abonnement Unibet Coolblue
pi_192140901
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:38 schreef Momo het volgende:
Waarom niet alle 41 videoclips uitzenden op 16 mei 21:00 op al die zenders?
Luister die ESF helemaal niet belangrijk en zou nu niemands zorg moeten zijn OK

Ga je druk maken om wat er in de ziekenhuizen in Nederland gebeurd

antoniuszkh twitterde op woensdag 18-03-2020 om 16:05:45 In @antoniuszkh zijn we heel druk met het voorkomen van verdere verspreiding van het coronavirus en zijn daarvoor hard op zoek naar mondkapjes. Het gaat om chirurgisch mond-neusmaskers, FFP1, FFP2 en FFP3-maskers. Nathalie van Infectiepreventie doet een oproep! https://t.co/4Fk15Uff5H reageer retweet
pi_192140912
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:38 schreef Momo het volgende:
Waarom niet alle 41 videoclips uitzenden op 16 mei 21:00 op al die zenders?
Met videoboodschappen van de deelnemers ertussen of zo.

Of er een inzamelingsactie van maken?
pi_192141087
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:48 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Met videoboodschappen van de deelnemers ertussen of zo.

Of er een inzamelingsactie van maken?
Niemand zit hier nu op te wachten :')

Hopelijk word volgend jaar dat hele ESF gebeuren verplaatst naar een ander land.

Laat ze dat geld maar gaan steken in de zorg :Y
pi_192141135
quote:
13s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:59 schreef chipitovandenbroek het volgende:

[..]

Niemand zit hier nu op te wachten :')

Hopelijk word volgend jaar dat hele ESF gebeuren verplaatst naar een ander land.

Laat ze dat geld maar gaan steken in de zorg :Y
Het geld dat ze ophalen zou naar de zorg kunnen.


Lezen is lastig, hè. :')
  PR en moderator donderdag 19 maart 2020 @ 13:13:05 #230
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192141337
quote:
13s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:47 schreef chipitovandenbroek het volgende:

[..]

Luister die ESF helemaal niet belangrijk en zou nu niemands zorg moeten zijn OK

Ga je druk maken om wat er in de ziekenhuizen in Nederland gebeurd

antoniuszkh twitterde op woensdag 18-03-2020 om 16:05:45 In @:antoniuszkh zijn we heel druk met het voorkomen van verdere verspreiding van het coronavirus en zijn daarvoor hard op zoek naar mondkapjes. Het gaat om chirurgisch mond-neusmaskers, FFP1, FFP2 en FFP3-maskers. Nathalie van Infectiepreventie doet een oproep! https://t.co/4Fk15Uff5H reageer retweet
quote:
13s.gif Op donderdag 19 maart 2020 12:59 schreef chipitovandenbroek het volgende:

[..]

Niemand zit hier nu op te wachten :')

Hopelijk word volgend jaar dat hele ESF gebeuren verplaatst naar een ander land.

Laat ze dat geld maar gaan steken in de zorg :Y
Joe kweenie of je ‘t doorhebt maar je post in een ESF-topic in het ESF-forum ;)
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  † In Memoriam † donderdag 19 maart 2020 @ 13:18:51 #231
368283 ato
pi_192141459
Ach niet meer reageren op die trol.
Life can be a bitch, so like it..
pi_192143444
Ik hoop zelf dat de EBU coulant is wat betreft de inzendingen van dit jaar. Dus omroepen en artiesten mogen dan zelf bepalen of ze zich vasthouden aan de huidige inzending of voor een ander lied kiezen.

Ik zou sommige liedjes graag terug willen horen volgend jaar. En een goed lied blijft een goed lied, ook volgend jaar. Daarnaast hoort het grootste deel van de kijkers de liedjes toch pas op de avond zelf. Ik zou dus zelf graag de liedjes uit Litouwen, Israel, Bulgarije, Roemenië, Italië, Duitsland, Azerbeidzjan en ook Servië :D volgend jaar willen horen.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 19 maart 2020 @ 16:00:38 #233
163650 Greys
pi_192145026
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 14:44 schreef grazz het volgende:
Ik hoop zelf dat de EBU coulant is wat betreft de inzendingen van dit jaar. Dus omroepen en artiesten mogen dan zelf bepalen of ze zich vasthouden aan de huidige inzending of voor een ander lied kiezen.

Ik zou sommige liedjes graag terug willen horen volgend jaar. En een goed lied blijft een goed lied, ook volgend jaar. Daarnaast hoort het grootste deel van de kijkers de liedjes toch pas op de avond zelf. Ik zou dus zelf graag de liedjes uit Litouwen, Israel, Bulgarije, Roemenië, Italië, Duitsland, Azerbeidzjan en ook Servië :D volgend jaar willen horen.
Ja ik wil graag iig houden:

Nederland
Italië
Bulgarije
Roemenië
Litouwen
IJsland

:P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_192146468
RIP Eurovisie Songfestival ;(

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_192146647
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
RIP Eurovisie Songfestival ;(

[ afbeelding ]
Vind ik leuk
pi_192147675
Even een gewetensvraag aan alle die hard fans hier:

Wat wil je nou liever? De liedjes van dit jaar volgend jaar op het podium? (En dus niks om naar vooruit te kijken tot volgend jaar mei!) Of de voorpret van maanden over welk land met welk artiest&liedje straks in mei naar Rotterdam 2021 zal komen?

William van Wiwiblogs verwoordt het heel mooi: artiesten zijn creatieve mensen. Die willen vooruit gaan en niet stil blijven staat. Volgend jaar leven we in een andere wereld. Dan willen ze waarschijnlijk over iets anders zingen dan nu.

En wat Jeangu betreft..... Zijn liedje Grow zegt eigenlijk al genoeg. Die moet nu nog even verwerken dat het allemaal anders wordt, maar zal na de zomer muzikaal en artistiek ook vast verder willen groeien en opnieuw het mooiste lied van zijn leven willen maken. Misschien wel in uptempo deze nare tijd van zich af willen zingen.

De liedjes van 2020 gaan niet achter slot en grendel. Iedereen kan ze beluisteren via YouTube, Spotify, Apple Music etc. Durf te accepteren dat er volgend jaar weer mooie andere dingen zullen ontstaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aadrianus op 19-03-2020 18:17:36 ]
pi_192148959
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:10 schreef Aadrianus het volgende:
Even een gewetensvraag aan alle die hard fans hier:

[b]Wat wil je nou liever? De liedjes van dit jaar volgend jaar op het podium? (En dus niks om naar vooruit te kijken tot volgend jaar mei!) Of de voorpret van maanden over welk land met welk artiest&liedje straks in mei naar Rotterdam 2021 zal komen
Ik ga dan echt voor het 2e.
Hoe goed ik sommige nummers ook vind. Ik vind die spanning van wie gast er met welk nummer gewoon leuk, dat is voor mij echt een heel groot deel vanger songfestival. De artiesten mogen wat mij betreft nog wel gewoon gaan hoor (alhoewel ik de wie-stuurt-nl-discussie wel zou gaan missen)
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_192149247
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 18:10 schreef Aadrianus het volgende:
Even een gewetensvraag aan alle die hard fans hier:

Wat wil je nou liever? De liedjes van dit jaar volgend jaar op het podium? (En dus niks om naar vooruit te kijken tot volgend jaar mei!) Of de voorpret van maanden over welk land met welk artiest&liedje straks in mei naar Rotterdam 2021 zal komen?

William van Wiwiblogs verwoordt het heel mooi: artiesten zijn creatieve mensen. Die willen vooruit gaan en niet stil blijven staat. Volgend jaar leven we in een andere wereld. Dan willen ze waarschijnlijk over iets anders zingen dan nu.

En wat Jeangu betreft..... Zijn liedje Grow zegt eigenlijk al genoeg. Die moet nu nog even verwerken dat het allemaal anders wordt, maar zal na de zomer muzikaal en artistiek ook vast verder willen groeien en opnieuw het mooiste lied van zijn leven willen maken. Misschien wel in uptempo deze nare tijd van zich af willen zingen.

De liedjes van 2020 gaan niet achter slot en grendel. Iedereen kan ze beluisteren via YouTube, Spotify, Apple Music etc. Durf te accepteren dat er volgend jaar weer mooie andere dingen zullen ontstaan.
Da's een lastige vraag.

Ik zou graag willen dat het Eurovisie van volgend jaar zo sterk mogelijk is. En er zijn dit jaar een aantal inzendingen die absoluut sterk zijn. Als de sterke inzendingen volgend jaar alsnog gaan, terwijl de zwakkere inzendingen vervangen worden, gaan we volgend jaar een heel sterk songfestival hebben.

Als ieder land met nieuwe liedjes moet komen, zijn er een aantal landen die (intern) de performer van dit jaar kiezen, als een soort compensatie/uitspreken van vertrouwen. Maar een Eurovisie performance is een combinatie van performer+lied+staging. En het is verre van zeker dat diezelfde artiest volgend jaar een even sterk nummer ter beschikking heeft. Duncan heeft 4(?) jaar aan Arcade geschaaft. Van Grow werd gezegd dat het het beste werk is dat Jeangu ooit heeft gemaakt.

Als er een dergelijk zwakkere combinatie is, zou die nooit zijn geselecteerd als er dit jaar een songfestival gehouden was. Maar omdat het festival dit jaar niet door gaat, voelt het land in kwestie een verplichting naar de betreffende artiest, en krijg je dus zwakkere inzendingen.

Daarom zou ik willen dat landen de optie (maar niet de verplichting) hebben om het lied dat ze dit jaar zouden sturen volgend jaar alsnog te sturen. Dan kunnen landen die een verplichting naar de artiest van dit jaar voelen, die artiest afvaardigen met het best mogelijke nummer.
pi_192149321
Ik heb al aangegeven dat ik zou willen dat de artiesten de keuze krijgen om of het huidige lied mee te nemen naar volgend jaar of met een nieuw lied te komen. Een goed lied is volgend jaar niet minder goed of minder kansrijk. Wie zijn wij om te zeggen dat het niet mag? Voor de artiest kan het lied veel meer betekenis hebben dan dat wij met z'n allen beseffen. En natuurlijk zullen de artiesten niet stil blijven zitten en nieuw materiaal uitbrengen, maar het is maar de vraag of ze een lied schrijven of vinden (voor artiesten die liedjes krijgen toegestuurd) dat ze zelf net zo goed vinden als hun huidige inzending. Is dit dan meer omdat wij fans anders niets hebben om naar uit te kijken? Sorry, vind ik kul. Ik heb nog steeds iets om naar uit te kijken. Albanië gaat hoe dan ook door met FiK, San Remo zal terugkeren, Melfest is al bevestigd, er zal ander nieuws zijn rondom het ESF, EiC, interviews, de draw, ESFmeets in de tussentijd.
~The present is all there is~
  donderdag 19 maart 2020 @ 19:25:47 #240
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_192149505
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 17:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
RIP Eurovisie Songfestival ;(

[ afbeelding ]
Die hangt er al weken in Rotterdam! Was het een voorbode?
pi_192149586
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2020 19:25 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Die hangt er al weken in Rotterdam! Was het een voorbode?
:Y
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_192151653
Als het aan landen wordt vrijgelaten om al of niet de inzending van 2020 in 2021 te gebruiken, verwacht ik dat Rusland er alles (zondere financiële restricties, met internettrollen etc) aan doet om het onder de aandacht te brengen zodat het in Rotterdam het winnende lied zal zijn.

De regel dat liedjes niet voor een bepaalde datum openbaar gemaakt mogen worden, is er om iedereen een gelijke kans te geven. Dat is een mooi standpunt. En hoort met afspraken over de jurering en de lengte van de liedjes zo’n beetje tot de fundamenten van het festival. Ik zelf zie de EBU die regel niet makkelijk aan de kant zetten. De EBU wil volgens mij niets liever dan dat 2021 een voorbeeld editie wordt, om aan te tonen dat alles weer onder controle is.
Als er iets met de 2020 liedjes gedaan moet worden, verwacht ik eerder dat ze dat ook in 2020 doen, als een soort tribute.
  donderdag 19 maart 2020 @ 21:50:34 #243
478909 molloot200
alles muziek.
pi_192152792
quote:
1s.gif Op donderdag 19 maart 2020 16:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja ik wil graag iig houden:

Nederland
Italië
Bulgarije
Roemenië
Litouwen
IJsland

:P
Ja dit is echt precies het lijstje van de nummers die ik het ergst zou missen :@
pi_192154898
Gewoon dezelfde liedjes sturen. Dat is het eerlijkste richting de ARTIESTEN en die zijn het belangrijkste bij zo'n ESF. 1 jaar geen voorpret, ach wat is nu 1 jaar op 65 edities.
  vrijdag 20 maart 2020 @ 00:32:58 #245
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_192155443
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 19:03 schreef Sableheart het volgende:
De grote vraag gaat nu zijn of de EBU gaat vasthouden aan de grens van 1 september voor 2021. Zo ja, dan hangt er nu een groep van 41 inzendingen in het luchtledige. Zo nee, dan ben ik heel benieuwd welke landen er aan hun huidige lied vasthouden, en wie een nieuwe inzending gaan kiezen
Beste vrienden

Kheb alles zeer rustig van eerste letter tot laatste punt gelezen en zou toch wel een paar zinnetjes willen noteren.

Sabelhart, heeft hier een zeer kritieke vraag genoteerd. Er is een productie van 41 liedjes.. en o/h esc zijn de liedjes de hoofdrolspelers.. de artiesten brengen deze tot leven.. wat gaat er met deze gebeuren.. met deze 41 pareltjes..

Ik zou zeggen (als intentie ivm de liedjes) dat:

1// dat de 1 september regeling er komt
2// een nieuw jaar een nieuw songfestival 2021
3// totaal nieuwe inzendingen met behoud/of-niet artiesten 2020 te laten aan de broascasters zelf
4// totaal nieuw concept nieuw logo/theme
5// desnoods nieuw/of/behoud van stage-design
6// dat Chantal als presentatrice tijdens één v/d live zendingen 2021 de promotie doet ivm de 2021 DVD (en CD)
7// MAAR (bijvoorbeeld) dat ze tevens de promotie doet van de 2020 DVD zodanig dat er naast de triple CD een vierde is met als nostalgie de video-clips van 2020. (Maar dat deze zich onderscheidt met de logo-omhulsel van 2020)
8// dat er direct na deze promotie een compilatie komt van de 41 liedjes met 10 seconden elk (totaal aan 7-8 minuten) tijdens één v/d interval-acts.. (of deze 41 te verspreiden over 2 semis)
8// om op deze manier recht te doen aan de 2020 liedjes en deze toch op deze manier een kans gegeven te hebben in de live-show van 2021.
9// op deze manier kan er een aanknoping en/of overbrugging verwezenlijkt worden.
10// en we gaan even (en nog meer) trots zijn op één v/d succesvolle editie van dit decennium

Ik heb genoten van alles wat hier is neergepend. Blijdschap, droevigheid, opluchting en boosheid.. zo rijk aan meningen en respect en menselijke waarden..


noot; DWDD gemist.. is er een youtube video of zo.. ik heb gezocht maar niets gevonden

🌹🇳🇱🌹🙂👍

[ Bericht 0% gewijzigd door fatix op 20-03-2020 00:56:47 ]
pi_192155584
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 00:32 schreef fatix het volgende:
Ik heb genoten van alles wat hier is neergepend. Blijdschap, droevigheid, opluchting en boosheid.. zo rijk aan meningen en respect en menselijke waarden..
Fijne plek he O+

Maar dat logo/thema mogen ze van mij gewoon houden hoor. Net als het podium. Zonde om juist daar weer extra geld aan te spenderen. Alles wat mee kan naar 2021, meenemen zou ik zeggen.
~The present is all there is~
pi_192155591
En ik zou deze anders even opslaan https://www.youtube.com/user/dwddtv/videos
~The present is all there is~
  vrijdag 20 maart 2020 @ 01:35:15 #248
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_192155705
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 01:02 schreef grazz het volgende:
En ik zou deze anders even opslaan https://www.youtube.com/user/dwddtv/videos
Dankjewel grazzy 👍
  vrijdag 20 maart 2020 @ 08:29:15 #249
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_192157676
Toch maar meteen gezocht naar een app/hotel voor 2021, het meeste was alweer weg (gratis annuleren en zonder vooruitbetaling dan) :{
Wel iets gevonden en vastgezet. Hoe doen jullie dat (diegene die een hotel/slaapplaats had)?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_192159800
JAAAAAAAAAA SAMIRA IS OOK TERUG VOOR AZERBEIDZJAN VOLGEND JAAR *O* *O* *O* *O* *O* *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')