Dat is toch hetzelfde? We gooien het land open zover de IC het aankan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:33 schreef Mammietje het volgende:
Ik heb alleen flarden van het debat meegekregen en snap er geen donder meer van.
We gaan niet meer voor groepsimmuniteit maar voor het maximaal bezet houden van ic bedden??? Dat begrijp ik vast niet goed dan?! Kan iemand mij dit uitleggen?
?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef Dementor het volgende:
@:Etto Ik ben je vriend niet.
Daarnaast cijfers liegen niet.
Wat ik doe met mijn tijd bepaal ik zelf. 👍
Prima, post nog wat meer schedels en roep dat de hemel naar beneden komt.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef Dementor het volgende:
@:Etto Ik ben je vriend niet.
Daarnaast cijfers liegen niet.
Wat ik doe met mijn tijd bepaal ik zelf. 👍
Zijn de meningen nogal over verdeeld. Ik vind het zelf vooral een wanhoopsdaad, het komt over als uitstellen, want na de lockdown (van vaak 2/3 weken) dwaalt het virus nog steeds rond. Je economie heeft echter een flinke onnodige dreun gekregen door de lockdown. Wel snap ik waarom leiders ervoor kiezen; het geeft de tijdelijke illusie van veiligheid. Ze zien andere landen in lockdown gaan en ze voelen zich bijna achtergesteld als hun land achter blijft. Zou fijn zijn als landen wat meer lange termijn zouden denken, maar daar verschillen de meningen dus over.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:36 schreef -Chakotay- het volgende:
Vinden jullie dat de maatregelingen die sommige landen nemen gerechtvaardigd zijn?
Dus totale lockdown enzo??
Ja dat ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat blijf je herhalen maar dan herhaal ik: dat is het issue niet.
Het gaat er hoofdzakelijk om dat je de zorg niet overbelast.
De besmettingen komen er hoe dan ook.
Gezien de warmere landen waar het verspreidt... lijkt het me geen grote factor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:38 schreef roos94 het volgende:
Is er al een idee hoe corona zich manifesteert in warmer weer? Gezien we naar april gaan
Dit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zijn de meningen nogal over verdeeld. Ik vind het zelf vooral een wanhoopsdaad, het komt over als uitstellen, want na de lockdown (van vaak 2/3 weken) dwaalt het virus nog steeds rond. Je economie heeft echter een flinke onnodige dreun gekregen door de lockdown. Wel snap ik waarom leiders ervoor kiezen; het geeft de tijdelijke illusie van veiligheid. Ze zien andere landen in lockdown gaan en ze voelen zich bijna achtergesteld als hun land achter blijft. Zou fijn zijn als landen wat meer lange termijn zouden denken, maar daar verschillen de meningen dus over.
Ja, want alle landen gaan in lockdown om een gevoel van veiligheid te creëren. Iedereen is gek, behalve wij.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zijn de meningen nogal over verdeeld. Ik vind het zelf vooral een wanhoopsdaad, het komt over als uitstellen, want na de lockdown (van vaak 2/3 weken) dwaalt het virus nog steeds rond. Je economie heeft echter een flinke onnodige dreun gekregen door de lockdown. Wel snap ik waarom leiders ervoor kiezen; het geeft de tijdelijke illusie van veiligheid. Ze zien andere landen in lockdown gaan en ze voelen zich bijna achtergesteld als hun land achter blijft. Zou fijn zijn als landen wat meer lange termijn zouden denken, maar daar verschillen de meningen dus over.
Hahaha, meneer de dominee.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:41 schreef Sjors_Peter het volgende:
Die cda gast haat Wilders echt haha
De landen in echte lockdown gaan niet beter dan NL.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Bump, heeft iemand antwoord op deze vraag?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:38 schreef junkiexp het volgende:
Hoe werkt dat precies met zo'n motie, hoe snel wordt zoiets beslist?
ja hij was gelijk al sceptisch over Rutte zijn scenarioquote:Op woensdag 18 maart 2020 22:41 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Oosterhuis wil ook een lockdown begreep ik.
Is er al grote verspreiding geweest in warme landen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:40 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Gezien de warmere landen waar het verspreidt... lijkt het me geen grote factor.
https://www.eoswetenschap(...)-van-het-coronavirus
Zonder hoofdelijke stemming, wat nu vast niet aangevraagd zal worden, wordt de fractievoorzitters even langsgegaan en dan gerekend. Gaat snel, paar minuten na discussie over de reacties van het kabinet op de moties.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:42 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Bump, heeft iemand antwoord op deze vraag?
Ik mis nog steeds het argument waarom een volledige lockdown zoveel helpt. Het helpt op tijdelijke basis om dingen onder controle te krijgen, maar mensen worden er niet opeens immuun van. Ben je na die 2/3 weken weer terug bij af als er maar één zieke toerist binnen komt waaien. Of iemand zonder symptomen wel heeft zitten verspreiden. Wat dan? Weer het land op slot? Echt, ik snap de logica niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 22:41 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja, want alle landen gaan in lockdown om een gevoel van veiligheid te creëren. Iedereen is gek, behalve wij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |