Hebben ze al boodschappen gedaan voor jou?quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Boodschappen doen voor oudjes die sielug thuiszitten..
het is wel aangeboden maar ik doe het wel zelf.quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze al boodschappen gedaan voor jou?
quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze al boodschappen gedaan voor jou?
En er met de betaalpas vandoor gaan er gaat hopelijk veel goed maar ook veel misquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Boodschappen doen voor oudjes die sielug thuiszitten..
Gevaarlijk joh risicogroepquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:25 schreef aKboR het volgende:
[..]
het is wel aangeboden maar ik doe het wel zelf.
Ja dat heb je dan weel weer een kans op inderdaad.. maar er zijn nog zoveel mensen die nog boodschappen doen..quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat daar vanmiddag eens over te denken. Maar toen bedacht ik mij die mensen moeten dus de winkel in dan voor degene die niet naar buiten mogen. Wanneer mensen lopen dan wel weer de risico om zelf een virus te pakken
@Soulravenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Sporten! [ afbeelding ]
Ik wil wel challenge aan gaan met iemand uit DTS. Bijvoorbeeld een bepaald thuissportschema en de dag erna mag de ander bepalen workout van max 20 minuten en wie aan wil sluiten die sluit aan.
of ik nu vandaag of volgende maand ziek word.quote:
daarom fysieke inspanning leveren dat schijnt te helpenquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:31 schreef aKboR het volgende:
[..]
of ik nu vandaag of volgende maand ziek word.
Nu ben ik nog fysiek goed in orde. Als ik een maand thuis heb gezeten denkelijk niet meer zo.
Soul is mijn vriendin,en al een paar dagen fanatiek bezig met workouts.quote:
Klopt niks gaat meer door qua evenementen en sport helaasquote:
en zij po...t en halfe uurquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul is mijn vriendin,en al een paar dagen fanatiek bezig met workouts.
Leuk idee.
Het leven is bij voor iedereen afgenomenquote:
Carvan puur is pas lekker.quote:
Kom dan!quote:Op woensdag 18 maart 2020 18:20 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Sporten! [ afbeelding ]
Ik wil wel challenge aan gaan met iemand uit DTS. Bijvoorbeeld een bepaald thuissportschema en de dag erna mag de ander bepalen workout van max 20 minuten en wie aan wil sluiten die sluit aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |