Zo begint het, als het te makkelijk en snel zou gaan dan is het ook maar saai.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik probeer al weken haar hart te winnen maar verder dan slapen op de bank nog niet gekomen!
Dat is ook weer waar, het is soms net een ongeleid projectielquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij hem wel in gareel houden en heeft hij dat juist nodig
Ja, ik kan er ook niet echt vol voor gaan hequote:Op donderdag 19 maart 2020 07:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo begint het, als het te makkelijk en snel zou gaan dan is het ook maar saai.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niet echt vol voor gaan he
Steeds denk ik yes laat ik het maar doen.
Maar dan komt er iemand anders binnen en dan zie ik hem tegen haar tikken en denk ik weer.......... nee doe maar niet tis net zo dartel schaapje wat overal achter aan dartelt laat hem maar lekker uitleven eerst
En uiteindelijk kom ik toch altijd weer terug bij jouquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:46 schreef Dotteke het volgende:
Ja dat is toch leuk om te zien. Dat moet je nog niet laten stoppen. Sky moet nog ff lekker dartelen
Daarom laat ik je ook ff lekker uit dartelen schat. Onze tijd komt nog welquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En uiteindelijk kom ik toch altijd weer terug bij jou![]()
[ afbeelding ]
Terechtquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga sophie in zo'n ding stoppen ze heeft het maar te accepteren
Of hij is heel druk bezig met filmpjes te kijken van masturberende apenquote:
Die optie is heel goed mogelijk.quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of hij is heel druk bezig met filmpjes te kijken van masturberende apen
Even met anderen dat onnozele plezier hebben en dan met jou settelen ?quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik kan er ook niet echt vol voor gaan he
Steeds denk ik yes laat ik het maar doen.
Maar dan komt er iemand anders binnen en dan zie ik hem tegen haar tikken en denk ik weer.......... nee doe maar niet tis net zo dartel schaapje wat overal achter aan dartelt laat hem maar lekker uitleven eerst
Ow die zullen vast goed smakenquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En uiteindelijk kom ik toch altijd weer terug bij jou![]()
[ afbeelding ]
Ik hou het lijntje kort,quote:Op donderdag 19 maart 2020 07:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even met anderen dat onnozele plezier hebben en dan met jou settelen ?
Hou hem wel een beetje in de gaten hoor, straks eindigt hij ergens waar hij zelf niet wil zijn
Graag gedaan mevrouwquote:Op donderdag 19 maart 2020 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou het lijntje kort,Dank je voor de tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |