Ja toen was er nog geen noodzaak of helder lichtje.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waarom zijn we daar 2 maanden geleden niet mee begonnen
Ja, ik verschiet elke dag als ik de cijfers van Italie hoor.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:31 schreef Gehrman het volgende:
Italie 475 doden in 24 uur![]()
Shit hits the fan.
Als jij dat nu kan regelen zit je gebakken het komende jaar, wereldwijd voldoende afnemers.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is toch een mechanische buikbeademing?
met mondkapje :-) wel bij het groeten een Flying corona high five geven met de elleboog gevenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:32 schreef Fukushima het volgende:
[..]
onder het genot van een biertje tijdens de grote post-Covidtopic-fok-meeting.![]()
En toch was het toen al duidelijk, maar we hoopten dat het lokaal bleef zoals de vorige SARS uitbraakquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja toen was er nog geen noodzaak of helder lichtje.
Zelfde dat ik toen dacht 1000 mondkapjes te bestellen maar mezelf een bange kluns vond en het niet heb gedaan
Machinefabrieken (paar klanten) staan op punt van omvallen door de hoge stilstands kosten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Uiteraard kan dat. Zal zeker onderzocht worden maar dat neemt tijd, tijd die we nu even niet hebben.
Je zit mogelijk ook met patenten.
Daar wonen relatioef veel oudere mensenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:31 schreef Gehrman het volgende:
Italie 475 doden in 24 uur![]()
Shit hits the fan.
Ik moet dan een voorbeeld hebben. Heeft iemand de tekeningen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als jij dat nu kan regelen zit je gebakken het komende jaar, wereldwijd voldoende afnemers.
Ik bestrijd het ook niet, het zal ook vast onderzocht worden. Ben helemaal voor als het kan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 21:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Machinefabrieken (paar klanten) staan op punt van omvallen door de hoge stilstands kosten.
70% van Nederland heeft geen zak te doen!
gaat mode worden, let op mijn woordenquote:Op woensdag 18 maart 2020 21:35 schreef kwiwi het volgende:
Ik vraag me af of het rondlopen met mondkapjes in Europa hierna normaler gaat worden, zoals in Azië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |