Ik vind dat deze mensen prima in de aandelen mogen zitten maar niet op basis van dit soort info mogen verkopen.... Dusss, ergens aankaarten dat ze over x maanden willen verkopen o.i.d. zou een optie zijn, maar dit ligt er wel heel dik bovenop.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:48 schreef kopersneek het volgende:
[..]
"Tjah sorry hoor" is geen reactie"waar je mee weg komt vanuit een publieke functie. Je moet toch echt je onafhankelijkheid laten gelden, anders moet je zo'n functie niet willen ambiëren. Als je in NL een functie in de politiek ambieert, kun je niet tegelijkertijd ergens in een raad van commissarissen zitten - als deze raakvlakken hebben. Elke schijn van belangen verstrengeling moet je gewoon uitsluiten. punt."
Toch wel een leermoment, dat je instapt als het je niet lekker zit.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 13:41 schreef RealRS het volgende:
Ik heb begin van vandaag 10k Aegon gekocht en weer verkocht. Toch maar even wachten hoe het gaat ontwikkelen. Zit mij toch nog niet helemaal lekker en nu toch een leuke winst!
Ik beleg al behoorlijk lang en heb ook een financiële achtergrond/ervaring en zit er normaal gesproken voor de langere termijn in. Is ook maar een klein gedeelte van het geheel dus echt wakker lig ik er niet van op een zeer brede portefeuille gespreid. Ik heb inzicht vanuit professioneel overzicht (zijn klanten) in bijna elke overheidsinstantie en commercieel bedrijf en daar wordt je toch niet echt vrolijk van inclusief opstart heb je bijna een half jaar amper handel. Alles gaat naar bijna stilstand, op een supermarkt en dergelijk bedrijf na.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Toch wel een leermoment, dat je instapt als het je niet lekker zit.
Als het het rode in was gegaan had je denk ik anders gereageerd en er wel wat van opgestoken.
Dat was vanochtend toch ook al zo?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 14:29 schreef RealRS het volgende:
[..]
Ik beleg al behoorlijk lang en heb ook een financiële achtergrond/ervaring en zit er normaal gesproken voor de langere termijn in. Is ook maar een klein gedeelte van het geheel dus echt wakker lig ik er niet van op een zeer brede portefeuille gespreid. Ik heb inzicht vanuit professioneel overzicht (zijn klanten) in bijna elke overheidsinstantie en commercieel bedrijf en daar wordt je toch niet echt vrolijk van inclusief opstart heb je bijna een half jaar amper handel. Alles gaat naar bijna stilstand, op een supermarkt en dergelijk bedrijf na.
Dat de outlook voor nieuw werk tegenvalt, druppelt inderdaad al de hele week binnen maar echt on hold & uitstel over de gehele linie wordt nu toch wel hard duidelijk. Was eerst vooral kat uit de boom kijken bij klanten en niet overhaast beslissen.quote:
http://clerk.house.gov/public_disc/financial-search.aspxquote:
Ga jij eigenlijk nog een short kopen vanavond?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 12:53 schreef xminator het volgende:
[..]
Gelukkig sta ik nog op winst, alleen net vervelend dat knock out net aan wordt getikt en daarna niet meer. Maar ook dit hoort erbij![]()
Voorkennis of niet, het vervelende hiervan is dat ze aan de buitenwereld aangeven dat het meevalt en zelf wel alles verkopen.
Ja, ik denk het wel. Dit is niet langer houdbaar.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:07 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk nog een short kopen vanavond?
Ondanks dat je zou verwachten dat de beurs het aantal Corona cases zou volgen doet het dat niet. Die 5000 cases die er gisteren in de US zijn bijgekomen doen helemaal niets.
De stimuleringsregels lijken toch wel een basis van vertrouwen te geven, in iedergeval op de korte termijn. Als er dit weekend nog wat meer postief olie nieuws komt kan het maandag zomaar weer groen gaan openen.
vandaag is nog niet voorbijquote:Op vrijdag 20 maart 2020 16:29 schreef Chaes het volgende:
Ik verwacht dat maandag echt bloederig gaat worden.
Hetzelfde, maar het lukt je waarschijnlijk niet om elke 2 dagen structureel 20% rendement te hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:16 schreef Werkperd het volgende:
Beste mensen, als ik als onervaren en onwetend persoon in twee dagen tijd met 5000 euro inleg 900 euro winst kan maken, wat doen die rijken dan wel niet die miljoenen hebben?
Vorige week vrijdag had de VS mega-plussen terwijl wij die niet hadden. Misschien wordt daar toch rekening mee gehouden o.i.d.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:41 schreef Arcee het volgende:
Ik vind het opmerkelijk dat Wall Street achter lijkt te blijven bij de AEX. De flinke plussen van de afgelopen twee dagen had WS niet.
Blijkbaar heeft Amerika er minder vertrouwen in dan Europa.
Ik heb zo'n 100% rendement per dag.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 18:18 schreef Hahug13 het volgende:
[..]
Hetzelfde, maar het lukt je waarschijnlijk niet om elke 2 dagen structureel 20% rendement te hebben.
Is goed zonder garanties. Ik doe high leverage shorting.quote:Op vrijdag 20 maart 2020 19:54 schreef Heph844 het volgende:
[..]![]()
Ik heb nog een spaarpotje, wil jij dat voor me investeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |