Lekker geslapen?quote:
zo blij dat ik mn eten nog niet op mn bord heb liggenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
En een leeg jampotje onder zijn reet schuift als er peristaltische bewegingen vanuit de darm zich aandienen.
chocoladepastaquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
En een leeg jampotje onder zijn reet schuift als er peristaltische bewegingen vanuit de darm zich aandienen.
Dag dame.quote:
ze refereerde naar mijn perfecte topickill in CUL heel lang geledenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo blij dat ik mn eten nog niet op mn bord heb liggen
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze refereerde naar mijn perfecte topickill in CUL heel lang geleden
ja het werkte hier ook.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ze refereerde naar mijn perfecte topickill in CUL heel lang geleden
quote:
had een twee persoonsbed moeten zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]Zo kom je de tijd ook wel virus vrij door
Eet smakelijk.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja het werkte hier ook.
maar ik ga nu mn bami met ei uit de pan halen
bijnaquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:41 schreef Dotteke het volgende:
Ja, was wel beter geweest
Je bami met ei alweer op?
Al je klussen al klaar?quote:
Kost 1200 euro hoor ik net.quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]Zo kom je de tijd ook wel virus vrij door
ow jee..... als hij niet alle klusjes heeft gedaan krijgt hij dan strafwerk?quote:
daar heb ik ook een boxsping met voeteneind waar de TV in naar beneden zakt voorquote:
Opgegetenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:44 schreef hemarookworst het volgende:
Zo, ff m'n chocobrokken kwijtgeraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |