Zoals Wilders en Baudet?quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:54 schreef bdd8 het volgende:
Het is wel belangrijk maar gevoelsmatig lijkt het mij een beetje alsof PvdD het hier meer heeft over partijbelang dan het gezamenlijke belang.
Juistquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:54 schreef bdd8 het volgende:
Het is wel belangrijk maar gevoelsmatig lijkt het mij een beetje alsof PvdD het hier meer heeft over partijbelang dan het gezamenlijke belang.
Wel typisch dat veel grote brandhaarden in Katholieke gebieden zoals Brabant, Italie en Spanje te vinden zijn. En de verspreiding in China is ook grotendeels de schuld van christenen (al waren dat geen Katholieken).quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het is een straf van God want eten van vleermuizen mag niet. (Deuteronomium 14:18)
@:kingroland @:doublepain
Tja, het is een risicogroep. Waarom zou je die bijelkaar willen zetten? Als er maar 1 besmet iemand tussen loopt, dan gaan ze er allemaal aan.quote:
Juist en daarom duurt het zo lang voordat zichtbaar word wat de maatregelen voor effect hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ah, dus als ik vandaag corona oploop, dan merk ik dat pas over 7-14 dagen? Dan beginnen de klachten?
Nee, ik woon ongeveer 100 meter naast de verbindingsbrug naar Rotterdam. Ik hoor ze altijd in huis of ik nu wil of niet. Ik hoor er echt heel veel. Vandaag al zeker een stuk of 8/9 gehoordquote:
Yep, ooit een migratie project gehad in Pakistan met een suite in Avari-tower. dwz incl kamerbutler, gestreken krant, chauffeur en van de opdrachtgever een team van ondersteuners.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja kijk wat je allemaal kan als je savonds geen vrouw hebt die zeurt over de vaatwasser.
Allemaal van die hyperventileerders op zolderkamers.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:56 schreef Markesh het volgende:
[..]
Nee, ik woon ongeveer 100 meter naast de verbindingsbrug naar Rotterdam. Ik hoor ze altijd in huis of ik nu wil of niet. Ik hoor er echt heel veel. Vandaag al zeker een stuk of 8/9 gehoord
Ik vind religie in zijn algemeenheid ook gierend kut hoor, maar wil je met zulk soort wazig gezwets gewoon even naar BNW gaan.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:56 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Wel typisch dat veel grote brandhaarden in Katholieke gebieden zoals Brabant, Italie en Spanje te vinden zijn. En de verspreiding in China is ook grotendeels de schuld van christenen (al waren dat geen Katholieken).
Dus weten we zeker dat het niet een straf van Ra is ?
Ja maar groepsimmuniteitquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tja, het is een risicogroep. Waarom zou je die bijelkaar willen zetten? Als er maar 1 besmet iemand tussen loopt, dan gaan ze er allemaal aan.
Om een of andere reden raakte de dood van het besmette hondje mij meer dan de vele menselijke doden eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
PvdD kan met alle respect beter gewoon thuis gaan blijven. Als je in deze tijd nog altijd dieren erbij wil betrekken heb je het niet helemaal begrepen.
dat willen ze wel maar geen testen ( te weinig)quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:58 schreef Jed1Gam het volgende:
Ze zouden eigenlijk in een Brabants stadje/dorp iedereen moeten testen, kijken hoeveel nou eigenlijk besmet zijn zonder/minimale symptomen.
Zoals in Italië.
Er zijn niet voldoende testkitsquote:Op woensdag 18 maart 2020 20:58 schreef Jed1Gam het volgende:
Ze zouden eigenlijk in een Brabants stadje/dorp iedereen moeten testen, kijken hoeveel nou eigenlijk besmet zijn zonder/minimale symptomen.
Zoals in Italië.
Diverse buurtcentra zijn dicht. Gaan ze daar maar koffieuurtjes regelen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:56 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tja, het is een risicogroep. Waarom zou je die bijelkaar willen zetten? Als er maar 1 besmet iemand tussen loopt, dan gaan ze er allemaal aan.
Ze mogen het ook gewoon niet ondanks dat ze wel willen, van de GGD mogen huisartsen niet testen en vindt een test pas plaats als iemand in het ziekenhuis wordt opgenomen ...quote:Op woensdag 18 maart 2020 20:59 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat willen ze wel maar geen testen ( te weinig)
RIVM heeft alles onder controle.quote:
Voor als er mensen schrikken van dit soort cijfers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |