Maar de hele wereld heeft hier toch last van... niet alleen Europa.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:12 schreef -Chakotay- het volgende:
Is er iemand bang de de monetaire unie kan klappen en dat de Euro niks meer waard gaat worden?
Als in, je kan niks meer kopen met de Euro?
ja, heb ik ook gelezenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:05 schreef Momo het volgende:
Wat mij opvalt van verhalen van mensen die Corona hebben eerst zijn ze paar dagen redelijk ziek en lijkt het beter te gaan en dan komt schijnbaar de grote klap en zijn ze 2 weken echt hondsberoerd ziek.
Jouw PI is verwarrend... of vind je het heel grappig?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
Inmiddels is de grootste zigeunercommune van Europa (Stolipinovo, Plovdiv, Bulgarije) hermetisch afgesloten van de buitenwereld omdat corona daar als een lopend vuurtje gaat.
Nee. Een maximule druk op de zorg en de IC voor wekenlang is zeker niet wenselijk. Dan komen er ook problemen wanneer zorgpersoneel uitvalt door overwerken en ziekte. Het gaat allemaal om de juiste balans houden op de IC en maatregelen om verspreiding te beperken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:07 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb gisteren het debat maar deels meegekregen. Wat ik er eigenlijk van begreep, is dat we zogenaamd niet meer voor groepsimmuniteit gaan, maar voor maximaal controleren. Begrijp ik nou goed dat dit zoveel betekent als de ic's maximaal uitbreiden en vol houden??!
Knappe vent die dat doet welquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
Als je er maar niet van beroofd wordt ....
Misschien testen ze ook niet iedereen meer?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:14 schreef -XOR- het volgende:
In Scandinavie lijkt het opeens redelijk af te vlakken nadat die landen in het begin behoorlijk hard gingen qua besmettingen.
Eerst maar eens afwachten of hij niet sterft. Hij hoort wel tot de risicogroep met dat hart van hem.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:12 schreef wokkelfok het volgende:
[..]Hahaha, ik denk dat Youp hier ook zelf om kan lachen.
Zeg pik, jij zou eens wat meer naar Bassie moeten luisteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jouw PI is verwarrend... of vind je het heel rappig?
Nee, die motie is afgewezen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:14 schreef MakkieR het volgende:
Is die maatregel van het senioren boodschappen uurtje er al door? opaatjes en omaatjes mogen hun boodschappen als eerste tussen 8 en 9 uur doen.
StandaardPI volgens mijquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jouw PI is verwarrend... of vind je het heel grappig?
dacht dat ze verbrand moesten worden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:08 schreef maily het volgende:
Leger Italië ingezet bij begraven van de doden
Terwijl de scholen daar (Zweden) nog open zijn, en geen lock-down. Dat kan toch niet!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:14 schreef -XOR- het volgende:
In Scandinavie lijkt het opeens redelijk af te vlakken nadat die landen in het begin behoorlijk hard gingen qua besmettingen.
Stond ook bij NOS liveblog.quote:
Maken zich daar ook niet zo druk. Had gelezen dat er daar nog een bezoeker in z'n arm gebeten was door een krokodil tijdens een kreeftenfeestje waar iets van een honderd man aanwezig wasquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:15 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Misschien testen ze ook niet iedereen meer?
Lijkt me beter dat supermarkten dat zelf bepalen en regelen.quote:
Inderdaad, even boodschappen doen voordat je naar het werk op de IC gaat, mag je er niet inquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zou wat zijn, sta je daar om 8.30 uur, mag je er niet in.
Waarom zou dat precies moeten? Ik woon vrijwel naast een supermarkt en heb de indruk dat de spreiding van mensen over de gehele dag vrij goed verloopt. Met het bejaardenuurtje heb je juist weer een cluster van mensen terwijl het qua voorraad (muv pleepapier misschien) niet echt meer nodig is vanwege misgrijpen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:14 schreef MakkieR het volgende:
Is die maatregel van het senioren boodschappen uurtje er al door? opaatjes en omaatjes mogen hun boodschappen als eerste tussen 8 en 9 uur doen.
Zullen normaliter ook vaker dan de gebruikelijke janlul het virus oplopen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:16 schreef DustPuppy het volgende:
Fijn dat die beroemdheden allemaal wel snel getest kunnen worden.
Kwalijk zaak.quote:10 MINUTEN GELEDEN
Coronavirus verdrijft Playboy uit de schappen in Amerika
De Amerikaanse versie van de Playboy is voorlopig niet meer in gedrukte vorm te verkrijgen. De lente-editie, die deze week in de schappen verschijnt, wordt de laatste van 2020, schrijft de topman van Playboy in een open brief. Door de verspreiding van het virus is zowel de aanvoer van nieuwe inhoud voor het blad als de distributie verstoord.
Het blad blijft wel online beschikbaar en is van plan volgend jaar terug te keren met een papieren versie in de schappen. Of het coronavirus ook gevolgen heeft voor de Nederlandse editie van het tijdschrift is niet duidelijk.
want?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Zullen normaliter ook vaker dan de gebruikelijke janlul het virus oplopen.
Poeh, dat gaat spannend worden.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:15 schreef Jano9 het volgende:
Youp ligt in het ziekenhuis, maar volgens zijn management is alles nog onder controle.
https://www.ad.nl/show/yo(...)ziekenhuis~adc8007f/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |