Nee, want hij had het over een nieuwe piek.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:51 schreef Netflixed het volgende:
twitter:tomjanmeeus twitterde op woensdag 18-03-2020 om 15:48:16Zojuist zei Segers (CU) tegen Baudet (FVD) dat nieuwe virusbesmettingen in China, Singapore en Hongkong zijn vastgesteld. Dat is inderdaad wat The Economist vanochtend schreef https://t.co/lBoVEJJOkp reageer retweet
Niet te handhavenquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:52 schreef capricia het volgende:
Wat mij betreft komt er een samenscholingsverbod.
Veel te veel groepjes mensen overal.
Of je houdt van hem of je haat hem, er is geen tussenwegquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:51 schreef Nattekat het volgende:
Baudet is echt een verschrikkelijke debater
Wellicht niet, maar je voorkomt wel dat JIJ het probleem bent als je ruimte om je heen eist. Nu krijg je "stel je niet zo aan om een griepje KUCH!"quote:
Meeus staat altijd vooraan om de feiten te verdraaien ten nadele van Baudet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:52 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, want hij had het over een nieuwe piek.
Nee, hij is objectief gewoon een verschrikkelijke debater. Of je het er nou mee eens bent of nietquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Of je houdt van hem of je haat hem, er is geen tussenweg
Blijkbaar is het land het er niet mee eens dat ze in Engeland er een coronafeestje van gemaakt hebben terwijl ze er zelf alles aandoen om het buiten te houden voorlopig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
soort van Nazi, maar wel erg effectief
Jawel, ik hou niet van hem en haat hem ook niet. Met sommige punten van zijn manier van debatteren ben ik het eens, met andere niet.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Of je houdt van hem of je haat hem, er is geen tussenweg
Ja, het rookgordijn bestond uit zand dit keerquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:53 schreef Tris het volgende:
Ik hoor slecht maar zei hij nou 'rook in de ogen gestrooid' ?
Samenscholingsverbod kan ik me wel in vinden. Kun je ook makkelijk keetfeesten e.d. van 't weekend opbreken.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:52 schreef capricia het volgende:
Het blijft raar dat je daarvoor een verbod moet afkondigen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:52 schreef capricia het volgende:
Yupquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:53 schreef Tris het volgende:
Dan zal het wel, waar zand is, is vuurquote:Op woensdag 18 maart 2020 15:53 schreef Tris het volgende:
Dat is wel waar. Ik denk dat zijn persoonlijkheid in de weg staat van zijn intelligentie. Want ik ben er wel van overtuigd dat hij bovengemiddeld intelligent is.quote:Op woensdag 18 maart 2020 15:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, hij is objectief gewoon een verschrikkelijke debater. Of je het er nou mee eens bent of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |