quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat hij in het verleden een alcoholvrij biertje kapot heeft gemaakt, en nu kapot gemaakt wordt door een Mexicaans biertje?
Dat bedoel ik, ja.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:10 schreef erkel het volgende:
[..]
Straks is vooral de oversterfte een getal wat meer inzicht geeft in de werkelijke doden door alleen het Corona-virus. Misschien lijkt het er nu op dat veel mensen aan dit virus overlijden, maar kan het zijn deze personen anders door een infuenza-virus ook het loodje zouden leggen.
Als je er maar niet van beroofd wordt ....quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:12 schreef Pumpalov het volgende:
Hey m'n gasfilters zijn binnenStraks even a la S.T.A.L.K.E.R. de supermarkt in
bron?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:04 schreef Sfancta het volgende:
BERGAMO - De Italiaanse regering heeft het leger ingezet voor het ophalen van de doden in de stad Bergamo. De lichamen van de aan het coronavirus overleden Italianen zullen naar andere steden worden gebracht om daar te worden begraven.
Ik zit in de sector van de brandstoffen, dus dat niet zozeer. Het hele acquisitie verhaal hebben we wel stilgelegd want iedereen heeft andere dingen aan zijn hoofd i.v.m. tijdelijke sluitingen die waarschijnlijk gaan uitdraaien op definitieve sluitingen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Meer mensen waarbij de handel op het werk echt dramatisch aan het stilvallen is en weinig positiefs zien voor op de korte termijn (1-2 weken)?
Maar de hele wereld heeft hier toch last van... niet alleen Europa.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:12 schreef -Chakotay- het volgende:
Is er iemand bang de de monetaire unie kan klappen en dat de Euro niks meer waard gaat worden?
Als in, je kan niks meer kopen met de Euro?
ja, heb ik ook gelezenquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:05 schreef Momo het volgende:
Wat mij opvalt van verhalen van mensen die Corona hebben eerst zijn ze paar dagen redelijk ziek en lijkt het beter te gaan en dan komt schijnbaar de grote klap en zijn ze 2 weken echt hondsberoerd ziek.
Jouw PI is verwarrend... of vind je het heel grappig?quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
Inmiddels is de grootste zigeunercommune van Europa (Stolipinovo, Plovdiv, Bulgarije) hermetisch afgesloten van de buitenwereld omdat corona daar als een lopend vuurtje gaat.
Nee. Een maximule druk op de zorg en de IC voor wekenlang is zeker niet wenselijk. Dan komen er ook problemen wanneer zorgpersoneel uitvalt door overwerken en ziekte. Het gaat allemaal om de juiste balans houden op de IC en maatregelen om verspreiding te beperken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:07 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb gisteren het debat maar deels meegekregen. Wat ik er eigenlijk van begreep, is dat we zogenaamd niet meer voor groepsimmuniteit gaan, maar voor maximaal controleren. Begrijp ik nou goed dat dit zoveel betekent als de ic's maximaal uitbreiden en vol houden??!
Knappe vent die dat doet welquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:12 schreef maily het volgende:
[..]
Als je er maar niet van beroofd wordt ....
Misschien testen ze ook niet iedereen meer?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:14 schreef -XOR- het volgende:
In Scandinavie lijkt het opeens redelijk af te vlakken nadat die landen in het begin behoorlijk hard gingen qua besmettingen.
Eerst maar eens afwachten of hij niet sterft. Hij hoort wel tot de risicogroep met dat hart van hem.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:12 schreef wokkelfok het volgende:
[..]Hahaha, ik denk dat Youp hier ook zelf om kan lachen.
Zeg pik, jij zou eens wat meer naar Bassie moeten luisteren.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jouw PI is verwarrend... of vind je het heel rappig?
Nee, die motie is afgewezen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:14 schreef MakkieR het volgende:
Is die maatregel van het senioren boodschappen uurtje er al door? opaatjes en omaatjes mogen hun boodschappen als eerste tussen 8 en 9 uur doen.
StandaardPI volgens mijquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Jouw PI is verwarrend... of vind je het heel grappig?
dacht dat ze verbrand moesten worden?quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:08 schreef maily het volgende:
Leger Italië ingezet bij begraven van de doden
Terwijl de scholen daar (Zweden) nog open zijn, en geen lock-down. Dat kan toch niet!!!quote:Op donderdag 19 maart 2020 12:14 schreef -XOR- het volgende:
In Scandinavie lijkt het opeens redelijk af te vlakken nadat die landen in het begin behoorlijk hard gingen qua besmettingen.
Stond ook bij NOS liveblog.quote:
Maken zich daar ook niet zo druk. Had gelezen dat er daar nog een bezoeker in z'n arm gebeten was door een krokodil tijdens een kreeftenfeestje waar iets van een honderd man aanwezig wasquote:Op donderdag 19 maart 2020 12:15 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Misschien testen ze ook niet iedereen meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |