Ik durf nu al te voorspellen dat morgen ook weer een hel wordt bij mij op het werkquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:00 schreef Nick1975 het volgende:
Weer zo'n chaosdag op het werk, maar moet het toch vasthouden.
Bij mij ookquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik durf nu al te voorspellen dat morgen ook weer een hel wordt bij mij op het werk
No one knows.quote:
Ik was vandaag vrij en heb echt heel lang geslapenquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik was vandaag vrij en heb echt heel lang geslapen
Lekker corbonaadjes grillen jeweetzquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef DaMart het volgende:
Iemand hier in de straat heeft de BBQ aangezet....
BUT IT SEEMS LIKE THERE'S NOTING ELSE TO DO BUT DREAM AND FANTASIZEquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
No one knows.
NO ONE CAN RESIST THE DESIRE TO ESCAPE TO PARADISE![]()
Daar komt die lockup lockdown wel op neer jaquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
BUT IT SEEMS LIKE THERE'S NOTING ELSE TO DO BUT DREAM AND FANTASIZE
onsquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:41 schreef Molo het volgende:
Zo, wederom gesloopt en vanavond nog wat werken
Wat heb ik hier gemist?
Weinig. LTVDK leidt nog steeds het klassement.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:41 schreef Molo het volgende:
Zo, wederom gesloopt en vanavond nog wat werken
Wat heb ik hier gemist?
Ja, ik werk 4x9 uurquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HeerlijkWerk jij vier dagen?
...of een paar hamsters, als je voorraad wc-papier toch voldoende is om de komende 80 jaar chronische diarree door te kunnen komen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker corbonaadjes grillen jeweetz
Nee die hamsters zijn nu juist eruit gehaald nu hequote:Op woensdag 18 maart 2020 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
...of een paar hamsters, als je voorraad wc-papier voldoende is om de komende 80 jaar chronische diarree door te kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |