SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-Probeer niet lollig te doen
-Bij nieuws graag een bron
-Off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-Geen slowchat
-Je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-Opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.
[ Bericht 0% gewijzigd door capricia op 18-03-2020 17:05:01 ]![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:22 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
jezus christus man een beetje respect voor deze man... godver
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Verspreiden ze in Italie en Spanje eigenlijk ook patiënten over de IC's in het hele land, of doen we dat alleen hier?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Volgens mij vond Seegers het een goede speech van Rutte."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
In Italië gaan ze per helikopter het hele land over. Serieus.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Verspreiden ze in Italie en Spanje eigenlijk ook patiënten over de IC's in het hele land, of doen we dat alleen hier?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Dit mag wel netjes in hoofdletters.quote:Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-het is hier ook geen vbl-sc
-je dient de aanwijzingen van de moderatie op te volgen
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.![]()
![]()
Ja dat doen ze overal.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Verspreiden ze in Italie en Spanje eigenlijk ook patiënten over de IC's in het hele land, of doen we dat alleen hier?![]()
Lopen trouwens de ICs van Spanje ook al vol aangezien zij Italië gaan inhalen of is hun zorg minder goed?"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Lijkt me lastig om een persoon vanuit Noord-Italië te transporteren naar de onderkant van de laars.. Dagje rijden.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:24 schreef TheVulture het volgende:
Verspreiden ze in Italie en Spanje eigenlijk ook patiënten over de IC's in het hele land, of doen we dat alleen hier?Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Ik weet al weer genoeg. Waardeloze politici die altijd maar 'proportioneel' willen handelen, terwijl we op een muur afrijden met 200 km/h.
Ik handel in deze situatie liever disproportioneel dan te weinig doen.![]()
Spanje schijnt heel erg chaos te zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:25 schreef Grishenko_ het volgende:
Lopen trouwens de ICs van Spanje ook al vol aangezien zij Italië gaan inhalen of is hun zorg minder goed?![]()
Opzich is er voor de mensen die werken normaal loon en voor ondernemers een regeling zodat ze gewoon hun huur kunnen betalen toch..
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Mijn vriend zei laatst.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:26 schreef butz0rs het volgende:
politici met anekdotische 'ik sprak laatst' verhalen
Een vriend van mij
~Youp van het Hek![]()
Immuniteit is een feit, anders zou niemand ervan genezen. We weten enkel niet hoe lang die immuniteit blijft.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij vergeet dat als iedereen te snel besmet raakt dat er tienduizenden mensen meteen dood gaan omdat de IC vol zit. En je vergeet ook dat immuniteit ook nog niet bewezen isare we infinite or am I alone![]()
-het is hier ook geen vbl-scquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit mag wel netjes in hoofdletters.
wtfWhat can change the nature of a man?![]()
Is er nu eigenlijk thuisonderwijs in Nederland? Hier in Zwitserland en in Oostenrijk hoor ik van collega's dat kinderen les krijgen via Skype en huiswerk moeten maken om zo goed mogelijk bij te blijven.![]()
quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:26 schreef Minimunt het volgende:
Wow net even opgezocht Kees zit al sinds 1998 in de tweede kamer, wow.twitter:keesvdstaaij twitterde op zaterdag 19-05-2018 om 09:25:58Beste Kees, vandaag ben je precies 20 jaar Kamerlid. Van harte gefeliciteerd! Groeten van je medewerkers. (En hopelijk vergeef je ons dat we voor één keer je account gehackt hebben) https://t.co/OrGWoNMsrW reageer retweet
edit: Met foto:
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Immuniteit is toch immuniteit. Als men ergens immuun voor is, kunnen ze het ook niet meer krijgen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:27 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Immuniteit is een feit, anders zou niemand ervan genezen. We weten enkel niet hoe lang die immuniteit blijft."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Deze mensen zullen al wel eerder in de problemen zijn gekomen en nu op het punt zijn waardoor ze het huis uit worden gezet (als je refereerde naar wat net is gezegd door de Christen Unie).quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:27 schreef D_A het volgende:
Opzich is er voor de mensen die werken normaal loon en voor ondernemers een regeling zodat ze gewoon hun huur kunnen betalen toch..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: