Zonde, heb ik een heerlijk gerecht van je zusje of broertje gemaakt en kan ik die niet opeten. Je wil hem zeker voor jezelf hequote:Op donderdag 19 maart 2020 08:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is toch het hele idee!
Je ziet er wel uit om op te eten ja
Welquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand kann nach tirol, niemand kann heruit van tirol
Nee. Wortels zijn lekker om rauw te dippen en te snacken maar verder niet.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wortels, mee laten koken met het vlees
En je bent frisser dan een citroenquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zonde, heb ik een heerlijk gerecht van je zusje of broertje gemaakt en kan ik die niet opeten. Je wil hem zeker voor jezelf he![]()
Limoenen zien er goed uit ja, bijna al het fruit eigenlijk
quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen. Hopelijk zet het herstel zich nu goed door
Je mag ze verbranden en uitstrooien over het weilandquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zonde, heb ik een heerlijk gerecht van je zusje of broertje gemaakt en kan ik die niet opeten. Je wil hem zeker voor jezelf he![]()
Limoenen zien er goed uit ja, bijna al het fruit eigenlijk
Wortels zijn rauw heel lekker jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Wortels zijn lekker om rauw te dippen en te snacken maar verder niet.
[..]
En je bent frisser dan een citroen
Hahaha ik vraag hem gwn uit beleefdheid. Tegen de tijd dat hij er is heb ik alles al opquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:39 schreef Dotteke het volgende:
Gewoon lekker opeten Limoen, wil hij niet heb jij lekker twee stukken
echt?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
De zus van Soul heeft wss ook corona,haar dochter helemaal link omdat ze het huis niet uit mag.
Ah vervelend man. Sterktequote:Op donderdag 19 maart 2020 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
De zus van Soul heeft wss ook corona,haar dochter helemaal link omdat ze het huis niet uit mag.
Doe ik wel met de botten. Het vlees wordt opgegeten!quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je mag ze verbranden en uitstrooien over het weiland
Geel is ook mooierquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wortels zijn rauw heel lekker jamaar ook gekookt prima te doen.
Al blijf jij geel een mooiere kleur dan groen vindenDat doet me nog steeds pijn
Soul een paar weken geleden,dus daar maken we ons geen zorgen over.We steunen zus waar we kunnen op het moment.Ze heeft het moeilijk,vooral financieel.Geen werk,dus geen inkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:41 schreef Dotteke het volgende:
O bah FF zijn jullie er pas nog geweest?
Moet je natuurlijk nooit hardop zeggenquote:Op donderdag 19 maart 2020 08:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha ik vraag hem gwn uit beleefdheid. Tegen de tijd dat hij er is heb ik alles al op
Yep.quote:
Thanks,komt wel goed.Zus is een sterke vrouw.quote:
Dan heeft ze toch recht op een uitkering?quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul een paar weken geleden,dus daar maken we ons geen zorgen over.We steunen zus waar we kunnen op het moment.Ze heeft het moeilijk,vooral financieel.Geen werk,dus geen inkomen.
Recht op zeker,maar het duurt maanden voordat je iets krijgt.Ik ben blij dat ik kan bufferen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heeft ze toch recht op een uitkering?
Lief dat jullie er voor haar zijn. Hopelijk is het geen corona maar die andere griep die rondwaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |