Bruins doet gewoon precies wat RIVM wil.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef _I het volgende:
[..]
Tja, dan krijg je geen stress van liegen. Ook prima.
Je bent niet goed bij je harses.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef _I het volgende:
[..]
Tja, dan krijg je geen stress van liegen. Ook prima.
Ja heb wel een beetje met die man te doen, eigenlijk in functie om vooral op de achtergrond te zijn en nu fulltime crisisminister die alles over zich heen krijgt waar die 0,0 ervaring in heeft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:32 schreef Jojoke het volgende:
De man is ook aangenomen als dossierminister, niet om de voorman te zijn bij een grote calamiteit. Ik heb het met hem te doen. Kunnen ze niet een andere minister invliegen? Ik vond 2 weken geleden al dat Bruins een collega moest krijgen die hem helpt. Toen zag je een paar dagen De Jonge, maar die is ook weer met noorderzon vertrokken.
Andersom. Het RIVM gaf aan dat het een politieke keuze is. Mn kiest voor dit scenario. Heel bewust. Al weken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Jojoke het volgende:
Bruins doe
[..]
Bruins doet gewoon precies wat RIVM wil.
Tuurlijk, dat zijn ook de wetenschappers. Bruins is een bestuurder.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Jojoke het volgende:
Bruins doe
[..]
Liegen dusquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Jojoke het volgende:
Bruins doe
[..]
Hij was ook al bijna aan het huilen. Triest dit. Arme manquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Dit is echt letterlijk man down. Bruins zag er al niet goed uit, had een raar gevoel dat er iets ging gebeuren
Ik weet niet hoe hij normaal is in debatten, maar ik vond hem er ook nerveus uitzien (terwijl hij het mijns inziens niet slecht deed).quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Maver24 het volgende:
Dit is echt letterlijk man down. Bruins zag er al niet goed uit, had een raar gevoel dat er iets ging gebeuren
Er lag wel een handleiding. Dat was juist het probleem.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent niet goed bij je harses.
Er ligt nergens een handleiding hiervoor. Sterker nog. Dit hou je niet in de hand en je hebt wat geluk en het lot nodig.
Zeker weten. Een ramp misschien wel groter dan de tweede wereldoorlog.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
het gaat echt een onoverzienelijke ramp worden vrees ik
Waarom denk je dat? En qua doden, economisch of beiden?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Hij stotterde veel meer dan normaal wel. En idd nerveusquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hij normaal is in debatten, maar ik vond hem er ook nerveus uitzien (terwijl hij het mijns inziens niet slecht deed).
Dat alles dicht is. Dat geeft al aan dat dit zeer ernstig is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:35 schreef Fer_de_Lance het volgende:
overdrijven is ook een vak heequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef Breekfast het volgende:
Heel erg triest dit voor minister Bruins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |