Goed, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Zou wel grappig zijn als de persoon die de downtime pakt geen punten krijgt. Of blijf jij wel in de stats?quote:Op donderdag 19 maart 2020 04:10 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Volgende maand af en toe eens mee chatten en niet meer punten jagen. Maar als ik wakker ben rond 3.30 ga ik wel ff meedoen.zo gaaf dit.
Ja, laat me niet stopzetten. Dus zal wel wat punten krijgen.quote:Op donderdag 19 maart 2020 04:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Zou wel grappig zijn als de persoon die de downtime pakt geen punten krijgt. Of blijf jij wel in de stats?
Dts gaat niet meer uit je bloed denk ik? Blijf er zeker bij, maar niet meer zo fanatiek met punten.quote:Op donderdag 19 maart 2020 04:15 schreef devzero het volgende:
Goed, want anders zou de top 20 wel erg kaal worden
Het is wel verslavend jaquote:Op donderdag 19 maart 2020 04:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dts gaat niet meer uit je bloed denk ik? Blijf er zeker bij, maar niet meer zo fanatiek met punten.
het fanatieke element wel als je eenmaal hebt gewonnen of tenminste een groot deelquote:Op donderdag 19 maart 2020 04:17 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dts gaat niet meer uit je bloed denk ik? Blijf er zeker bij, maar niet meer zo fanatiek met punten.
Klopt, in deze klote tijd ook wel top zo met sociaal contact onderling vind ik. Het leidt af en je bent onder de mensen, straks missch helemaal met een aankomende lockdown missch. In het begin ff wennen, maar je leert elkaar wel kennen zo. Echt top dtsquote:
twitter:Unspokenhistory twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 15:15:22While most of the world focus on coronavirus the Middle East and Parts of Africa are dealing with threat. Locust https://t.co/U7QjgOYcHY reageer retweet
Weet ik ook wel, ik heb ook mijn nukken weleens zoals een ieder ander ook weleens. Ben en blijf ook nooit lang boos en jij ook nie skyquote:Op donderdag 19 maart 2020 04:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
het fanatieke element wel als je eenmaal hebt gewonnen of tenminste een groot deel
(vandaar dat dat bolk plym! ook echt een grapje was, maakt mij echt niet zo uit of ik 2e of 20e wordt)
Its all goodquote:Op donderdag 19 maart 2020 04:29 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, ik heb ook mijn nukken weleens zoals een ieder ander ook weleens. Ben en blijf ook nooit lang boos en jij ook nie sky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |