Goed hoorquote:
Wat ga je hijsen?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Goed hoormet jou?
Morgen wordt mijn kraanpakket bezorgd.. Ik heb het gevoel dat ik net zwanger ben, maar ben echt al ruim over de helft
kraanpakket?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Goed hoormet jou?
Morgen wordt mijn kraanpakket bezorgd.. Ik heb het gevoel dat ik net zwanger ben, maar ben echt al ruim over de helft
Heb je een thermometer gehaald?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben een koele kikker. Ik meet 36.8
een kraanpakket!quote:
Nee. Ik heb hem aan de praat gekregen. Vraag niet hoequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je een thermometer gehaald?
Hier ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Ou de ene na de andere winkel gaat dicht. Miss etam,WE, mis mode
Waar lees je dat?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef Dotteke het volgende:
Ou de ene na de andere winkel gaat dicht. Miss etam,WE, MS mode
Stomme autocorrectquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
kraanpakket?
er komt weer regen hoor, daar hoef je geen kraan voor te hebben.
Oh nice! En je kleine meid?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem aan de praat gekregen. Vraag niet hoe
nu wil ik weten hoequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem aan de praat gekregen. Vraag niet hoe
toen wassie weer stukquote:
nouja als je een hijskraan gebruikt hoef je ook geen klossen onder je bedquote:
ja die was hier al voorbij gekomen.quote:
Me2quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kon er ook wel om grinniken.
Kreeg net zo melding op mijn telefoonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |