SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ze doen het nog goed ook! Maar dan wel met zeep en water graagquote:
Dan maar een berg comfortabele pyjamas kopen!quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:36 schreef Myraela het volgende:
Ik wil wel de hele tijd nieuwe kleren bestellen. Maar ik wacht toch maar tot ik niet meer vanuit huis hoef je werken. Als dit nog lang gaat duren, heb ik anders alweer een kledingmaat kleiner nodig.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vriendin van mij js ziek. Keelpijn, koorts en pijn in haar longen. Ze werkt als helpende in de zorg.
Kreeg ze te horen van haar coördinator. Pak maar een paracetamol en als het dan weer gaat kun je morgen wel weer werken.
Mijn mond viel letterlijk open van verbazing toen ze dat vertelde.
Dat kan toch niet
Tja dan moet je die zelfscanners ook wel ontsmet worden...quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hadden die normaal allerlei soorten of zo? Nu zie ik alleen panadol en niet leverbaar
En ja, besmettingskans via geld... ik pak ook alle boodschappen met mijn handen die de cassiere dan weer met haar handen pakt en...je blijft bezig als je er op gaat letten. Overigens gebruik ik nu meestal de zelf scan kassa's bij de ah, geen menselijk contact. Maar daar is het nu heel druk
Ik ben nu van 48 naar 42 gegaan. Heel veel kleiner gaat het met mijn lengte denk ik ook niet worden. Hier ben ik ook al erg blij mee, kan tenminste weer overal shoppen. Broeken weet ik niet, ik had nog allemaal te kleine broeken liggen. Die draag ik nu. Een nieuwe zal ik echt in de winkel moeten gaan passen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:49 schreef minilot het volgende:
Dan maar een berg comfortabele pyjamas kopen!![]()
Hoeveel maten ben je eigenlijk al naar beneden?
Toen ik maandag bij de Jumbo was, werden de zelfscanners inderdaad schoongemaakt voor ze teruggehangen werden voor de volgende klant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja dan moet je die zelfscanners ook wel ontsmet worden...
Op bol.com zag ik eens soort, 20 stuks voor ¤9,99 met 2 week levertijd. Bij de Jumbo 50 stuks voor ¤0,99 normaal gesproken geloof ik.
Ik ben echt super blij met onze schuif-separatie. K. Kan niet thuis werken maar moet thuis blijven omdat ie dezelfde klachten heeft.. maar hij heeft dus niks te doen en zit de hele dag tv te kijken...quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:59 schreef Myraela het volgende:
Pff. Ik irriteer me een beetje aan m'n vriend die al de hele ochtend in overleggen zit. Kan ik natuurlijk ergens anders gaan zitten, maar ik wil ook een keer gewoon op de bank liggen werken.
Oh nee, bij de appie maak ik gebruik van die scankassa's waarbij je bij de kassa zelf je boodschappen scant. Geen handscanner mee.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:55 schreef derLudolf het volgende:
Tja dan moet je die zelfscanners ook wel ontsmet worden...
Op bol.com zag ik eens soort, 20 stuks voor ¤9,99 met 2 week levertijd. Bij de Jumbo 50 stuks voor ¤0,99 normaal gesproken geloof ik.
En ik durf te beweren dat je vriendin bij lange na niet de enige is die verwacht wordt door te werkenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vriendin van mij js ziek. Keelpijn, koorts en pijn in haar longen. Ze werkt als helpende in de zorg.
Kreeg ze te horen van haar coördinator. Pak maar een paracetamol en als het dan weer gaat kun je morgen wel weer werken.
Dat kan toch niet
Oh bestaat dat ook? Dat zou ik echt ene uitkomst vinden. Ik heb een keer met zo'n handscanner gewinkeld en dat ging enorm fout. Ik had 6 dingen ofzo niet gescand. Ik sta zo enorm te denken en te overleggen met mezelf in een winkel dat ik dat scannen glad vergeet. Ik heb het na die ene keer nooit meer aangedurfd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh nee, bij de appie maak ik gebruik van die scankassa's waarbij je bij de kassa zelf je boodschappen scant. Geen handscanner mee.
Dat MAG niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat kan toch niet
Jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh bestaat dat ook? Dat zou ik echt ene uitkomst vinden. Ik heb een keer met zo'n handscanner gewinkeld en dat ging enorm fout. Ik had 6 dingen ofzo niet gescand. Ik sta zo enorm te denken en te overleggen met mezelf in een winkel dat ik dat scannen glad vergeet. Ik heb het na die ene keer nooit meer aangedurfd.
Die hebben wij ook. Echt heel top!quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh bestaat dat ook? Dat zou ik echt ene uitkomst vinden. Ik heb een keer met zo'n handscanner gewinkeld en dat ging enorm fout. Ik had 6 dingen ofzo niet gescand. Ik sta zo enorm te denken en te overleggen met mezelf in een winkel dat ik dat scannen glad vergeet. Ik heb het na die ene keer nooit meer aangedurfd.
Ben er wel bang voor ja. Maar op dit moment is het nog niet zover.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik durf te beweren dat je vriendin bij lange na niet de enige is die verwacht wordt door te werken
En zo ontstaat dus een pandemie en wordt het steeds erger.
Noh, zelfscanquote:Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaVind ik ook veel handiger. Ik winkel gewoon met mandje. Zet mandje bij scanding neer. Scan alles of klik op knop 'geen streepjescode' (bijv bij mango of broodje). Ondertussen laad ik direct van mandje in rugzak. Dan klik je op 'betalen'. Pinpas tegen apparaat houden en
(oh je krijgt nog een bonnetje met streepjescode om het poortje naar buiten open te maken)
Manomanoman... ik maakte daar kennis mee in Amerika.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:38 schreef Isabeau het volgende:
Weet je wat pas erg is![]()
![]()
In het begin van het zelfscannen hadden sommige vroege zelfscanwinkels van die dingen waarbij je elk product in een soort weegschaaldinggat moest doen en dan kreeg je steeds 'product niet gevonden' en arghhhhh. Bijv op luchthavens en in Praag hadden ze dat ook.
Dit. Altijd dit.quote:Op donderdag 19 maart 2020 11:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JaVind ik ook veel handiger. Ik winkel gewoon met mandje. Zet mandje bij scanding neer. Scan alles of klik op knop 'geen streepjescode' (bijv bij mango of broodje). Ondertussen laad ik direct van mandje in rugzak. Dan klik je op 'betalen'. Pinpas tegen apparaat houden en
(oh je krijgt nog een bonnetje met streepjescode om het poortje naar buiten open te maken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |