quote:
quote:Sitting in a bunker here behind my wall
Waiting for the worms to come.
In perfect isolation here behind my wall
Waiting for the worms to come.
Omdat er een interne tegenstelling in dat punt zit.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:52 schreef Kyran het volgende:
De tering, nog een vraag over immuniteit.
Week of twee ofzo jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:53 schreef kwiwi het volgende:
Testen, opsporen, isoleren... Ja dat is nu wel te laat he.
Dat probeerde ze in het begin en lukte niet. Als ik naar de buitengeluiden hier luister ziet iedereen dit als een gezellige vakantie.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:53 schreef kwiwi het volgende:
Testen, opsporen, isoleren... Ja dat is nu wel te laat he.
UK death toll rises to 104 - an increase of 32quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
33 doden vandaag in het VK. (BBC)
Verplicht thuisblijven als je buiten nils te zoeken hebt bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:53 schreef Vallon het volgende:
[..]
[..]
Dus waar praten we dan over ?
Wat dan wordt voorgesteld door de LD'ers is geen totale "lockdown" maar openhouden wat moet (vitale functies) en dichtzetten wat kan (bijeenkomstsern etc.).
In mijn beeld is dat precies wat onze regering doet, voorstelt en wil reguleren om zo te komen tot afvlakking van een zorgvraag. De rest is vooral ruzie omtrent het hoe en (ver)oordelen of je nu wel of niet je geld mag neerleggen in een bakje.
"People tested", interessante statistiek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:55 schreef D_A het volgende:
[..]
UK death toll rises to 104 - an increase of 32
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:55 schreef D_A het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:32 more people die in England, bringing UK death toll to 104
The coronavirus death toll in the UK has reached 104 after NHS England said a further 32 people had died in England after testing positive.
This brings the total number of confirmed reported deaths in England to 99. The patients were aged between 59 and 94 years old and had underlying health conditions.
Nu is er genoeg wc-papier te koop toch? Als je niets hebt, is het nu wel je eigen schuld.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:53 schreef -river- het volgende:
[..]
Serieus.....volgens mij heeft half Nederland nu voor een jaar te schijten aan papier binnen, de rest niets.
Hij stuurt puur op IC-capaciteit, nergens anders op. Groepsimmuniteit had die gewoon NOOIT moeten noemen, want dat heeft niks met zijn beleid te maken eigenlijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:54 schreef _I het volgende:
[..]
Omdat er een interne tegenstelling in dat punt zit.
Als groepsimmuniteit feitelijk niet bestaat, dan wil je gewoon dat bepaalde mensen doorgaan, ondanks het risico. Omdat de economie.
Dus eens of niet. Hier wordt gelogen.
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:55 schreef Kyran het volgende:
Ons beleid is volledig gebaseerd op wat WHO adviseert? Zei die dat nou echt
Jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:55 schreef Kyran het volgende:
Ik begrijp je punt verder ook wel. En helemaal eens dat je moet delen daar waar kan. Ik denk alleen dat zodra die modellen worden gedeeld je daar met name discussie over gaat krijgen en dat iedereen het opeens beter denkt te weten, terwijl het met name de besluiten die worden gemaakt op basis van die modellen het meest belangrijk zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:52 schreef _I het volgende:
[..]
Wel als die "zogenaamde modellen" de keuzes bepalen. Je kan je niet verschuilen achter een instituut, of zelfs 1 man, en dan blijkt dat het allemaal op aannames zijn, waarvan iedereen al weet dat ze niet kloppen.
Maar goed, eens zullen we het niet worden. Ik geloof niet in geheime informatie, buiten het beschermen van individuen.
Ja natuurlijk. Die riep geen pandemie uit. Er was al geen grip vanaf het begin.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:55 schreef Kyran het volgende:
hoeveel mensen getest in Nederland?quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:55 schreef D_A het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |