alsof dat de beste politici zijnquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat ik je een lul vind is idd diplomatiek verantwoord
Mooi, je woont daar wel prachtig.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:04 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Is op de heuvel achter de achtertuin. Ik zit een metertje of 75 lager.
scheldende politiekers krijgen veel aanhangersquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
alsof dat de beste politici zijn![]()
Dat zijn de popie jopie van het schoolplein die kun je dus gewoon negeren heel hard roepen maar niks kunnen of weten.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheldende politiekers krijgen veel aanhangers
Wel een keertje tijd dat alles groen wordt hoorquote:
Lexyyyyquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat zijn de popie jopie van het schoolplein die kun je dus gewoon negeren heel hard roepen maar niks kunnen of weten.
dat zijn ze allemaalquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat zijn de popie jopie van het schoolplein die kun je dus gewoon negeren heel hard roepen maar niks kunnen of weten.
Dat gaat niet lang meer duren.quote:Op woensdag 18 maart 2020 16:08 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Wel een keertje tijd dat alles groen wordt hoor
nou weet ik niet... dan liever een harry potter die verstand van zaken heeft dan john travolta die te dom is om te poepenquote:
de zomer loopt op zn eindequote:
Nou kijk nog een reden dat je er in moetquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
scheldende politiekers krijgen veel aanhangers
mark is een type haags, wonend bij mama op zolder sokken verharden en beneden etenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nou weet ik
[..]
nou weet ik niet... dan liever een harry potter die verstand van zaken heeft dan john travolta die te dom is om te poepen
En beide beter dan een harry potter die te dom is om te poepenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nou weet ik
[..]
nou weet ik niet... dan liever een harry potter die verstand van zaken heeft dan john travolta die te dom is om te poepen
Lees rutte en baudet
Weersvooruitzichten zijn ronduit bedroevend dus heel snel zal dat niet gaan.quote:
en jij hoort de klokquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
mark is een type haags, wonend bij mama op zolder sokken verharden en beneden eten
sorry ben niet zo goed in serieus over politiek neulenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:13 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
en jij hoort de klok
Luiden maar weet niet waar de klepel hangt
Jij snapt mquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:15 schreef Pumpalov het volgende:
@:filosoofert hoort de cock graag spuiten
Is ook prima je kunt ook niet overal verstand van hebbenquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
sorry ben niet zo goed in serieus over politiek neulen
Straks weer even de uierbrander op m'n balzaq zetten. Lockdown is slecht voor de wildgroeiquote:
klopt omdat ik er niet over wil neulen heb ik er geen verstand vanquote:Op woensdag 18 maart 2020 16:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Is ook prima je kunt ook niet overal verstand van hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |