Als je dat wil zien zijn er ontelbaar veel films en clipjes die je beter serveren dan Goulding, maar vooruit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Deze dat ze met haar kont staat te schudden![]()
Excellente reactie wederom van een zeer gerespecteerd gebruikerquote:Op woensdag 18 maart 2020 23:00 schreef wielrennerdt het volgende:
Burn van Eline Goulding
Bazenplaat
Tevens een uitmuntende TS, OP en klacht. Hulde.
Seksuele geaardheid associren met voorkeuren wat betreft muziek. Dan weet je zeker dat je kasthomo bent.quote:
Deze man never ceases to amaze me.quote:
Nee hoor, luisterde vroeger wel eens naar deze slet maar het is er niet beter op geworden met de tijdquote:Op donderdag 19 maart 2020 00:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Seksuele geaardheid associren met voorkeuren wat betreft muziek. Dan weet je zeker dat je kasthomo bent.
[..]
Deze man never ceases to amaze me.
quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:45 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Nee hoor, luisterde vroeger wel eens naar deze slet maar het is er niet beter op geworden met de tijd
Toen nog met Calvin Harris etc.quote:
Wat kijk je nou zoal op die televisie van je?!quote:Op donderdag 19 maart 2020 02:49 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Toen nog met Calvin Harris etc.
Op1 Jimekquote:Op donderdag 19 maart 2020 02:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wat kijk je nou zoal op die televisie van je?!
Ellie op patrouille, maar das volgensmij een anderequote:Op donderdag 19 maart 2020 02:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als dat het enige is, valt het wel een beetje tegen. Is het niet?
Zou het niet weten, Ellie is een veelzijdige vrouw hoor.quote:Op donderdag 19 maart 2020 03:09 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Ellie op patrouille, maar das volgensmij een andere
Nee hoor , zingen en dansenquote:Op donderdag 19 maart 2020 03:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zou het niet weten, Ellie is een veelzijdige vrouw hoor.
En patrouilleren blijkbaar. Wat opmerkelijk is, want ze vecht de strijd aan de goeie kant.quote:Op donderdag 19 maart 2020 03:14 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Nee hoor , zingen en dansen
Verkapte corona grap die lyricsquote:
Dat jij daar Britt in ziet ligt toch echt meer aan jou dan aan Ellie.quote:
Laat muziek nou vooral het gehoor dienen en minder het zicht.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:27 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat jij daar Britt in ziet ligt toch echt meer aan jou dan aan Ellie.
Britt Dekker gelooft niet in monogamie, omdat we allemaal dieren zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2020 17:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ellie
[ afbeelding ]
Britt
Flinke unit op de tweede fotoquote:Op donderdag 19 maart 2020 17:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Britt Dekker gelooft niet in monogamie, omdat we allemaal dieren zijn.
Balen ook dat het songfestival niet doorgaat. Er stonden ontwikkelingen op het programma.quote:Op maandag 23 maart 2020 23:08 schreef Geelman het volgende:
Ze zou naar Pinkpop komen, maar dat zal ook wel weer niet doorgaan.
Louter visuele bijdragen worden niet op prijs gesteld. Gelieve een audiovisuele bijdrage te leveren indien u hier voor kiest.quote:
Wanneer ben je volgens jouw normen wel een bekende artiest? Qua belediging heb ik geen comeback, el tequito is tig keer lekkerder dan Corona.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:41 schreef El_Tequito het volgende:
Gelukkig is deze artiest niet zo bekend. Wat een rommel.
TVP om op een later moment eens te luisteren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
Vind haar niks, teveel autotune ook.
Doe mij dan maar Rosali.
Jij hebt het niet zo op blote tetten he?quote:Op maandag 23 maart 2020 23:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Louter visuele bijdragen worden niet op prijs gesteld. Gelieve een audiovisuele bijdrage te leveren indien u hier voor kiest.
Op zich weinig mis mee. Zolang ze dus wel meerderjarig zijn zeg maarquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:35 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jij hebt het niet zo op blote tetten he?
Vind je altijd een beetje eng heb ik het idee![]()
![]()
Dus dit laat je ook koud?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Op zich weinig mis mee. Zolang ze dus wel meerderjarig zijn zeg maaren het enige relevantie kent met het onderwerp, of terwijl ik lig te ketsen.
Zomaar om tieten te kunnen posten boeit mij niet zoveel nee.
Om overduidelijke redenen niet geklikt.quote:
Jammer, je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 5 mei 2020 01:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Om overduidelijke redenen niet geklikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |