ja kwam van een duitser die in de kroeg werkte en besmet bleek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja Tirol, de was in Tirol vakantie gewezen zijn 100te infiziert
bij de pflege welquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus zijn ze te afhankelijk van arbeidsmigranten (werkers vanuit het buitenland)
Groot bereik wel vanuit een kroeg.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja kwam van een duitser die in de kroeg werkte en besmet bleek.
Ook mensen uit eigen land mogen vaak niet naar het werk komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:57 schreef mario390 het volgende:
en grote problem is nu in oostenrijk dat met de pelgewerkers uit de buitenland
het werken in de pfelge bij ons 30 000 mensen uit ungarn,slowaakei,kroatien,bulgarien en de kunnen niet kommen weil onse grenz gesloten is
nou ja hij sputtert op 150 gasten per avond dus hoeft ie maar 7 avonden te doen hequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Groot bereik wel vanuit een kroeg.
Dat kan in stilte.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
betje wel,maar hun doel is dat ze eten maken,opruimen,
quote:
Ja ze zat op school en mocht daar niet weg en de school werd bewaakt door allemaal agenten met hele grote geweren.. dus dat heeft best veel indruk gemaakt toen.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ja hij sputtert op 150 gasten per avond dus hoeft ie maar 7 avonden te doen he
thuiszorg huishoudelijke hulpquote:
Volgens mij schreef je dat toen in de UTO SC als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ze zat op school en mocht daar niet weg en de school werd bewaakt door allemaal agenten met hele grote geweren.. dus dat heeft best veel indruk gemaakt toen.
ja zeg maar sorry tegen je dochter namens mij dat ik dat grapje maaktequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:14 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja ze zat op school en mocht daar niet weg en de school werd bewaakt door allemaal agenten met hele grote geweren.. dus dat heeft best veel indruk gemaakt toen.
Hoop dat je veilig blijftquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef mario390 het volgende:
IN TIROL is veel vals gelopen
het word vakantiegangers gezegd in ISCHGL ze moeten straks in hun land naar huis
de hebben niet gehoort zijn in INNSBRUCK in en Hotel
daar hebben ze ook weer mensen infiziert
zo de meestal europäischen vakantiegangers hebben zich in tirol infiziert
van island,danmark,duitsland,nederland,en zo verder
Uuhm ik kwam daar nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij schreef je dat toen in de UTO SC als ik me niet vergis.
Lijkt me wel heel heftig.
Haha zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zeg maar sorry tegen je dochter namens mij dat ik dat grapje maakte
Euh andersom Mario.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:16 schreef mario390 het volgende:
IN TIROL is veel vals gelopen
het word vakantiegangers gezegd in ISCHGL ze moeten straks in hun land naar huis
de hebben niet gehoort zijn in INNSBRUCK in en Hotel
daar hebben ze ook weer mensen infiziert
zo de meestal europäischen vakantiegangers hebben zich in tirol infiziert
van island,danmark,duitsland,nederland,en zo verder
Dan zal het iemand anders geweest zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Uuhm ik kwam daar nietmaar heb het hier wel op Fok erover gehad..
[..]
Haha zo bedoelde ik het niet hoor
neee een duitser die als arbeidsmigrant in oostenrijk werktequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nederlanders die op vakantie waren in Oostenrijk zijn daar door een Oostenrijker ziek geworden.
ja dat zijn meerdere niet nur nederlandse, het was en kettenreaktiequote:Op woensdag 18 maart 2020 19:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Euh andersom Mario.
Nederlanders die op vakantie waren in Oostenrijk zijn daar door een Oostenrijker ziek geworden.
Kan gebeuren kan niemand wat aan doen.
weet ikquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha zo bedoelde ik het niet hoor
Ow een tijdelijke Oostenrijker dus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
neee een duitser die als arbeidsmigrant in oostenrijk werkte
die duitser was de superbesmetterquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat zijn meerdere niet nur nederlandse, het was en kettenreaktie
Ja klopt, dat is overal zo.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat zijn meerdere niet nur nederlandse, het was en kettenreaktie
Daar kom ik niet door.quote:Op woensdag 18 maart 2020 19:21 schreef mario390 het volgende:
deze Orte zijn ook gesperrt
https://www.gmx.at/magazi(...)quarantaene-34528790
in tirol zijn apres-skibars nur vor nederlanders met nedderlandse zangers in westendorf daar werkte ook sanne van utopia deze maandenquote:Op woensdag 18 maart 2020 19:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
die duitser was de superbesmetter
en die duitser stond achter de bar te werken.
dus net als die mensen in de zorg, een gebrek aan binnenlands personeel blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |