijd mensen aan een griepgolf dood gaan leid af van alle jonge Corona patiënten en het feit dat we voor alle bekende griepjes weerstand opgebouwd hebben.

47.000.000 623 doden. Zou jij skittels eten wanneer je wist dat 3 van de 100 giftig is.Nu 4858. Had meer kunnen zijn wanneer men elkaar had blijven besmetten.

.. Nu zit ik alsnog op dat hele fragment te analyseren... :(
  vrijdag 27 maart 2020 @ 23:55:03 #165
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_192313225
Analyseren lijkt me een sterk woord
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_192313629
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2020 13:13 schreef Danny het volgende:

[..]

omg die gast is volslagen debiel. Alex Jones on crack cocaine ofzo. Overigens een beetje geskipt door de video, maar elke keer als de video verder ging brabbelde hij op semi dramatisch monotone toon iets over bangmaken, onterecht, bewijzen etc. Schokkend dat die gast nog 200k views op die video heeft.
Wel mooi hoe hij toevallig op het random punt in de video dat ik aanklikte zei 'Laat je niet bangmaken!' terwijl zijn hele verdienmodel en dat van Alex Jones, wiens rol hij overduidelijk ambieert, maar dan hier, gebaseerd is op angst creëren bij mensen :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 28 maart 2020 @ 01:04:45 #167
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_192313745
Geen aflevering op vrijdagavond?
pi_192313763
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:04 schreef Ixnay het volgende:
Geen aflevering op vrijdagavond?
Dan zal die vette pad wel corona hebben.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 01:08:59 #169
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_192313779
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:06 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dan zal die vette pad wel corona hebben.
Wat een haat zeg.

Hij is niet dun nee.

Wat bereik je ermee om dit te zeggen?
pi_192313803
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat een haat zeg.

Hij is niet dun nee.

Wat bereik je ermee om dit te zeggen?
Geen haat, ik maak me zorgen om hem.
https://nieuws.nl/algemee(...)-hebben-overgewicht/
pi_192313842
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat een haat zeg.

Hij is niet dun nee.

Wat bereik je ermee om dit te zeggen?
Jensen is er zelf ook niet vies van mensen te kakken te zetten, uit te schelden of te pakken op uiterlijkheden/spraakgebreken. Vroeger toen hij letterlijke gehandicapten het podium op trok op tv niet en nu met z'n youtube kanaaltje nog steeds niet. Vanwaar je verontwaardiging?
  zaterdag 28 maart 2020 @ 02:38:00 #172
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_192314350
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:13 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Geen haat, ik maak me zorgen om hem.
https://nieuws.nl/algemee(...)-hebben-overgewicht/
Geen haat, maar wel vette pad zeggen.
pi_192314374
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Geen haat, maar wel vette pad zeggen.
Ik constateer alleen feiten.
pi_192314570
Jensen is volslank.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 10:40:38 #175
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_192316854
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 01:04 schreef Ixnay het volgende:
Geen aflevering op vrijdagavond?
Als je de aflevering van donderdag had gezien had je het geweten! :')
  zaterdag 28 maart 2020 @ 13:09:19 #176
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_192318945
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 10:40 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Als je de aflevering van donderdag had gezien had je het geweten! :')
Ik hoor niet ieder detail.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 13:12:44 #177
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_192318998
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 02:41 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik constateer alleen feiten.
Waarom zei je niet gewoon dikke man. Maar vette pad. Je voegt haat toe.

En de mensen die hij in de zeik zet beginnen er zelf mee.
pi_192319508
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 19:51 schreef Apotheose het volgende:

[..]

ik vind het dubbel. Ene kant is het natuurlijk om zoveel mogelijk mensen te redden. En ja, het is ook verschrikkelijk hoe de IC's er uit zien. En tuurlijk snap ik het hele idee ook van flatten the curve. En het is ook een mooi idee als je bedenkt dat we EN veel levens letterlijk kunnen redden EN ondertussen hier en daar immuniteit op kunnen bouwen.

Maar achteraf vind ik zelf ook dat er HEEL VEEL mensenlevens buiten de IC's en doden om nu kapot aan het gaan zijn. De economie is ingestort. Nou komt dat wel weer, maar ondertussen zijn er wel veel mensen hun baan kwijt geraakt, hun onderneming zijn ze verloren, veel bedrijven draaien verlies omdat ze 3 maanden op slot moeten... En daar zit ook elk een mensenleven achter.

En ik vind het ook vooral heel erg voor al die mensen in verzorgingshuizen die nu geen bezoek meer mogen hebben.

Of al die mensen die een LAT relatie hebben en op een of andere manier niet bij elkaar kunnen zijn. En niet even een paar weken, maar wie weet hoe lang ze de semi-lockdown in stand willen houden. Voor de één is dat wellicht een peuleschil of luxeprobleem, voor de ander heel erg. Ja we zijn allemaal verschillend. Geen mens gelijk.

En voor al die mensen die hier (nog) eenzamer van worden. Of die al kampen met paniekstoornissen, depressies en die (ook) niet met deze onzekerheid kunnen omgaan. Om maar wat te noemen.

Die groep is ook groot. Heb geen bron, maar kan me dat zo indenken. En dat allemaal niet eens 1% van de mensen in NL te redden. Je kunt ook het virus zn gang laten gaan. 80% heeft milde tot geen klachten Maar goed, dan lopen de ziekenhuizen inderdaad vol en is er geen ruimte meer voor mensen die een trauma hebben oid... True

Dus ja, ik heb mixed feelings.
80% geen klachten.
20% wel, 5% op de IC, 1% dood.
17 miljoen Nederlanders.
Stel dat 8 miljoen besmet raken.
Reken maar uit..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_192327597
Ghostbanning heeft nu ook fok bereikt. Flauw hoor. China heeft zojuist gebeld, ze zeggen ga vooral zo door ^O^
No matter what your name is.
pi_192327740
Die Ab lijkt op tv ook wel in zijn eentje te staan met zijn ideeën. Alle andere experts zijn het niet met hem eens. Eigenlijk zijn alleen Wilders en Baudet het met hem eens.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 22:14:40 #181
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192328134
In elk geval als ik nu zo kijk naar Nieuwsuur kloppen de cijfers van het RIVM niet terwijl daarop het beleid bepaald wordt. Meten is weten denk ik.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192328240
Op zich kun je Osterhaus niks verwijten. De bakker om de hoek maakt ook "mis"-bruik van de "honger" die af en toe in de wijk heerst.
Alleen moeten we deze lieden niet ineens als "Goden" behandelen die overal het laatste woord willen hebben. En tsja, de talkshow-leiders weten dat dat opeens de nieuwe helden zijn. Nu hebben we behoefte aan leiders (De Grapper- en de Osterhausen) die het einde van de crisis kunnen bewerkstelligen en wat minder aan de balkunsten van de Messi's en de zangtalenten van de Borsato's
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_192328379
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 21:55 schreef Hallojo het volgende:
Die Ab lijkt op tv ook wel in zijn eentje te staan met zijn ideeën. Alle andere experts zijn het niet met hem eens. Eigenlijk zijn alleen Wilders en Baudet het met hem eens.
In Nederland staat Ab in zijn eentje, omdat de rest in de kont kruipt van het RIVM. Maar kijk je even wat verder naar de rest van de wereld. Dan kom je al snel achter dat de rest van de wereld ons voor gek verklaard.
pi_192328477
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 22:24 schreef MakkieR het volgende:

[..]

In Nederland staat Ab in zijn eentje, omdat de rest in de kont kruipt van het RIVM. Maar kijk je even wat verder naar de rest van de wereld. Dan kom je al snel achter dat de rest van de wereld ons voor gek verklaard.
Ik denk als leek ook dat een lockdown niet veel meer effect heeft dan wat we hier doen. Maar we gaan het meemaken.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_192335602
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 22:24 schreef MakkieR het volgende:

[..]

In Nederland staat Ab in zijn eentje, omdat de rest in de kont kruipt van het RIVM. Maar kijk je even wat verder naar de rest van de wereld. Dan kom je al snel achter dat de rest van de wereld ons voor gek verklaard.
Op zich zijn het best bijzondere tijden. Voor de crisis werd Nederland verweten altijd de braafste jongen van de klas te zijn en dat we onze eigen koers moeten varen ipv als een blind schaap achter internationale organisaties aanlopen. Nu zijn de rollen omgedraaid en wordt Nederland juist verweten dat ze niet het braafste jongetje zijn, maar zijn eigen koers vaart.

Voor de crisis was Ab een pion van de big Pharma die pandemieën verzon om flink te cashen, nu is hij de Messias die als enige deskundige het wel snapt.

Voor de crisis was overheid bemoeienis uit den boze en stond de vrijheid van het individu bovenaan, nu wordt Nederland verweten dat de overheid niet oppressief genoeg is...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_192342121
Afgelopen vrijdag geen podcast. Maar dit is vast ook wel goed. Dat stukje met Ab Oosterhaus moeten meer mensen zien (ik hoop dus dat mensen daarop clicken)
No matter what your name is.
pi_192343979
Hoe laat zet Jensen zijn show meestal online?
Zou er vanavond überhaupt een show online komen?
pi_192345321
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:04 schreef HetDonkertAan het volgende:
Hoe laat zet Jensen zijn show meestal online?
Zou er vanavond überhaupt een show online komen?
Nee, morgen weer zei die realistische dikke.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 30 maart 2020 @ 19:14:52 #189
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192358688
Duurt lang ;( De podcast staat er normaal om 18:00 al op ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192359970
quote:
6s.gif Op maandag 30 maart 2020 19:14 schreef Nikonlover het volgende:
Duurt lang ;( De podcast staat er normaal om 18:00 al op ;(
Hij zit natuurlijk wel in de risicogroep :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 30 maart 2020 @ 20:25:17 #191
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192360006
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 20:22 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Hij zit natuurlijk wel in de risicogroep :o
:'( :'( :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192361748
quote:
6s.gif Op maandag 30 maart 2020 20:25 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:'( :'( :'(
zou hij... zou hij...?
pi_192361763
Rip bolle
pi_192361776
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 22:11 schreef -Chakotay- het volgende:

[..]

zou hij... zou hij...?
:') _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_192362576
Is er al wel eens eerder na 23 uur pas op gekomen.
pi_192362693
Het kan ook zijn dat ie gewoon niets te melden heeft.
pi_192363946
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 22:51 schreef HetDonkertAan het volgende:
Het kan ook zijn dat ie gewoon niets te melden heeft.
Dat heeft hem er noch nooit eerder van weerhouden zijn diarree op het web te lozen.
pi_192363948
Daar komt hij dan laat achter :)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_192364202
Ik denk dat de verkoop van zijn merchandise voor financiele steun achterloopt. En dat hij denkt toedeledokie. Dan maar even niets. Of hij dacht toedeledokie ik ga weer naar Californie toe zie jullie wel na de crisis. Zou ik ook doen. Hij heeft het meeste al wel gezegd namelijk.
No matter what your name is.
pi_192364280
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 00:29 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Ik denk dat de verkoop van zijn merchandise voor financiele steun achterloopt. En dat hij denkt toedeledokie. Dan maar even niets. Of hij dacht toedeledokie ik ga weer naar Californie toe zie jullie wel na de crisis. Zou ik ook doen. Hij heeft het meeste al wel gezegd namelijk.
Jensen is financieel allang en breed binnen ouwe reus. Koop maar eventjes wat uittrekseltjes van zijn bedrijven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')