abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 maart 2020 @ 10:34:45 #1
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192138447
https://nos.nl/l/2327601
SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192138490
Ik wil wel de hele tijd nieuwe kleren bestellen. Maar ik wacht toch maar tot ik niet meer vanuit huis hoef je werken. Als dit nog lang gaat duren, heb ik anders alweer een kledingmaat kleiner nodig. :')
pi_192138529
quote:
Ze doen het nog goed ook! Maar dan wel met zeep en water graag 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192138535
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192138560
Vriendin van mij js ziek. Keelpijn, koorts en pijn in haar longen. Ze werkt als helpende in de zorg.

Kreeg ze te horen van haar coördinator. Pak maar een paracetamol en als het dan weer gaat kun je morgen wel weer werken.

Mijn mond viel letterlijk open van verbazing toen ze dat vertelde.

Dat kan toch niet :X
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192138685
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel de hele tijd nieuwe kleren bestellen. Maar ik wacht toch maar tot ik niet meer vanuit huis hoef je werken. Als dit nog lang gaat duren, heb ik anders alweer een kledingmaat kleiner nodig. :')
Dan maar een berg comfortabele pyjamas kopen! :9 ;)

Hoeveel maten ben je eigenlijk al naar beneden? *O*
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 10:49:25 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192138692
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vriendin van mij js ziek. Keelpijn, koorts en pijn in haar longen. Ze werkt als helpende in de zorg.

Kreeg ze te horen van haar coördinator. Pak maar een paracetamol en als het dan weer gaat kun je morgen wel weer werken.

8)7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192138761
Eigenlijk zouden we als dit over is eens alle communicatie met werkgevers moeten publiceren.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 19 maart 2020 @ 10:55:08 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192138767
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

hadden die normaal allerlei soorten of zo? Nu zie ik alleen panadol en niet leverbaar :X

En ja, besmettingskans via geld... ik pak ook alle boodschappen met mijn handen die de cassiere dan weer met haar handen pakt en...je blijft bezig als je er op gaat letten. Overigens gebruik ik nu meestal de zelf scan kassa's bij de ah, geen menselijk contact. Maar daar is het nu heel druk :')
Tja dan moet je die zelfscanners ook wel ontsmet worden...

Op bol.com zag ik eens soort, 20 stuks voor ¤9,99 met 2 week levertijd. Bij de Jumbo 50 stuks voor ¤0,99 normaal gesproken geloof ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192138796
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:49 schreef minilot het volgende:
Dan maar een berg comfortabele pyjamas kopen! :9 ;)

Hoeveel maten ben je eigenlijk al naar beneden? *O*
Ik ben nu van 48 naar 42 gegaan. Heel veel kleiner gaat het met mijn lengte denk ik ook niet worden. Hier ben ik ook al erg blij mee, kan tenminste weer overal shoppen. Broeken weet ik niet, ik had nog allemaal te kleine broeken liggen. Die draag ik nu. Een nieuwe zal ik echt in de winkel moeten gaan passen.
pi_192138845
Pff. Ik irriteer me een beetje aan m'n vriend die al de hele ochtend in overleggen zit. Kan ik natuurlijk ergens anders gaan zitten, maar ik wil ook een keer gewoon op de bank liggen werken.
pi_192138894
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Op bol.com zag ik eens soort, 20 stuks voor ¤9,99 met 2 week levertijd. Bij de Jumbo 50 stuks voor ¤0,99 normaal gesproken geloof ik.
Toen ik maandag bij de Jumbo was, werden de zelfscanners inderdaad schoongemaakt voor ze teruggehangen werden voor de volgende klant. :Y

Wat je daarna over "soort" zegt, snap ik niet.
  donderdag 19 maart 2020 @ 11:26:33 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192139267
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:59 schreef Myraela het volgende:
Pff. Ik irriteer me een beetje aan m'n vriend die al de hele ochtend in overleggen zit. Kan ik natuurlijk ergens anders gaan zitten, maar ik wil ook een keer gewoon op de bank liggen werken.
Ik ben echt super blij met onze schuif-separatie. K. Kan niet thuis werken maar moet thuis blijven omdat ie dezelfde klachten heeft.. maar hij heeft dus niks te doen en zit de hele dag tv te kijken...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192139361
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 10:55 schreef derLudolf het volgende:

Oh nee, bij de appie maak ik gebruik van die scankassa's waarbij je bij de kassa zelf je boodschappen scant. Geen handscanner mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192139379
quote:

En ik durf te beweren dat je vriendin bij lange na niet de enige is die verwacht wordt door te werken *O*
En zo ontstaat dus een pandemie en wordt het steeds erger.
pi_192139405
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh nee, bij de appie maak ik gebruik van die scankassa's waarbij je bij de kassa zelf je boodschappen scant. Geen handscanner mee.
Oh bestaat dat ook? Dat zou ik echt ene uitkomst vinden. Ik heb een keer met zo'n handscanner gewinkeld en dat ging enorm fout. Ik had 6 dingen ofzo niet gescand. Ik sta zo enorm te denken en te overleggen met mezelf in een winkel dat ik dat scannen glad vergeet. Ik heb het na die ene keer nooit meer aangedurfd.
Spoilers!
pi_192139431
quote:

Dat MAG niet.
Koorts = thuisblijven en dat moet ze gewoon doen. Desnoods escaleren via huisarts of zo.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192139441
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

Oh bestaat dat ook? Dat zou ik echt ene uitkomst vinden. Ik heb een keer met zo'n handscanner gewinkeld en dat ging enorm fout. Ik had 6 dingen ofzo niet gescand. Ik sta zo enorm te denken en te overleggen met mezelf in een winkel dat ik dat scannen glad vergeet. Ik heb het na die ene keer nooit meer aangedurfd.
Ja :Y Vind ik ook veel handiger. Ik winkel gewoon met mandje. Zet mandje bij scanding neer. Scan alles of klik op knop 'geen streepjescode' (bijv bij mango of broodje). Ondertussen laad ik direct van mandje in rugzak. Dan klik je op 'betalen'. Pinpas tegen apparaat houden en :W (oh je krijgt nog een bonnetje met streepjescode om het poortje naar buiten open te maken)
pi_192139445
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die hebben wij ook. Echt heel top!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192139462
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik durf te beweren dat je vriendin bij lange na niet de enige is die verwacht wordt door te werken *O*
En zo ontstaat dus een pandemie en wordt het steeds erger.
Ben er wel bang voor ja. Maar op dit moment is het nog niet zover.

Ik hoorde dat er 150 reacties waren op de hulpvraag vanuit mijn lokale ziekenhuis. Dan snap ik wel dat ik nog geen reply heb gehad.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192139490
Weet je wat pas erg is 8)7 8)7 8)7 In het begin van het zelfscannen hadden sommige vroege zelfscanwinkels van die dingen waarbij je elk product in een soort weegschaaldinggat moest doen en dan kreeg je steeds 'product niet gevonden' en arghhhhh. Bijv op luchthavens en in Praag hadden ze dat ook.
pi_192139526
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja :Y Vind ik ook veel handiger. Ik winkel gewoon met mandje. Zet mandje bij scanding neer. Scan alles of klik op knop 'geen streepjescode' (bijv bij mango of broodje). Ondertussen laad ik direct van mandje in rugzak. Dan klik je op 'betalen'. Pinpas tegen apparaat houden en :W (oh je krijgt nog een bonnetje met streepjescode om het poortje naar buiten open te maken)
Noh, zelfscan O+
Voor grote boodschappen met speciale tas die ik in de winkelwagen klan klemmen. Zut scannen, erin gooien en klaar.
Kleine boodschappen met tas aan de arm en scanner in de andere hand. Of tas in het mandje.
Niks overladen *O*

En pinnen bij de kassiere kost weinig extra tijd.

Ik hoopte altijd op een steekproef, heeft me al een pak gratis stroopwafels opgeleverd :9
Nu sta ik daar natuurlijk niet zo om te springen. Ik vermoed zelfs dat ze die optie hebben uitgezet.
pi_192139544
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat pas erg is 8)7 8)7 8)7 In het begin van het zelfscannen hadden sommige vroege zelfscanwinkels van die dingen waarbij je elk product in een soort weegschaaldinggat moest doen en dan kreeg je steeds 'product niet gevonden' en arghhhhh. Bijv op luchthavens en in Praag hadden ze dat ook.
Manomanoman... ik maakte daar kennis mee in Amerika.
Ding over de rel, ik op tilt en maar niet snappen wat er fout ging :X

Ik wilde ook eens hip zijn -O-
pi_192139566
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit. Altijd dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192139604
Er ging hier net een telefoon die nooit rinkelt :o

Kantoorlijn blijkt doorgeschakeld te zijn omdat iedereen thuiswerkt, ik had het even gemist in de berichtenstroom :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')