Die werd altijd in een plastic folietje met kartonnetje over de voorkant bezorgt..tenminste, in de jaren dat ik media-express heb bezorgt ('93 -'96) . Dus geloof er niets van dat je de playboy bezorgdequote:Op donderdag 19 maart 2020 19:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ze hadden ook een tijd een leuke moppentrommelpagina
De tijd dat ik tijdschriften bezorgde was de Playboy er ook een van. Dus had altijd de beste seksmoppen van het schoolplein
Ik heb van 1998 tot 2004 bezorgd in Tilburg. Nooit wat van gemerkt. Meestal was het gewoon los aangeleverd.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die werd altijd in een plastic folietje met kartonnetje over de voorkant bezorgt..tenminste, in de jaren dat ik media-express heb bezorgt. Dus geloof er niets van dat je de playboy bezorgde.
Tsja, mijn opmerking draaide vooral om het interview (en dat hoef ik neem ik aan niet uit te leggen).quote:Op donderdag 19 maart 2020 20:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hier een filmpje (Zou het niet kijken VEM2012)
https://vimeo.com/69831590
Op zich zie je er nog wel in wat het ooit was. Maar dat dunne grijze haar en kapsel vernietigt ook de charme die een ouder geworden schoonheid kan hebben.
Veel succes met dat gladde papierquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:14 schreef pokkerdepok het volgende:
daar kan je dan mooi je bips mee afvegen
Dan is de telegraaf beterquote:Op donderdag 19 maart 2020 22:14 schreef pokkerdepok het volgende:
daar kan je dan mooi je bips mee afvegen
het idee daarachter is ook fijner, dat je je reet afveegt met de telegraaf.quote:Op donderdag 19 maart 2020 22:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dan is de telegraaf beter
zeker de zaterdageditie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |