Hoop dat je veilig blijftquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef mario390 het volgende:
IN TIROL is veel vals gelopen
het word vakantiegangers gezegd in ISCHGL ze moeten straks in hun land naar huis
de hebben niet gehoort zijn in INNSBRUCK in en Hotel
daar hebben ze ook weer mensen infiziert
zo de meestal europäischen vakantiegangers hebben zich in tirol infiziert
van island,danmark,duitsland,nederland,en zo verder
Uuhm ik kwam daar nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij schreef je dat toen in de UTO SC als ik me niet vergis.
Lijkt me wel heel heftig.
Haha zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zeg maar sorry tegen je dochter namens mij dat ik dat grapje maakte
Euh andersom Mario.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef mario390 het volgende:
IN TIROL is veel vals gelopen
het word vakantiegangers gezegd in ISCHGL ze moeten straks in hun land naar huis
de hebben niet gehoort zijn in INNSBRUCK in en Hotel
daar hebben ze ook weer mensen infiziert
zo de meestal europäischen vakantiegangers hebben zich in tirol infiziert
van island,danmark,duitsland,nederland,en zo verder
Dan zal het iemand anders geweest zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Uuhm ik kwam daar nietmaar heb het hier wel op Fok erover gehad..
[..]
Haha zo bedoelde ik het niet hoor
neee een duitser die als arbeidsmigrant in oostenrijk werktequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nederlanders die op vakantie waren in Oostenrijk zijn daar door een Oostenrijker ziek geworden.
ja dat zijn meerdere niet nur nederlandse, het was en kettenreaktiequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Euh andersom Mario.
Nederlanders die op vakantie waren in Oostenrijk zijn daar door een Oostenrijker ziek geworden.
Kan gebeuren kan niemand wat aan doen.
weet ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha zo bedoelde ik het niet hoor
Ow een tijdelijke Oostenrijker dus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
neee een duitser die als arbeidsmigrant in oostenrijk werkte
die duitser was de superbesmetterquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat zijn meerdere niet nur nederlandse, het was en kettenreaktie
Ja klopt, dat is overal zo.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat zijn meerdere niet nur nederlandse, het was en kettenreaktie
Daar kom ik niet door.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:21 schreef mario390 het volgende:
deze Orte zijn ook gesperrt
https://www.gmx.at/magazi(...)quarantaene-34528790
in tirol zijn apres-skibars nur vor nederlanders met nedderlandse zangers in westendorf daar werkte ook sanne van utopia deze maandenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
die duitser was de superbesmetter
en die duitser stond achter de bar te werken.
dus net als die mensen in de zorg, een gebrek aan binnenlands personeel blijkbaar
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:21 schreef mario390 het volgende:
deze Orte zijn ook gesperrt
https://www.gmx.at/magazi(...)quarantaene-34528790
klinkt ergens nog wel romantisch, wijntje er bijquote:Delen van de Salzburg Pongau onder de "kaasklok"
nederlanders kunnen prima duits dus er hoeven helemaal geen buitenlanders achter de bar te staan, zoals die duitse superverspreiderquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
in tirol zijn apres-skibars nur vor nederlanders met nedderlandse zangers in westendorf daar werkte ook sanne van utopia deze maanden
egt?quote:
de bar bass is ook en nederlandse, en achter de bar werkt en team uit nederlandquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
klinkt ergens nog wel romantisch, wijntje er bij
[..]
nederlanders kunnen prima duits dus er hoeven helemaal geen buitenlanders achter de bar te staan, zoals die duitse superverspreider
oepsie, meteen naar t zkh en coronatestquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
jep, hij stond wel weer op gelukkig
ik weet wat je bedoelt,maar de moskitobar in tirol daar is en nederlandse bass dat dann en team van ned daar werkt is normalquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:28 schreef Nizno het volgende:
ja mario, ik probeer het je net uit te leggen, maar het komt niet over en we praten in kringetjes
Wat is je probleem nou?quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt,maar de moskitobar in tirol daar is en nederlandse bass dat dann en team van ned daar werkt is normal
ja kloptquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt,maar de moskitobar in tirol daar is en nederlandse bass dat dann en team van ned daar werkt is normal
is niks,het isquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat is je probleem nou?
Ik snap er niks meer van.
nur zo dat het nederlandse personal is,en dat al jarenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat is je probleem nou?
Ik snap er niks meer van.
Hij ging niet van zijn stokje, hij dacht dat hij een pak mondkapjes zag liggen onder het spreekgestoelte, die wilde hij even aan Wilders laten zien om te showen dat hij #incontroll is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
jep, hij stond wel weer op gelukkig
Ok.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niks,het is
[..]
nur zo dat het nederlandse personal is,en dat al jaren
ja en wat ik probeer te zeggen is dat de oostenrijkse economie blijkbaar te veel draait dan op buitenlandse medewerkers, de zorg migranten willen nu naar huis en er is daardoor een probleem om die banen op te vullenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niks,het is
[..]
nur zo dat het nederlandse personal is,en dat al jaren
quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij ging niet van zijn stokje, hij dacht dat hij een pak mondkapjes zag liggen onder het spreekgestoelte, die wilde hij even aan Wilders laten zien om te showen dat hij #incontroll is.
yep en je heeft gelijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en wat ik probeer te zeggen is dat de oostenrijkse economie blijkbaar te veel draait dan op buitenlandse medewerkers, de zorg migranten willen nu naar huis en er is daardoor een probleem om die banen op te vullen
en dan heb je dus in de skigebieden allerlei nationaliteiten werken en dus ook een duitser die de superverspreider bleek en daar 1000en mensen heeft aangestoken, waaronder waarschijnlijk ook NLers die daarna weer oostenrijkers hebben aangestoken, als die oostenrijkers het niet van die duitser hebben gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |