Die video's van Jensen zijn toch wel een eye-opener van hoeveel van dit soort figuren serieus zo denken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:41 schreef satecl het volgende:
Ik vind het zelf slechte cabaretOngelooflijk als je al die reacties eronder leest.
Die heet toch anders omdat hij net met Jensen geassocieerd wilde worden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:08 schreef Filosoofert het volgende:
Jensen is een mongool.
En zijn broer ook.
Gates is de aanstichterquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:16 schreef Generationalpha het volgende:
Wat is nou precies zijn visie dan?Enige dat ik telkens hoor is: De overheid heeft wat ze wil, ze hebben ons onder controle.
Mis ik verder nog iets?
quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:08 schreef Filosoofert het volgende:
Jensen is een mongool.
En zijn broer ook.
Klopt, Frank Jensen noemt zichzelf Frank Dane en is de opvolger van Edwin Evers bij Radio 538.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die heet toch anders omdat hij net met Jensen geassocieerd wilde worden?
Zijn dat broers van elkaar? Nu je het zegt, die koppen lijken wel wat op elkaar ja,quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:35 schreef satecl het volgende:
[..]
Klopt, Frank Jensen noemt zichzelf Frank Dane en is de opvolger van Edwin Evers bij Radio 538.
Maar wat is de meerwaarde van een lockdown zoals in Frankrijk waar je alleen de straat op mag voor werk en supermarkt. Alsof je iemand gaat aansteken als je door t park loopt, hou gewoon 2 meter afstand dan is er niks aan de hand. maar die machthebbers willen alleen maar meer macht en de bevolking kan ze weinig schelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:43 schreef darkmond het volgende:
Hij bleef te lang doordraven op hetzelfde idee: onze vrijheid wordt ons ontnomen. Waarom maakt voor hem ook eigenlijk niet uit.
Maar goed, jouw vrijheid stopt waar die van een ander begint. Ik zie geen vrijheid voor de mensen die zullen sterven door onze onkunde. Regels zijn er om ons te helpen, en principes ook... die behoor je de deur uit te gooien wanneer ze hun taak niet meer kunnen volbrengen.
Ik ben me er helaas ook bewust van dat het sommigen oprecht niet boeit. ''Iedereen gaat dood'' Tja, als je geen menselijkheid hebt dan houdt 't eigenlijk ook wel op. Dat leer je niet, dat leg je niet uit. Het boeit je, of het boeit je niet.
Ik denk niet zozeer dat het om de wandeling in het park gaat maar om mensen die elkaar blijven opzoeken ondanks de oproep dit niet te doen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:51 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Maar wat is de meerwaarde van een lockdown zoals in Frankrijk waar je alleen de straat op mag voor werk en supermarkt. Alsof je iemand gaat aansteken als je door t park loopt, hou gewoon 2 meter afstand dan is er niks aan de hand. maar die machthebbers willen alleen maar meer macht en de bevolking kan ze weinig schelen.
Dan maar met het legen door de straat patrouilleren? sorry maar dit gaat me veel te ver en dat is gewoon een dictatuur. Nu maar hopen dat mensen hun vrijheid weer terug krijgen. wat als er over een jaar nog geen vaccin is? nog steeds lockdown?quote:Op donderdag 19 maart 2020 13:55 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik denk niet zozeer dat het om de wandeling in het park gaat maar om mensen die elkaar blijven opzoeken ondanks de oproep dit niet te doen.
Hoe kan dat ineens? Ook eentje met 300k views. Merkwaardige sprongen vooral omdat aantal kijkers nogal stabiel warenquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:16 schreef hollandia02 het volgende:
Z'n views zijn godver wel hard vooruitgegaan.
Waarschijnlijk omdat de hele wereld alleen over Corona gaat, dus dit filmpje kwam er ook tussendoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:22 schreef Kamover het volgende:
[..]
Hoe kan dat ineens? Ook eentje met 300k views. Merkwaardige sprongen vooral omdat aantal kijkers nogal stabiel waren
Hij wordt nu ook geretweet door links. Uit verbijstering. En iedereen kijkt van alles over corona.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:22 schreef Kamover het volgende:
[..]
Hoe kan dat ineens? Ook eentje met 300k views. Merkwaardige sprongen vooral omdat aantal kijkers nogal stabiel waren
Gewoon hetzelfde als Peter R. Het was altijd al een droeftoeter maar hij had gewoon een goed productieteam die er iets verkoopbaars van maakte.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:30 schreef renwan het volgende:
Hoe Jensen zijn carrière zo heeft weten te verprutsen verbaast me nog steeds overigens
Is de mening van Thierry en Geert dan zo veel intelligenter? Robert is altijd de compaan geweest van Thierry en Geert.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:29 schreef renwan het volgende:
40 minuten van zwakzinnig gelul gaat niemand volhouden, sorry TS
Hoezo, hij is gewoon hetzelfde gebleven. Zijn standpunten zijn nu niet dommer dan toen ie nog niet in quarantaine was en nog kon handenschudden met Thierry en Geert.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:30 schreef renwan het volgende:
Hoe Jensen zijn carrière zo heeft weten te verprutsen verbaast me nog steeds overigens
Het broertje van Robert doet het trouwens wel goed op 538quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:31 schreef bijdehand het volgende:
Robert Jensen is dus de reden dat broers en zussen geen kinderen mogen krijgen.
Nu ja, hij staat op één lijn met Thierry en Geert. Gewoon rechtse jongens onder elkaar. En die kunnen alleen maar "boe" roepen. Robert, Thierry en Geert kramen allemaal onzin uit. Eén pot nat!quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:31 schreef Tailless het volgende:
Dus omdat een dikke blaaskaak zonder bronnen tegen advies van wetenschappers ingaat zal de waarheid in het midden liggen?
Duidelijk
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:34 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Nu ja, hij staat op één lijn met Thierry en Geert. Gewoon rechtse jongens onder elkaar. En die kunnen alleen maar "boe" roepen. Robert, Thierry en Geert kramen allemaal onzin uit. Eén pot nat!
hier lees ik dat ze niet op één lijn liggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:
De gemiddelde mening van "zuur rechts" komt precies overeen met het beleid van Rutte met zijn "Lockdown light". Daar waar Thierry en Geert pleiten voor een verdergaande lockdown is Robert van mening dat het allemaal veel te ver gaat. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, denk ik dan.
Toch wel typisch dat er binnen het rechtse kamp altijd wordt geblèèrd dat "het anders mot", en dat "Nederland weer van ons" moet worden etc.
Maar als het dan om de concrete aanpak gaat van een concreet probleem dan is het één groot kippenhok waar iedereen zijn eigen ideëen heeft.
https://www.dagelijksesta(...)HQU_pEzLPT_3AyDiIhJc
Er is een reden dat Frank een andere naam aanneemt dan Robertquote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:33 schreef murp het volgende:
[..]
Het broertje van Robert doet het trouwens wel goed op 538
Ik vraag mij echt af hoe Frank over hem denkt.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:33 schreef murp het volgende:
[..]
Het broertje van Robert doet het trouwens wel goed op 538
omg die gast is volslagen debiel. Alex Jones on crack cocaine ofzo. Overigens een beetje geskipt door de video, maar elke keer als de video verder ging brabbelde hij op semi dramatisch monotone toon iets over bangmaken, onterecht, bewijzen etc. Schokkend dat die gast nog 200k views op die video heeft.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 10:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:
De gemiddelde mening van "zuur rechts" komt precies overeen met het beleid van Rutte met zijn "Lockdown light". Daar waar Thierry en Geert pleiten voor een verdergaande lockdown is Robert van mening dat het allemaal veel te ver gaat. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen, denk ik dan.
Toch wel typisch dat er binnen het rechtse kamp altijd wordt geblèèrd dat "het anders mot", en dat "Nederland weer van ons" moet worden etc.
Maar als het dan om de concrete aanpak gaat van een concreet probleem dan is het één groot kippenhok waar iedereen zijn eigen ideëen heeft.
https://www.dagelijksesta(...)HQU_pEzLPT_3AyDiIhJc
Ja, zal wel echt de Covid-19 gekte zijn (en wellicht ook wel een beetje door de doorplaatsing hierquote:Op zaterdag 21 maart 2020 13:13 schreef Danny het volgende:
[..]
omg die gast is volslagen debiel. Alex Jones on crack cocaine ofzo. Overigens een beetje geskipt door de video, maar elke keer als de video verder ging brabbelde hij op semi dramatisch monotone toon iets over bangmaken, onterecht, bewijzen etc. Schokkend dat die gast nog 200k views op die video heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |