Je moet niet teveel gaan kijken denk ikquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:16 schreef MPC60 het volgende:
Hopelijk komen we allemaal na deze crisis tot het besef dat het anders moet op veel gebieden anders zie ik het somber in. Zie die debiel van een Trump straks nog wel een oorlog beginnen tegen al die verzwakte landen.
Tja, gelukkig zijn de VS als enige land niet verzwakt nadat deze crisis voorbij is.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:16 schreef MPC60 het volgende:
Hopelijk komen we allemaal na deze crisis tot het besef dat het anders moet op veel gebieden anders zie ik het somber in. Zie die debiel van een Trump straks nog wel een oorlog beginnen tegen al die verzwakte landen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Ja dankzij een troll en omdat een Italiaanse arts zegt dat 99% van de overledenen ook andere kwaaltjes had of zo.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:17 schreef byah het volgende:
Zijn we weer op de "het is maar een griepe" discussie beland inmiddels?
Die trollen hebben blijkbaar moeite om iets origineels te bedenken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:17 schreef byah het volgende:
Ik zal m'n bril afdoen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet niet teveel gaan kijken denk ik
Jep. Meer dan zat users die vanaf het begin erbij zijn hier op FOK! zeiden toen al dat China nooit maar dan ook nooit zijn eigen economie de nek finaal om zou draaien voor een griepje en dat het veel erger was als men deed geloven.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:16 schreef Doublepain het volgende:
Toch wel raar dat China alles uit de kast haalde, complete lockdown, ziekenhuizen bouwde, 40K artsen stuurde als het minder erg dan een griepje was
Negeer die gast toch, samen me zijn kloontje Kol7680 (of zoiets).quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
60.000 in de VS, vriend in Italie, met een veel kleinere populatie gaan nu 450 mensen per dag dood. Das 164.000 per jaar als er niks gedaan wordt (en we zitten nu aan het begin van de uitbraak)
De VS gaat miljoenen doden zien als ze niks doen.
Of die knaker van Noord-Korea als ie denkt hier iedereen de tyfus dan de rest ook, ik druk op die knop.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:16 schreef MPC60 het volgende:
afhaal is een hele andere vorm van logistiek voor ze dus daar zullen ze niet snel aan beginnenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:18 schreef Montov het volgende:
Vanaf welk moment gaan supermarkten over op afhaalservice na online bestellingen?
Het is nu een chaos in de wereld, maar ik heb niet het idee dat de VS of Noord-Korea nu nog denken aan de macht in de wereld op het moment dat het virus nog overal heerst.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Of die knaker van Noord-Korea als ie denkt hier iedereen de tyfus dan de rest ook, ik druk op die knop.
volgens mij bestaat dit al. het heet "Pick up Point".quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
afhaal is een hele andere vorm van logistiek voor ze dus daar zullen ze niet snel aan beginnen
Wellicht eerder met een lijstje naar de winkel en medewerkers het karretje laten vullen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
afhaal is een hele andere vorm van logistiek voor ze dus daar zullen ze niet snel aan beginnen
Dat van die arts klopt natuurlijk wel, alleen las ik als kwaaltjes ook hogere bloedruk, obesitas. Uiteraard zijn dat onderliggende kwaaltjes, maar daar hebben er hier ook genoeg mensen last van.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dankzij een troll en omdat een Italiaanse arts zegt dat 99% van de overledenen ook andere kwaaltjes had of zo.
Financieel voor veel mensen ook een klap, die freelance of deels freelance werken. Ik bedoel ik heb in de periode half november t/m eind januari bijna 7.000 euro (netto) minder verdiend dan anders, dus eigenlijk behoorlijk ingeteerd. Ander contract getekend gelukkig dat wel, dus nu anderhalf week in de zw (met verkoudheidsverschijnselen en woonachtig in Brabant). Maar als er straks een hele maand zonder opdrachten aankomt........quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik wil er eigenlijk niet eens aan denken
Dit is hét moment om wereldwijd allerlei, in dit licht gezien, onbenullige geschillen naast zich neer te leggen en massaal samen te werken.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:20 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Het is nu een chaos in de wereld, maar ik heb niet het idee dat de VS of Noord-Korea nu nog denken aan de macht in de wereld op het moment dat het virus nog overal heerst.
Precies, maar het wordt gebracht alsof al die mensen anders ook heus wel waren omgekiept alshet virus niet was gekomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat van die arts klopt natuurlijk wel, alleen las ik als kwaaltjes ook hogere bloedruk, obesitas. Uiteraard zijn dat onderliggende kwaaltjes, maar daar hebben er hier ook genoeg mensen last van.
Maakt het eigenlijk uit of je in de ziektewet staat op het moment dat je bedrijf de deuren sluit?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Financieel voor veel mensen ook een klap, die freelance of deels freelance werken. Ik bedoel ik heb in de periode half november t/m eind januari bijna 7.000 euro minder verdiend dan anders, dus eigenlijk behoorlijk ingeteerd. Ander contract getekend gelukkig dat wel, dus nu anderhalf week in de zw. Maar als er straks een hele maand zonder opdrachten aankomen........
Ja, en dat slaat dan weer nergens opquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies, maar het wordt gebracht alsof al die mensen anders ook heus wel waren omgekiept alshet virus niet was gekomen.
Je kan zomaar tot die 1% horenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:22 schreef raptorix het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, slechts 1 procent van de doden in Italië had geen andere problemen!!!!!!
https://www.bloomberg.com(...)r-illness-italy-says
Ja, dat is de vraag hè. Volgens mij maakt dat niet uit, maar nu die verkoudheid weg is, zou ik me eigenlijk weer hersteld kunnen melden (wat ik nog niet doe) en daarna heb je sws geen dekking meer. Als al het werk vervolgens wegvalt...quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Maakt het eigenlijk uit of je in de ziektewet staat op het moment dat je bedrijf de deuren sluit?
Het gebeurt al, maar niet overal. Maar ik zie het wel gebeuren dat dit de default gaat/moet worden. Daarnaast uiteraard een ouderen-uurtje om gewoon te winkelen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mja, slecht te lezen briefjes en niet bestaande producten...quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wellicht eerder met een lijstje naar de winkel en medewerkers het karretje laten vullen.
erg vermoeiend om dat in deel nog te voeren,dat die gasten gewoon de OP lezenquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:17 schreef byah het volgende:
Baksteen op het pedaal, stuur vastmaken en richting een ijsbergquote:Op donderdag 19 maart 2020 10:23 schreef SecretStoryWous het volgende:
Opnieuw een cruiseship in quarantaine
https://www.volkskrant.nl(...)a-uitbraak~b8c28466/
Er zijn maar weinig mensen die kerngezond zijn zonder enige andere problemen. Telt een allergie ook mee als een medisch probleem?quote:Op donderdag 19 maart 2020 10:22 schreef raptorix het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, slechts 1 procent van de doden in Italië had geen andere problemen!!!!!!
https://www.bloomberg.com(...)r-illness-italy-says
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |